Ragdollcat schreef:Oh meid wat verschrikkelijk voor je, sterkte.
Maar ik zal eerlijk zijn en ik zal bokt wel over mij heen gaan krijgen.
Je laat toch geen mannen meer binnen om half 1 s'nachts als het nog nooit bij jou thuis is geweest, ook al ken je hem goed en is het een collega.
Raar dat hij bij jou op dat tijdstip nog wat wilde drinken en een film kijken, hij is toch getrouwd en heeft kinderen. Dit hoort niet, vind ik dan he.
En waarom ging je alvast in een pyama? dat is wat ik nooit zou doen, als er een collega langs zou komen. En al helemaal niet alvast gaan slapen terwijl hij nog in huis is.............en wat doet zijn mobiel boven? hij is toch nooit eerder bij jou thuis geweest, hoe komt dat ding boven?
Hij was tot tevoren handtastelijk en vervelend, dus direct eruit mikken en de deur goed op slot. Maar je ging slapen terwijl hij nog in huis is.............mogelijk heeft hij wat teveel gedronken en of drugs gebruikt voordat hij bij je langsging, maar dat praat het niet goed, hij had met zijn vuile poten van je moeten afblijven.
Nogmaals, ik wil niet banketstaaf zijn, maar toch ik vind het maar wat vreemd.
Wel aangifte doen en kaart het gewoon aan en maak het bekend bij de hoge baas. Hij mag hiermee niet wegkomen, die hufter.
Mij krijg je niet over je heen hoor, want ik denk er precies hetzelfde over.