Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben met een vriend van me, en zijn vriend in de auto naar de KFC gegaan. Ik kende die kerel niet eens haha. Maar ik leef nog, en we hebben niks aangereden haha
!

xChanelx schreef:Ik heb het voornamelijk bij al het nieuwe/onbekende. Onbekenden ontmoeten, nieuwe studie gaan doen enz.
Bij paardrijden heb ik er nog nooit last van gehad, sterker nog: ik wil graag nieuwe dingen uitproberen en mijn comfortzone vergroten. (Want dat is wel het leuke, dat je comfortzone zo groot wordt, dat je nauwelijks over grenzen heen moet om iets nieuws te kunnen.)
Mijn comfortzone in het contact met nieuwe mensen bestaat niet eens.
Dat vind ik altijd lastig. Maar ach, oefening baart kunst.
Morgen een speech houden op mijn studie over hoe ik ben gegroeid in een half jaar en daarop feedback krijgen. Lijkt me wel een stukje 'out of my comfortzone'.
Succes allemaal!

Hhilde schreef:Ik ben wel benieuwd, hebben mensen hier moeite met uit de comfort zone komen op een bepaald gebied of altijd? Dus bijvoorbeeld alleen op het vlak van presteren, paardrijden, voor groepen staan, op liefdesgebied, als je iets moet vragen aan een ander?
Heftig aisSterkte!
Ik vergeet de helft en het klinkt als een stukje wat ik uit me hoofd heb geleerd.
en met dit topic in mijn achterhoofd dacht ik "ik ga het gewoon doen". Al voelt het nu niet echt meer als een goed idee, zit ik daar straks in mijn eentje
. Waardoor ik bijna geneigd was om te vragen of we samen zouden eten haha, maar dat durfde ik toch niet. Het was wel echt een overwinning, ik heb me niet super ongemakkelijk gevoeld en ook niet de hele tijd lopen afvragen wat anderen er wel niet van zouden denken, zo'n meid die alleen aan een tafel zit met haar neus in een boek. Ik was gewoon best relaxt en heb heerlijk gegeten. Daaraan merk ik dat ik de laatste jaren toch wel erg gegroeid ben op dit vlak, dat ik me minder druk maak om wat anderen denken.
. 
) niet ongemakkelijk gevoeld!