Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van pedofilie? (en dus géén pedoseksueel!)
StonedRomy schreef:Inderdaad, sommige dingen vind ik oke als je ze denkt, want daar kun je niets aan veranderen. Ze uitvoeren is weer een heel ander verhaal
Wie van jullie heeft een relatie? Ben er nog niet uit hoe ik mensen moet ontmoeten( maar ik ben dan ook de meest sociale persoon die je ooit zult ontmoeten
)
StonedRomy schreef:Wie van jullie heeft een relatie? Ben er nog niet uit hoe ik mensen moet ontmoeten( maar ik ben dan ook de meest sociale persoon die je ooit zult ontmoeten
)
Lestrange01 schreef:Oké..aan het begin van het topic dacht ik dus dat ik nog "gewoon" lesbisch was. Maar in ieder geval: ik ben Nikki en ik ben 14 jaar, ben al uit de kast gekomen en weet al dat ik op vrouwen val sinds mijn negende.
Máár aangezien ik me zowel geen vrouw als man voel, op vrouwen val, ben ik dan nog wel lesbisch?
Dribbel schreef:StonedRomy schreef:Inderdaad, sommige dingen vind ik oke als je ze denkt, want daar kun je niets aan veranderen. Ze uitvoeren is weer een heel ander verhaal
Wie van jullie heeft een relatie? Ben er nog niet uit hoe ik mensen moet ontmoeten( maar ik ben dan ook de meest sociale persoon die je ooit zult ontmoeten
)
Toos relatieloos hier.
xBerber schreef:Ja dat moest
*gaat ook foto's staren* meh, ik verhuis naar Amerika als ik het huis uit ga haha.
StonedRomy schreef:xBerber schreef:Ja dat moest
*gaat ook foto's staren* meh, ik verhuis naar Amerika als ik het huis uit ga haha.
Je maakt het alleen maar erger. Ben de dagen totdat ik terug jaar Amerika kan aan het aftellen en begint ze daar ook nog over! * zucht dramatisch *
Mijn crush woont dichtbij, maar zo onbereikbaar....