Young & out

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbel

Re: Young & out

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:50

Je zou het bijna denken :D

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:56

Maartje1990 schreef:
Wat vinden jullie eigenlijk van pedofilie? (en dus géén pedoseksueel!)

Lastig. Ik ben een tijd terug van mening veranderd door gebeurtenissen. Voor vragen daarover mag een pb worden gestuurd en dan zie ik wel of ik antwoord op de waarom. Maar ik heb er in zoverre geen probleem mee als er maar niets mee wordt gedaan.
Voor de persoon zelf is het natuurlijk lastig en voor mezelf is het lastig te begrijpen dat iemand zulke gevoelens kan hebben.

Dat iedereen dit zou hebben omdat we van kinderen houden (eigen met name) vind ik niet kloppen. Verliefd en houden van zijn 2 hele verschillende dingen. Pedofilie heeft imo meer te maken met de 'relatie' en 'verliefdheid' kant. En niet net een vader/moeder die van zijn kind houd.

Edit
ikke:
Op wat val jij dan eigenlijk? Heb ik even gemist geloof ik.. (wilde vragen wat je bent maar dat is hokjes stoppen haha)
Laatst bijgewerkt door ilaan op 09-03-15 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 18:58

Inderdaad, sommige dingen vind ik oke als je ze denkt, want daar kun je niets aan veranderen. Ze uitvoeren is weer een heel ander verhaal :+

Wie van jullie heeft een relatie? Ben er nog niet uit hoe ik mensen moet ontmoeten :') ( maar ik ben dan ook de meest sociale persoon die je ooit zult ontmoeten :') )

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:58

StonedRomy schreef:
Even doorgaan op het stereotype dat lesbiennes ( en bi etc ) vegetariërs zijn... We kunnen er ook de naam Romy aan gaan vastplakken zeg :')

:Y)
Die twee andere Romy's die ik ken zijn in ieder geval straight dus misschien ligt het gewoon aan ons haha.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:15

StonedRomy schreef:
Inderdaad, sommige dingen vind ik oke als je ze denkt, want daar kun je niets aan veranderen. Ze uitvoeren is weer een heel ander verhaal :+

Wie van jullie heeft een relatie? Ben er nog niet uit hoe ik mensen moet ontmoeten :') ( maar ik ben dan ook de meest sociale persoon die je ooit zult ontmoeten :') )

Toos relatieloos hier. :+

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:20

Hier ook relatieloos. Heb wel een crush, maar die woont zegmaar 6000 km verderop en is een paar jaar ouder dan ik :+

Via een vriendin kreeg ik trouwens het linkje jongenout.ning.com , dat een forum is voor jongeren onder de 18 die lgbtq+ zijn. Dingen die je daar plaatst zijn niet te traceren via google, dus misschien heeft iemand er wat aan!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:22

StonedRomy schreef:

Hier ben ik dus ook zo slecht in, via het internet kan ik hele verhalen vertellen maar in het echt..:')

Lestrange01 schreef:
Oké..aan het begin van het topic dacht ik dus dat ik nog "gewoon" lesbisch was :'). Maar in ieder geval: ik ben Nikki en ik ben 14 jaar, ben al uit de kast gekomen en weet al dat ik op vrouwen val sinds mijn negende.

Máár aangezien ik me zowel geen vrouw als man voel, op vrouwen val, ben ik dan nog wel lesbisch?

Noemen ze meestal 'genderfluid'. Is geen seksuele oriëntatie maar wil dus gewoon zeggen dat je je zowel als man en als vrouw voelt, dat je dan nog lesbisch bent kan prima hoor. :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 19:27

Dribbel schreef:
StonedRomy schreef:

Toos relatieloos hier. :+

Hallo toos!

Aah berber, moest dat nu... Dat over crush beginnen? * gaat terug naar foto staren *

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:29

Ja dat moest :+

*gaat ook foto's staren* meh, ik verhuis naar Amerika als ik het huis uit ga haha.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:31

Dat crushen ken ik ook wel, ik leer enkel mensen kennen via Tumblr maarja die leven meestal niet echt in de buurt.. :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 19:33

xBerber schreef:

*gaat ook foto's staren* meh, ik verhuis naar Amerika als ik het huis uit ga haha.

Je maakt het alleen maar erger. Ben de dagen totdat ik terug jaar Amerika kan aan het aftellen en begint ze daar ook nog over! * zucht dramatisch *

Mijn crush woont dichtbij, maar zo onbereikbaar....

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:35

StonedRomy schreef:
xBerber schreef:

Je maakt het alleen maar erger. Ben de dagen totdat ik terug jaar Amerika kan aan het aftellen en begint ze daar ook nog over! * zucht dramatisch *

Mijn crush woont dichtbij, maar zo onbereikbaar....

:(:)
Waar ga je heen in Amerika?

Ik moet zeggen, ik heb dit persoon twee jaar geleden ontmoet via roleplay op YouTube. Vanuit daar zijn we door gegaan op G+ en toen werd het allemaal ineens persoonlijk een jaar geleden :=

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 19:38

San fransisco zoals gebruikelijk haha. Heerlijk 5 weken zonder ouders!

Mijn crush ken ik al redelijk lang en aaaah... Frustrerend. Was helemaal over voor een tijdje en BAM, wie gaat haar geaardheid betwijfelen? Juist ja....

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:41

Awh Romy. :(:)
Is het een goede vriendin van je of..?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 19:43

Nog een cliché ja hahahahaha

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:45

Ik neem aan van wel dus? Weet je ook heel zeker dat zij niks zou kunnen voelen?

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:45

Oh jeetje Romy. Ken het wel hoor, maar in mindere mate met een goede vriendin van mij. Zij heeft ook gewoon een vriend, maar we zijn close, zei is dan wel weer bi, maar goed. Ik zit er niet mee. Het is ook half platonisch van mijn kant en zit er niet mee dat ze een relatie heeft, want ze is happy en ik ook, maar als ze meer zou willen dan vriendein zijn, dan sta ik daar voor open, maar weet dat ze dat niet wil.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:48

StonedRomy schreef:
San fransisco zoals gebruikelijk haha. Heerlijk 5 weken zonder ouders!

Mijn crush ken ik al redelijk lang en aaaah... Frustrerend. Was helemaal over voor een tijdje en BAM, wie gaat haar geaardheid betwijfelen? Juist ja....

Oh da's nog warm. Ik zou naar Minnesota moeten :=

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 19:48

euhm
Half jaar geleden aan haar verteld en toen zei ze dat ze 100% zeker op jongens viel, 3 weken geleden komt ze ermee dat ze dat toch niet meer zo zeker wist en sindsdien ben ik kaus de hele tijd aan het vervelen met mijn liefdes horoscopen en al die zooi :')

Ik bind me moeilijk aan mensen en laat ook nauwelijks weten dat het echt heel slecht gaat, denk dat zij de enige is waaraan ik het vertel :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:50

Awh dat is moeilijk zeg.. Heb je al gevraagd waarom ze niet zeker is?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 19:53

Nog niet, is wel een leuke vraag ja :')
Van haar zusje weet ik dat die nog niet zeker is omdat die nooit over wat dan ook zeker is.
3 dagen nauwelijks slaap: ' weet niet of ik moe ben.'
Geheel doorweekt: ' weet niet of ik nat ben.'

Mijn crush weet normaal dingen altijd zeker :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:55

*kijkt om het hoekje*
Hoe jong is jong om mee te praten? :')
Anders pakt deze oma wel weer haar rollator om weg te komen.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 19:56

minikatje schreef:
*kijkt om het hoekje*
Hoe jong is jong om mee te praten? :')
Anders pakt deze oma wel weer haar rollator om weg te komen.

Zolang je je niet te oud voelt voor iets ben je niet te oud!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:56

Toch eens navragen dan misschien. :)) Hou wel gewoon in je hoofd dat de kans klein is.. Maar je weet nooit natuurlijk. Ik weet ook niet of het een goed idee zou zijn om het tegen haar te vertellen? Dat moet je zelf een beetje inschatten natuurlijk.

Dat van 'ik weet niet of ik moe ben' komt me nog wel bekend voor. _O-

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 20:00

Sien, heb het een half jaar geleden tegen haar verteld... ga gewoon door met mijn leven en niet wanhopig achter iemand aan lopen :P ( en ga falen in die poging... )