Dus dat ga ik niet meer doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus dat ga ik niet meer doen

)
Hij was wel superlief, zorgzaam, attent etc. Die aantrekkingskracht miste toch wel. Toen uiteindelijk vond ik iemand waar ik dat wel bij had en toen ging de relatie uit. Vind m'n vriend echt heel aantrekkelijk, hij is heel mannelijk. En het totaalplaatje vind ik gewoon sexy. (En sinds hij ander kapsel en kledingstijl heeft is het nog beter) Moet zeggen dat de relatie er toch wel beter op wordt als je je op z'n minst iets aangetrokken voelt tot de ander. Hij dacht de eerste keer dat hij me zag 'knap iemand' en van zijn kant zit het dus ook goed
Kana schreef:Ik vind het altijd zo jammer als mooie meisjes dat niet van zichzelf vinden. De wereld is al stom en gemeen genoeg zonder dat je zelf niet inziet wat je allemaal in huid hebt!
Mooi meisje op je profielfoto hoor Slina!
Hij noemt me ook nog eens kleintje, zo klein ben ik niet! Hij is klein voor een jongen! Best wel fijn om een vriend te hebben die ongeveer net zo groot is. Geen gedoe met omhoog of omlaag kijken. Geryon schreef:Jullie zijn gek, een man kan mij (met m'n 1.68m) niet groot genoeg zijnEven groot als ik vind ik niet aantrekkelijk.. Op de één of andere manier vind ook ik dat af doen aan de mannelijkheid.
Slina schreef:Geryon schreef:Jullie zijn gek, een man kan mij (met m'n 1.68m) niet groot genoeg zijnEven groot als ik vind ik niet aantrekkelijk.. Op de één of andere manier vind ook ik dat af doen aan de mannelijkheid.
Niks fijners dan met knuffelen tegen z'n borstkas leunen met je hoofd![]()
Mijn vriend is 20 cm groter.
Is dit eig offtopic?
:) Helaas kan je nou eenmaal niet kiezen wat je aantrekkelijk vind en wat niet.