Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar dit was echt een dingetje tussen hun twee, waar de andere drie niets mee te maken hadden en ook niets mee te maken gaan krijgen... (tenzij het tot een handgemeen komt natuurlijk
)

(na ruim 7 a 8 maanden) De ander heb ik wel het nummer van. Maar ik heb geen behoefte aan groepsapp. Had het bij m'n vorige kamer wel. Maar daar bespraken we alleen algemene dingen, bijv. als iemand iets had schoongemaakt dat ze dan vroegen van wie kan de badkamer dan schoonmaken. Of als iemand wat gekocht had, dan meldde ie dat ff zodat het niet dubbel gekocht werd. BaileyMix schreef:Ik heb net een pan gloeiend heet water over mezelf en de gehele keukenvloer geflikkerd omdat het hier g*dverdeg*dver helemaal nokkievol staat met de gore afwas van een ander.
Oooooooh wat ben ik pissed zeg! Nergens verdomme plaats om iets neer te zetten, tegen torenhoge stapels stoten waardoor alles dus uit je handen dondert. "Ja maar ik heb 3 keer in de week stage van 9 tot 6 en de andere dagen hockeytraining, dan heb ik geen tijd voor afwas hoor..." Flikker op muts![]()
Gelukkig verhuist ze morgen, al zal ze die bergen afwas wel laten staan. Ik flikker 't wel mooi uit 't raam
Heeft ze morgen misschien wel het fatsoen om d'r zooi gewoon op te ruimen.
!! Zelf wel laten afwassen toch? ariannexrich schreef:![]()
!! Zelf wel laten afwassen toch?
). Toen, omdat ik toch bezig was, ook maar de rest weggebracht. Waarbij ik eerst nog twee volle bierblikjes leeg mocht gooien, en vervolgens een klots rode wijn over mn schoenen en de vloer gooide omdat ik éven had gemist dat die fles ook nog halfvol zat

Ergernissen genoeg dus hier.
Dat is hilarisch.
Na een paar weken heb ik voorgesteld dat we roterend zouden schoonmaken omdat ik de enige was die wat deed, maar nadat mijn ene huisgenootje dacht dat het schoonmaken van de badkamer bestond uit het afdoen van de wastafel met een tissue, heb ik het een beetje opgegeven. Ik moest haar letterlijk uitleggen welke spullen ze moest gebruiken en hoe ze het moest doen, in die tijd heb ik het zelf al sneller schoongemaakt. Voor die paar maanden is het dus niet de moeite waard om iedere keer alles uit te moeten leggen.

meteen had ze ook alle keukentaken afgevinkt, maar een dag later is alles nog even vies, dus toch even vragen hoe zij schoonmaakt want er is duidelijk te zien dat ze de tafel niet eens met een doekje heeft afgedaan.. 

.. Even een korte opsomming:
. (En hier is een ruzie over ontstaan in huis omdat ik en het meisje in de kamer naast mij er allebei heel veel last van hadden en ze niet zachter wilde doen?????)
.
Ook had toen niemand de vuilnisbakken buiten gezet. Er waren maar 2 mensen in huis die dat deden waaronder ik, en wij waren allebei niet thuis geweest. Dus het hele huis stonk naar afval
.
. 
pffff normaal zette ik dan de muziek wat harder zodat ik het niet hoefde te horen, maar op dit tijdstip niet. Dus ik hoorde het gekreun en kraken van het bed.
gelukkig kon ik later wel in slaap vallen
maar pfffff 
ze is nóóit in de keuken.
gewoon zeggen je was goed bezig vannacht of niet? 

1234 schreef:Een andere huisgenoot kan ik het wel goed mee vinden gelukkig. En de nieuwste zie ik nauwelijks. Vraag me ook echt af wat zij eetze is nóóit in de keuken.
heb d'r nu wel een keer betrapt in de keuken, 's middags kookt ze warm
ze is bang voor ons
Wat een vreemde verhalen zeg
hilarisch haha