) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Citaat:Nou, lekker danis seks dan niet ook een belangrijk onderdeel van je relatie? Genieten van elkaar, passie tonen, in het Engels wordt het niet voor niets "making love" genoemd
![]()
Als ik een jongen zou zijn en mijn vriendin wilde 2/3 maanden wachten op seks, nou sorry dan ging ik me toch ernstig afvragen wat er mis was met me, dat ze niet eerder seks wil.
Dan klinkt het voor de vrouw ook wel echt als een moetje hoor... Alsof het meer waard is na zo lang, misschien kom je er dan wel achter dat ie er niks van baktWie zegt dat ik niet ook gewoon heel graag seks wil met mijn vent? Dat de eerste keer dat ik hem naakt zag (in de sauna
) mijn onderkaak ook op de grond lag en mijn eerste gedachte was "hemel, die is vast een held in bed"?
Citaat:En in de 3mnd dat ze op jou moeten wachten om zich te bewijzen zorgen ze ervoor dat iemand anders ze voorziet in hun seksuele behoeftesM.a.w. seksen ze gewoon met een ander omdat jij niet wil.
En tuurlijk dat hoeft niet zo te zijn, maar met 3mnd wachten op seks bewijs je elkaar m.i. helemaal niets.
Citaat:Oh kom op, alsof je na 2-3 maanden al weet of iets ware liefde is
Citaat:Ik blijf erbij... Als een meid per se een paar maanden wil wachten met seks, nou dan moet je ook niet raar opkijken dat er jongens gaan zeggen "Sorry, je leek me leuk maar ik vind seks belangrijk in een relatie" Ik vraag me oprecht af wat de meerwaarde van het lange wachten is. Mijn relatie is goed juist vanwege de seks: we laten elkaar zien dat we geen moeite hebben elkaar te vertrouwen omdat dat vanaf het eerste moment helemaal goed zat. We hoeven niks voor elkaar te verbergen, emotioneel niet en fysiek ook niet
En door het zo hardnekkig af te houden laat je dus duidelijk zien elkaar niet te vertrouwen. Maar sommigen vinden dat normaal, zo "hard to get" spelen
En als de man dan wegloopt betekent dat dat hij geen moeite wil doen ofzo. Nou sorry maar in mijn omgeving vatten mannen dat ofwel op als "ik kan haar toch niet krijgen" of "blijft maar lekker zitten in je hoge torentje, ik vind wel iemand die wél voor me wil gaan".
Zal ik jullie eens wat vertellen? Ik wilde geen relatie toen ik voor het eerst met mijn vriend in bed dook. Echt niet. Alleen voor de seks was echt prima geweest en was alles waar ik naar op zoek was. Maar ik ben smoorverliefd geworden, tot over mijn oren, en dat was echt niet gebeurd als ik was blijven wachten op... Eh.. Ja waarop eigenlijk?
wat een (voor mij) overdreven beladen manier om er over te praten. Je geeft toch niets weg? Dat is van jou, jou moment, en dat kun jij alleen besluiten wat je daar mee wil doen. Het gewoon 'consumeren' of delen. Whatever! Gewoon invullen hoe jij dat zelf wilt.
) Wij vinden seks gewoonweg niet zo belangrijk en ik was daar toen echt ook helemaal niet aan toe. Dat vond hij prima. Ik was er ook echt niet op uit om hem te laten wachten om het wachten hoor. Ik wilde niet. Punt.

anneliesdj schreef:Dat is dan net een van de weinige dingen die niet te leren zijn
Dat hier genoemd wordt dat je kunt wachten is naar mijn idee omdat ts zelf al aangeeft dat ze een relatie wil en niet uit is op snelle seks, daarbij zelf vrij naief is in de interpretatie van wat de jongen wil.
Daarom suggereren hier mensen dat het wellicht slim zou zijn te wachten, een paar keer adem te halen voor ze zich erin stort ipv dat zij dadelijk de broek nog moet optrekken en hij alweer op zoek is naar de volgende scharrel.
Kwanyin schreef:anneliesdj schreef:Dat is dan net een van de weinige dingen die niet te leren zijn
Dat hier genoemd wordt dat je kunt wachten is naar mijn idee omdat ts zelf al aangeeft dat ze een relatie wil en niet uit is op snelle seks, daarbij zelf vrij naief is in de interpretatie van wat de jongen wil.
Daarom suggereren hier mensen dat het wellicht slim zou zijn te wachten, een paar keer adem te halen voor ze zich erin stort ipv dat zij dadelijk de broek nog moet optrekken en hij alweer op zoek is naar de volgende scharrel.
Dit dus!
Nee natuurlijk is er niets mis met onmiddellijk de koffer induiken met iemand, en ook niet met de eerste keer als niet speciaal te zien en niet te romantiseren.
Maar dan moet je wel zeker zijn van jezelf. En dat is TS in haar berichten absoluut niet. Als je denkt dat iemand het langzaam doet omdat hij niet bij de eerste ontmoeting naar je borsen grijpt maar pas een halve dag later over seks begint, dan heb je gewoon nog geen realistisch beeld. En zij klinkt niet zeker van haar stuk maar juist heel onzeker. Dan moet je zoiets gewoon niet doen. Het was heel anders geweest als ze trots een bericht had gezet dat ze ontmaagd gaat worden, dat ze het wel spannend vind maar er zin in heeft en dat het haar niet uitmaakt of hij 's morgens weer vertrokken is. Maar dat doet ze dus niet, ze hoopt juist dat hij verder in een relatie wil blijven met haar. Het zou zonde zijn als ze de deksel op haar neus krijgt.
anneliesdj schreef:Natuurlijk mag dat maar vind je het serieus zo bijzonder dan als iemand 2 maanden wil wachten? Uitgaand van 1á2 afspraakjes in de week heb je elkaar dan 12x gezien.
Duik jij standaard bij het eerste afspraakje bij iemand in bed dan?
Die laatste regel ga ik maar even negeren.
Magrathea schreef:anneliesdj schreef:Natuurlijk mag dat maar vind je het serieus zo bijzonder dan als iemand 2 maanden wil wachten? Uitgaand van 1á2 afspraakjes in de week heb je elkaar dan 12x gezien.
Duik jij standaard bij het eerste afspraakje bij iemand in bed dan?Die laatste regel ga ik maar even negeren.
Tja, mijn ervaring zal wel gewoon anders. Ik heb oprecht nog nooit "gedate" met iemand, het is altijd een bekende geweest bij wie het gewoon groeide, iemand die ik al veel langer kende.
Het sommetje vind ik een beetje gek, als je iemand helemaal niet kent en het gelijk "officieel" maakt vind ik 1-2x daten per week alsnog weinig hoor. Dan ken je iemand toch helemaal nog niet?
Het zal het studentenleven wel zijn
nolanlover schreef:Pff jeetje als ik bestookt word met de vragen die jij stelt zou ik ook niet weten wat ik moest antwoorden. Ga met deze jongen op date, ga niet van te voren allemaal moeilijke vragen stellen, maar hou het leuk. Als je meteen met zulke vragen aan komt snap ik dat hij op je afknapt (sorry niet banketstaaf bedoeld). Maar wees jezelf, ga op date en doe wat jij wil. Nee is nog steeds nee en als hij zo lief en zachtaardig is zal hij dat echt wel begrijpen. Je moet niet van te voren alles willen uitstippelen, laat het op zijn beloop en doe wat goed voelt!

pol013 schreef:Je maagdelijkheid weg gevenwat een (voor mij) overdreven beladen manier om er over te praten. Je geeft toch niets weg? Dat is van jou, jou moment, en dat kun jij alleen besluiten wat je daar mee wil doen. Het gewoon 'consumeren' of delen. Whatever! Gewoon invullen hoe jij dat zelf wilt.
Alleen geen seks met iemand hebben met een dubbel doel. Dat is dan wel weer onhandig.
(in die tijd vind ik wel iemand anders even leuk die daarbovenop wel sex wil ) Maakt mij dat slecht? Nee hoor. Maakt dat de ander slecht ? ook niet
Mensen verschillen, gelukkig