Ex vraagt cadeau terug

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:20

ssssuus schreef:
Haha nu ik weet dat hij 29 is én zn moeder gaat appen word het verhaal nog lachwekkender :D

_O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 19:53

Nare herinneringen? Nee, ik moet niet huilen als ik de sieraden van m'n ex om heb. Nou ben ik nog goed bevriend met mn ex en spreek ik hem dagelijks, so no hard feelings. Ik droeg de ringen totdat ik ringen kreeg van mn vriend en dus geen vingers over had. Oorbellen draag ik nog dagelijks. De 3DS die ik van mn ex kreeg gebruik ik ook nog dagelijks :) Als hij de 3DS terug had gewild zodat hij hem had kunnen verkopen.. tja, dan had 'ie mooi pech gehad. Kan hij de betekenis gaan Googlen. "Je schenkt iets aan iemand" niet "Je leent iets uit"

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 20:55

Kwanyin schreef:
Maar niet iedereen krijgt nare herinneringen van het zien van cadeaus...ik heb ook nog toen het met mijn vorige ex uit was nog lang met juwelen van hem rondgelopen. Vond ze gewoon mooi en ze deden me niks, en hij moest ze ook niet terug.

Dat komt ook zeker voor, maar in dit geval kan ik niet zeggen dat het een heel gezellige manier van met elkaar omgaan is en daarbij staat dit sieraad wel centraal... ;)

Kwanyin

Re: Ex vraagt cadeau terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:53

Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat TS nare herinneringen krijgt bij het zien van een sieraad, het is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt en zij heeft zelf al gezegd dat ze er geen probleem bij voelt om het nog te dragen ;) .

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:55

CM_ schreef:
Ik zou hem uitlachen, het wel teruggeven en vragen of zijn nieuwe vriendin weet dat ie tweedehands sieraden krijgt :')

IK zou zoiets in elk geval niet meer willen dragen, en hoe sneu de vraag ook is, gewoon teruggeven, kun jij altijd tenminste in de spiegel kijken ;)

Haha ja, dit. :+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:56

Iris82 schreef:
Morrow_Less schreef:
Haha triest dit. Geef het terug en zeg dat het toch niet je smaak was ;)
Die jongen moet duidelijk eens volwassen worden, stiekem denk ik dat zijn moeder het mooi vind en zelf wil dragen ;)

Wie weet heb je hartstikke gelijk. Moeders heeft m toch betaald?
Misschien speelt moeder een veel grotere rol hierin dan iedereen denkt.

Moeder heeft t uitgekozen en ex heeft betaald want daar komt hij nu op terug dat dat heel duur was omdat hij niet op het kaartje gekeken had.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:09

Hahaha, wat een vaatdoek. Misschien moet je je moeder vragen om hem en zijn moeder een berichtje te sturen dat een HEER geen cadeautjes terugvraagt. }>

De tijd dat verlovingsringen werden teruggegeven is voorbij, eens gegeven blijft gegeven.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:18

Geweldig :')

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:44

haha grof

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:53

Ha ha TS wat een grap is die ex van jou!!

Ik zou de ketting lekker houden en vooral niet meer reageren op de berichten van hem en zijn 'mama'.

De eer aan je zelf houden, jij bent volwassen hij met zijn 29 jaar niet zo te zien!