Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Morrie schreef:(als er een kudde fietskinderen zonder licht aan komt karren 's morgens vroeg, doe ik ook het licht van de auto uit en dan gaan ze allemaal naar me roepen, ik stop dan en doe het raampje naar beneden en vraag wat er is, dan roepen ze dingen waarop ik kan uitmaken dat mijn licht het niet doet, dan zeg ik : oooohhh ik dacht dat dat moest hier, jullie hebben ook geen licht op..... tegen de tijd dat ze het snappen, ben ik alweer uit zicht)
Morrie schreef:in plaats van de middelvinger, steek ik tegenwoordig mijn duim op als ik iemand iets stoms of gevaarlijks zie doen, zo van: goed gedaan joh! Moet je zien kijken dan![]()
![]()
(als er een kudde fietskinderen zonder licht aan komt karren 's morgens vroeg, doe ik ook het licht van de auto uit en dan gaan ze allemaal naar me roepen, ik stop dan en doe het raampje naar beneden en vraag wat er is, dan roepen ze dingen waarop ik kan uitmaken dat mijn licht het niet doet, dan zeg ik : oooohhh ik dacht dat dat moest hier, jullie hebben ook geen licht op..... tegen de tijd dat ze het snappen, ben ik alweer uit zicht)
O-
Grit schreef:Hellingtrekken, bochtje achteruit, fileparkeren, inparkeren ed, het is algemeen bekend dat oefening kunst baart. Zit je weinig op de weg of kun je thuis en op je werk altijd moeiteloos je auto kwijt, dan zal je er minder handig in zijn dan wanneer je dagelijks je auto op onmogelijke plekken moeten parkeren.
.
Sleeper schreef:In mijn geval niet kloppend. Ik zit veel op de weg, het is altijd een drama om thuis te parkeren, elke centimeter moet benut worden, en toch blijf ik een kluns in fileparkeren. Haat het om vrouw-zijn als excuus te gebruiken maar ik zit zelf regelmatig hoofdschuddend in de auto, om mezelf, tijdens het parkeren.
, dus jij bent degene die het vooroordeel dat vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben in stand blijft houden
Grit schreef:Sleeper schreef:In mijn geval niet kloppend. Ik zit veel op de weg, het is altijd een drama om thuis te parkeren, elke centimeter moet benut worden, en toch blijf ik een kluns in fileparkeren. Haat het om vrouw-zijn als excuus te gebruiken maar ik zit zelf regelmatig hoofdschuddend in de auto, om mezelf, tijdens het parkeren., dus jij bent degene die het vooroordeel dat vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben in stand blijft houden
Inderdaad
Sleeper schreef:Grit schreef:Hellingtrekken, bochtje achteruit, fileparkeren, inparkeren ed, het is algemeen bekend dat oefening kunst baart. Zit je weinig op de weg of kun je thuis en op je werk altijd moeiteloos je auto kwijt, dan zal je er minder handig in zijn dan wanneer je dagelijks je auto op onmogelijke plekken moeten parkeren.
.
In mijn geval niet kloppend. Ik zit veel op de weg, het is altijd een drama om thuis te parkeren, elke centimeter moet benut worden, en toch blijf ik een kluns in fileparkeren. Haat het om vrouw-zijn als excuus te gebruiken maar ik zit zelf regelmatig hoofdschuddend in de auto, om mezelf, tijdens het parkeren.
Janine1990 schreef:Morrie schreef:in plaats van de middelvinger, steek ik tegenwoordig mijn duim op als ik iemand iets stoms of gevaarlijks zie doen, zo van: goed gedaan joh! Moet je zien kijken dan![]()
![]()
(als er een kudde fietskinderen zonder licht aan komt karren 's morgens vroeg, doe ik ook het licht van de auto uit en dan gaan ze allemaal naar me roepen, ik stop dan en doe het raampje naar beneden en vraag wat er is, dan roepen ze dingen waarop ik kan uitmaken dat mijn licht het niet doet, dan zeg ik : oooohhh ik dacht dat dat moest hier, jullie hebben ook geen licht op..... tegen de tijd dat ze het snappen, ben ik alweer uit zicht)
O-
![]()
Had ooit een klasgenoot, die gozer vertelde zoiets moois. Hij had autorijles gehad, overal schooljeugd op de fiets en echt niet dat ze aan de kant gingen. Hij vroeg aan zijn instructeur: "Wat moet ik nu? Ik kan er niet om heen." Zegt die instructeur: "Nouja, wees eens creatief."
Dus die gozer bedenkt zich niet, trapt z'n koppeling in en het gaspedaal tot de bodem...
Needless to say... die groep fietsers spatte uit elkaar![]()
Was niet de creatieve oplossing die de instructeur graag wilde...
heb de hele weg naar huis, mijn instructeur reed, stom voor me zitten kijken.. Ik had m.. Sleeper schreef:1 van de buren is weleens naar buiten gekomen om te vragen of hij moest helpen. "ik zie je al 10 min. heen en weer schuiven maar beter wordt het er niet op" Ja bedankt he, goed voor het vertrouwen
en
voor de behulpzame buur! Eigenlijk best wel lief dat ie komt helpen, toch? Al kan ik me voorstellen dat je wel even door de grond ging haha
Grit schreef:Hellingtrekken, bochtje achteruit, fileparkeren, inparkeren ed, het is algemeen bekend dat oefening kunst baart. Zit je weinig op de weg of kun je thuis en op je werk altijd moeiteloos je auto kwijt, dan zal je er minder handig in zijn dan wanneer je dagelijks je auto op onmogelijke plekken moeten parkeren.
Het verschilt toch ook per auto.

Goof schreef:Mijn zusje kan het zelfs mét sensoren niet.MarlindeRooz schreef:Ik les in een BMW 1 serie met een sensor voor het achteruit rijden!
En als je je rijbewijs hebt is je eerste auto straks een crappy auto'tje van 20 jaar oud zonder stuurbekrachtiging en al helemaal zonder sensor en blijkt dat je dus helemaal niet kunt parkeren
Mevrouw kwam op een dag thuis met een deuk in de achterbumper van m'n vaders auto. Mijn ouders: "Hoorde je die piepjes niet dan?" "Hoe moet ik nou weten waar die piepjes voor zijn? Dat ding loopt altijd te piepen als ik wil parkeren!"
En mijn ouders zich maar afvragen waarom ik niet in de auto stap als zij rijdt... StalNollie schreef:Berber zie daar het probleem niet van. Misschien is de auto niet in gebruik en is dit een fijne oplossing beter als een parkeerplaats vasthouden dan krijgen ze net zo goed praat in de buurt.
Inoterry schreef:Maar zelfs al zouden er geen verdere parkeermogelijkheden in de buurt zijn vind ik het nog een vreemde gedachtengang om hem zo de hele nacht te laten staan.
Vjestagirl schreef:Ik heb n briefje onder zijn ruitenwisser gestopt...
Janine: gisteravond zou het naast het muurtje niet vrij zijn geweest. En dat zijn ook geen parkeerplekken, omdat er tegenover wel parkeervakken zitten, en als er mensen bij t muurtje parkeren kun je daar dus bijna niet meer uit. Het is gewoon gierig, liever aso parkeren dan een paar centen betalen.