Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ladybird schreef:Sababber schreef:Onderbroeken kun je toch gewoon 4 dagen dragen?Nee, ik heb er gewoon ontzettend veel. Net als paardrijbroeken. Gewoon zorgen dat je er 14 hebt liggen. Dan kun je gewoon een maand vooruit.
Tuurlijk gewoon, achterstevoren, binnenstebuiten, ondersteboven
De hele eettafel ligt altijd vol met alles.
Danique schreef:Ik ben ook een sloddervos en ik heb nu onwijze opruimdrang, alleen mijn moeder vindt het niet goed als ik opruim omdat ik het niet op haar manier doe*. Vanaf zondag ben ik ouder-loos dus ik download nu een to-do list app en ik zeg mijn lijstje straks hier neer.![]()
*Zo mag ik dus ook niet wassen, strijken, zelf beddengoed verschonen etc. Gelukkig hebben we een vaatwasser want zelf doet ze die dingen ook alleen als zij zelf geen ondergoed meer heeft
LauraSaskia schreef:Danique schreef:Ik ben ook een sloddervos en ik heb nu onwijze opruimdrang, alleen mijn moeder vindt het niet goed als ik opruim omdat ik het niet op haar manier doe*. Vanaf zondag ben ik ouder-loos dus ik download nu een to-do list app en ik zeg mijn lijstje straks hier neer.![]()
*Zo mag ik dus ook niet wassen, strijken, zelf beddengoed verschonen etc. Gelukkig hebben we een vaatwasser want zelf doet ze die dingen ook alleen als zij zelf geen ondergoed meer heeft
Wat ben je van plan

), dus dat maakt het ook lastig. M'n rekje stort in als ik alles ophang en m'n twee inbouwkasten puilen ook echt uit. Ik heb besloten dat ik morgenochtend gewoon ga beginnen want ik ga vanavond aan de zuip en nu gaat er toch niks meer van komen, zit al met m'n huisgenoten te chillen 
inmiddels woon ik samen dus geen bende meer. Maar oh wat herkenbaar!
Ik stapel vooral papieren ed. op, en kleding in mijn slaapkamer. Heb gelukkig vorige week een grote schoonmaak gehouden haha. Emmaa_ schreef:Ik heb wel heel veel opbergruimte, maar alsnog niet genoeg voor al m'n kleding, schoenen en tassen (lichte verslaving), dus dat maakt het ook lastig. M'n rekje stort in als ik alles ophang en m'n twee inbouwkasten puilen ook echt uit. Ik heb besloten dat ik morgenochtend gewoon ga beginnen want ik ga vanavond aan de zuip en nu gaat er toch niks meer van komen, zit al met m'n huisgenoten te chillen
Belangrijke dingen hebben dan ook een vaste plek en berg ik altijd meteen op.
maar verder ruim ik alles aan eten op, dat gaat voor mij net iets te ver.

Sellyxx schreef:hahaha ik vind het echt práchtig dat hier in zo'n korte tijd al zóveel reacties op zijn. Blijkbaar is dit een laagdrempelig onderwerp en kunnen veel mensen zich er mee identificeren![]()