Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Clemency schreef:Ik had vroeger altijd heel veel knuffels en ik was er van overtuigd dat ze me 's nachts beschermden tegen monsters enzo. Of op zijn minst dat ze 's nachts leefden. Het was dus ook echt not done als mijn moeder ze in de wasmachine deed.
Imagination schreef:Vroeger dacht ik dat er kabouters in het bos leefde. Alleen in de herfst hadden ze huisjes (paddestoelen). En dat vond ik altijd zo zielig dat ik in de andere seizoen altijd huisjes voor ze maakte met kleine takjes tegen een boom aan. En als we dan weer verder liepen riep ik altijd dat ze konden komen want hun huisje was af
amkeVH schreef:vroeger noemde ik eksters altijd orkaduiven, en mijn familie deed vrolijk mee. duurde een hele tijd voordat ik wist dat ze eigenlijk gewoon eksters heetten. maar de orkaduif is er wel ingebleven hier in de familie

"
.
die wist gewoon het verschil nog niet zo goed toen ze mij dat vertelde
Kwanyin schreef:Dat dieren echt konden praten, maar dit geheim hielden voor mensen. Ik heb heel vaak tegen het pluimvee zitten zeggen "jullie moeten tegen mij niet doen alsof hoor, ik ken jullie geheim"

. Ik heb echt geen idee hoe ik daar in vredesnaam ooit bij ben gekomen
Die vind ik wel leuk. Jammer dat ze dat niet in Nederland doen