Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

VitaLidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:10

Ik heb twee keer een date gehad een keer via een kennis en een keer via een site ( weet zo niet meer welke ) en de ene date had zo'n grote neus dat ik volgens mij alleen de hele avond daar naar heb zitten kijken en de andere date had tja sorry dat ik het zeg zulke aparte lelijke schoenen aan dat ik ook daar alleen maar naar kon kijken. :D dus......
En de Badoo jongen is nog steeds leuk alleen onregelmatige diensten dus moet ik wachten en wachten tot ie weer wat stuurt.
Hoe doen jullie dat? Vragen jullie op een gegeven moment een telefoonnummer of geven jullie die of pakken jullie het anders aan? :j

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:22

VitaLidia schreef:
Ik heb twee keer een date gehad een keer via een kennis en een keer via een site ( weet zo niet meer welke ) en de ene date had zo'n grote neus dat ik volgens mij alleen de hele avond daar naar heb zitten kijken en de andere date had tja sorry dat ik het zeg zulke aparte lelijke schoenen aan dat ik ook daar alleen maar naar kon kijken. :D dus......
En de Badoo jongen is nog steeds leuk alleen onregelmatige diensten dus moet ik wachten en wachten tot ie weer wat stuurt.
Hoe doen jullie dat? Vragen jullie op een gegeven moment een telefoonnummer of geven jullie die of pakken jullie het anders aan? :j

Ik heb met mijn dates als het goed klikte na ongeveer een week telefoonnummer gevraagd. Dat praat toch makkelijker dan via zo'n app.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:36

Renske_W schreef:
imd schreef:
Vast wel iemand hier die deze vraag kan beantwoorden dan: kun je alleen chatten als je fulltimer bent? Ik heb net een klompje gestuurd en een groene terug, maar wat nu? :')

Bij farmdate?
Chatten is idd alleen als je full member bent.
Net als mailen dacht ik. Je kan wel mail ontvangen maar niet terug mailen.
Beste is toch full member worden, kan je veel meer.

Bummer! Heb eigenlijk niet zo'n zin om te gaan betalen :P maar gratis kun je dus eigenlijk niks... ^)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:39

Gewoon doen naamloos!! Ik hsb zaterdag ook mn date. Vind t enorm spannend en t appcontact is zo leuk dat ik het zonde vind als het niks word xd
Volgens mij breek ik ook die arme jongen zn hart als het niks word haha

Mijn date vroeg me na ruim een dag chatten mn nummer en gewoon gegeven, t klikte toen al goed. We appen indd bijna constant als we allebei vrij hebben. Moet tegenwoordig mn telefoon door de dag opladen terwijl ik normaal nog ruim 40% over had xd

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:41

imd schreef:
Renske_W schreef:
Bij farmdate?
Chatten is idd alleen als je full member bent.
Net als mailen dacht ik. Je kan wel mail ontvangen maar niet terug mailen.
Beste is toch full member worden, kan je veel meer.

Bummer! Heb eigenlijk niet zo'n zin om te gaan betalen :P maar gratis kun je dus eigenlijk niks... ^)

Ja idd.
Maar ik vond het zeker de moeite waard om er voor te betalen. +:)+

VitaLidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:42

Thanks NOa heb ik een beetje een richtlijn.
Nog een hilarisch verhaal is edarling ( dating voor hoger opgeleide) en dan diverse malen tegenkomen dat iemand schrijft: ik wordT :')

N0a

Re: Inschrijven op datingsite, maar welke? Ervaring gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:06

Badoo was niks, paiq maar weer aangemeld. Weer wordt ik gematcht aan van die niks zeggende types :x

Ging net maar even foto's ranken. Sommige wil ik allemaal een 4 geven :')

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:35

Oooh ik moet m'n grote mond de volgende keer ook houden.
Vandaag via paiq dus in gesprek geraakt met een jongen, heeeele dag zitten praten. Vroeg 'ie om een keer af te spreken en ik heb ja gezegd, maar ik durf niet, help!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:45

Niet zeuren :+

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:48

imd schreef:
Vast wel iemand hier die deze vraag kan beantwoorden dan: kun je alleen chatten als je fulltimer bent? Ik heb net een klompje gestuurd en een groene terug, maar wat nu? :')

Je kunt gewoon mailen hoor.
groene klomp is positief.

overigens heb ik 30 euro betaald en ben een jaar
Lid dan en heb volledig toegang tot alles.
Op de farmchat is het ook reuze gezellig en hou er ook leuke vriendschappen aan over ook.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 07:01

inowa schreef:
imd schreef:

Je kunt gewoon mailen hoor.
groene klomp is positief.

overigens heb ik 30 euro betaald en ben een jaar
Lid dan en heb volledig toegang tot alles.
Op de farmchat is het ook reuze gezellig en hou er ook leuke vriendschappen aan over ook.

als aspirant lid kan je niet mailen.
Je kan alleen mails ontvangen.

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:02

Waarom durf je niet te daten Arielle? Wat kan er misgaan? ;)

Ik heb vanavond weer afgesproken met mijn date :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:51

Gewoon daten!! Is leuk :D En er kan niks gebeuren...... Of je moet op een verlaten parkeerplaats afspreken _O-

Ik heb morgen mijn 4e date, vorige week donderdag was de 1e :Y)
Het kan echt werken dames!! Gewoon daten *\%/*

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:51

Ik wil me ook in schrijven!! :D
Maar ben ook echt een "schijtluis" want... Een profielfoto plaatsen, doe ik niet zomaar :o
En het idee dat mensen je gaan herkennen, hahaha...

Dat had ik met Bado trouwens: Ik herkende heel veel jongens ineens die in de stad woonden en die dagelijks in de winkel kwamen waar ik toen werkte :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:54

Waarom durf je dat niet???
Er heerst echt geen taboe meer op internetdaten en als mensen je daar wel op beoordelen zegt dat mer over hun dan over jou :)
Ik zie internet gewoon als een manier om mensen te leren kennen, niks meer niks minder. Waarom zou het zoveel "slechter" zijn als in de kroeg?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:56

Ik heb vannacht best een leuke jongen leren kennen. Hij is spontaan en ziet er niet verkeerd uit. Heel jammer dat die bijna aan de andere kant van NL woont..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 10:57

Nu maar hopen dat we op Paiq niet allemaal met dezelfde leuke jongen aan het praten zijn :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:10

EngeltjeS schreef:
Ik wil me ook in schrijven!! :D
Maar ben ook echt een "schijtluis" want... Een profielfoto plaatsen, doe ik niet zomaar :o
En het idee dat mensen je gaan herkennen, hahaha...

Dat had ik met Bado trouwens: Ik herkende heel veel jongens ineens die in de stad woonden en die dagelijks in de winkel kwamen waar ik toen werkte :P

Gewoon doen!
Ik dacht ook dat het niks voor mij was.
Maar inmiddels al een paar maanden samen met mijn lieve vriend!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:13

Dus... Paiq is wel leuk? O:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:25

Ik spreek een jongen op b.adoo die op 5 minuten van mij vandaan woont. Best raar haha. Maar ik ben niet de slankste (het is vooral mijn model, smal van boven en breed van onder) en heb daar toch wel wat last van, negatieve ervaring, jongens die daar op af knappen of rot opmerkingen. Dus dan denk ik steeds, wat moet hij van mij, heeft hij mijn foto's goed bekeken... ? Ik heb nl geprobeerd minder voordelige foto's erop te zetten maar ik sta bijna nooit helemaal op de foto.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:27

Ik vond pair persoonlijk niet zo leuk, ik wilde meteen weten hoe iemand er uit ziet. Vaak vond ik de mannen heel erg tegen vallen als ik de foto zag.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:29

Oei... Wat raad je dan aan Bismarck?

Zonnetje, wat herkenbaar (al heb ik een ander figuur en voor mijn gevoel net anders om :P ).
Maar vergeet niet: Hoe ouder je word, hoe volwassener mensen met elkaar om gaan. Dus minder rot opmerkingen en meer complimenten!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:32

Nou ik heb eigenlijk het idee dat het de laatste jaren erger is, ik heb er nu meer last van, maar misschien omdat ik ook al een tijdje alleen ben en mijn laatste ex tegen anderen daarover opmerkingen had gemaakt. Nu zit dat weer tussen mijn oren.... Hoewel ik dan denk: je hebt je ogen niet in je zak zitten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:34

Bismarck schreef:
Ik vond pair persoonlijk niet zo leuk, ik wilde meteen weten hoe iemand er uit ziet. Vaak vond ik de mannen heel erg tegen vallen als ik de foto zag.

Ik vond Paiq juist wel leuk omdat het daarom geen vleeskeuring wordt :) vond het juist leuk om iemand eerst even te spreken voor de fotos zichtbaar werden :)
Heb er ook wel weggeklikt zodra de foto zichtbaar werd hoor :+

Mijn vriend in de battledate op Paiq leren kennen, wonen nu 6 jaar samen, eigen huisje en een kindje onderweg :+:

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:35

Ik vind een leuke kop toch wel belangrijk. Er zijn zoveel mannen die echt heel lelijk zijn, lelijke tanden etc die mij niet aanspreken. Zit je steeds 15 min te chatten voor niks. Ik zoek geen model jongen maar wel iemand met een uitstraling waarvan ik denk: HEEEJ Er zijn ook genoeg knappe kerels waarvan ik denk: neeejjj En ik val nu eenmaal niet op het buitenlandse type of van die zeer hippe mannen.