Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Mijn moeder komt uit zo'n groot gezin en ieder had zijn of haar taken erin.
Alleen hadden we wel gewoon een wasmachine haha. Maar voor de rest moesten we ook helpen. Gelukkig hadden wij maar 2 kinderen in t gezin haha. Urielle schreef:Dat is gewoon waar Ladyson, ik poets ergens wekelijks en doe daar elke week ook de badkamers. En elke week ligt er stof op de omkasting van de badkuipen. En echt een halve cm. Niet zomaar een beetje. In datzelfde huis moet ik regelmatig de plafonds poetsen met zo'n swifferachtig geval waarmee je kunt dweilen want de spinnenwebben en stofnetten hangen er binnen een maand alweer terug. Dat is gewoon iets met dat huis.
een vaatwasser voor zn verjaardag

(enige punt is nog wel dat hij ook erg van de opruim is en ik dus af en toe niets kan terug vinden. Nu kan hij soms zn eigen dingen ook niet meer terug vinden, dus wat dat betreft gaat dat gelijk op
).
Het wil hier ook niet echt lukken, allebei met een fulltime studie enzo en allerlei andere dingen (ik en mijn huisgenootje).
Eens in de zoveel tijd trekken we er een dagje voor uit en dan is alles weer fijn schoon. Afwas is niet echt een probleem bij ons, dat gebeurt altijd wel, alleen pas als de wasbak vol is. Tja, moet kunnen toch? Was draaien als de wasmand vol is, afval wegbrengen doen we ook altijd even samen (rest/glas/plastic/papier). Met twee is het veel sneller gebeurd allemaal, maar ik weet niet of je daar iets aan hebt TS, gezien jouw situatie. Succes in elk geval