Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:56

Mijn andere avatar stopte met werken :(

Ja ik zit niet bij een studievereniging :7 en hij werkt onregelmatig. We hebben gemeenschappelijke vrienden maar ook onze eigen groep. En ik vind het dus lastig mijn ruimte te begrenzen.

Hij sliep vannacht bij me, zo fijn. Nu onderweg naar college. Meh.

Magrathea

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:45

Aw, die had je al zo lang -O-
Lijkt me moeilijk, het afscheid.

Tja, niet teveel over nadenken, gok ik zo. Als je merkt dat je meer behoefte hebt aan je vrienden, doe je dat. Meer behoefte aan hem, dan doe je meer hem. ;) Je leven verandert nu eenmaal als je een relatie hebt, je kunt niet meer al je sociale tijd aan je "gewone" vrienden en familie besteden... Dat begrijpt iedereen wel. En met telefoons en facebook en alles tegenwoordig hoef je helemaal geen contact te verliezen met vrienden als je niet bij elkaar bent :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 02:27

Ja maar fb en telefoons... Voorheen zag ik mijn vrienden elke dag, nu 1 van mijn beste dinnetjes ook een vriend heeft moeten we de agenda's naast elkaar leggen. Maar goed, first world problems.

En ja ik mis mijn avatar maar ik heb hoop dat we elkaar ooit weer tegenkomen. We hadden iets heel bijzonders.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 03:12

Whahaha, briljant topic dit _O- _O- :') een hysterisch verliefde dorpsgenoot :'). Klinkt wel echt te zoet en daarom leuk ook trouwens, zou er haast zin in krijgen :j (verliefdheid dan he).

Ik had laatst een slappe te pakken, zo eentje die een beetje kansloos zat te wezen op de bank, vond hem best leuk en wilde best een paar niet-mijn-ding-puntjes van hem accepteren, maar na een paar weken was mijn geduld en tolerantie *poef* ineens weg :'). Die had wel een zilveren pik trouwens, die mis ik wel een beetje :=....

Je blog is briljant trouwens _O- een feest der herkenning :') :)) misschien is het de regio :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 04:07

Ja voor fijne onenightstands hoef je over het algemeen niet in Alkmaar te zijn :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 22:28

Whaha, nope :n.... Gelukkig is het verder wel een prima dorp :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:38

Stad! Het is een stad! Waar in Alkmaar woon je? Ik in de binnenstad, dus ik ben best wel patriottistisch ingesteld. Wil hier ook echt niet meer weg.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:05

Ik in Overdie :)) (de polsstok)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 00:25

Whahaha, ja natuurlijk is het een stad, maar het voelt tenminste nog een beetje als een durp (en alleen alkmaarders mogen het zo noemen hoor, ik ben ook patriottistisch ingesteld). Ik woon tegenwoordig bij de mare in de buurt, kansloze wijk en ben het ook best zat, maar koophuis, dus ik zit nog even vast tot de markt weer normaal gaat doen. Heb tig jaar geleden ook een tijdje net buiten het centrum gewoond, was wel echt heel relaxed :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 02:31

Mijn vriend woont nu boven dat winkelcentrum in Overdie, maar verhuist straks richting de Mare, ook het koophuisverhaal en zijn ex gaat samenwonen.

Ik zie mijn geest al dwalen dat ik er ooit ook ga wonen, het is een prachtig huis maar... Niet in de binnenstad. En mijn sociale leven speelt zich echt hier af, mijn vriendinnen wonen op 3 minuten lopen, ik eet vaak bij Soepp of Echt, of ik doe even koffie bij Koffiehuis Alkmaar ofzo. Het spontane is er af als ik een kwartier moet fietsen :/

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 02:51

Ja he lieveli, ik heb dat nu dus andersom. 10 minuten fietsen uit het centrum en het voelt gelijk als een wereldreis... Wil zooo graag in het centrum hier wonen <3

Ik ben aan het werk op een dubstepfeest, de horror. En meneer slaapt al dus niemand om te appen... :z

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:31

Ach joh, gewoon te koop zetten en in de binnenstad blijven wonen, ik zou daar ook niet zomaar weggaan als ik jou was hoor. Markt begint ook wel weer aan te trekken :j.
Het is ook zo, als je niet in de buurt woont ga je ook echt niet meer zo makkelijk de stad in, vond het vroegah heerlijk om op zaterdag ff naar de markt te gaan en inkopen te doen voor die week, tegenwoordig kom ik bijna nooit meer in de stad :n. Hoewel, nu weer vaker omdat we een zaak gaan openen daar, dat scheelt weer iets :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:40

Oooh wat voor zaak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 18:53

Al Valentijn aan t voorbereiden hier?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 19:44

Doen we niet aan :n

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 19:58

hier ook niet echt al weet ik niet of mijn vriend wat van plan is.

nog een paar dagen en dan zie ik hem eindelijk weer na 3 weken!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:13

"Schatje, als je iets aan Valentijn doet trek ik je pink eraf". Was duidelijk :D
Hij heeft er ook niks mee. Hij moet gewoon werken zaterdag en vrijdagavond en zaterdagavond gaan we naar verjaardagen van zijn vrienden (lekker burgerlijk) dus ik verwacht ook geen stiekem addertje onder het gras :)

Spannend inowa! :)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:17

Jij dan Lee?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:19

Valentijn? Doen we al 10 jaar niet aan.

Ik ga carnavallen en zie hem dus komend weekend helemaal niet. Dus weer even een poos alleen, echt niet tof.

Inowa wat fijn dat je kunt gaan aftellen! :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:25

Romantisch carnavallen toch :D

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:29

denk dat ik een kaartje schrijf, meer niet, hij moet zaterdag tot laat werken en ik ben op een verjaardag! Misschien zien we elkaar zaterdagmorgen even, haha!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:35

Magrathea schreef:
Romantisch carnavallen toch :D

Ik ga zonder vriendlief carnavallen. Hij houdt er totáál niet van, ik wel. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:47

Ik stuur een kaartje, ik heb Katy Perry tickets geregeld en ik denk dat we uit eten gaan :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:51

Anoniem schreef:
Ik stuur een kaartje, ik heb Katy Perry tickets geregeld en ik denk dat we uit eten gaan :D

Zozo, jij pakt het behoorlijk groots aan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:51

Het uit eten komt van hem :=