Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:En nl maar schreeuwen dat het crisis is
Willl65 schreef:LadyMadonna schreef:En nl maar schreeuwen dat het crisis is
Er wordt hier anders behoorlijk hard voor gewerkt hoor. het wordt ons niet in de schoot geworpen.
Zo gaan wij niet op vakantie maar kiezen we weer voor andere dingen.
We voelen de crises maar maken keuzes die voor ons werken.
Maar verliest een van ons zijn of haar baan.......
ladyflame schreef:helaas hebben mijn vriend en ik nog een ander "leuk" kerstcadeau gekregen op tweede kerstdag namelijk een poging tot inbraak in ons huis...
gisteren toevallig bij mijn schoonouders geweest en toen nog: een bestek set en gebaksvorkjes en 2 dozen koffie gekregen(voor dolce gusto)
xxcleeoo schreef:ladyflame schreef:helaas hebben mijn vriend en ik nog een ander "leuk" kerstcadeau gekregen op tweede kerstdag namelijk een poging tot inbraak in ons huis...
gisteren toevallig bij mijn schoonouders geweest en toen nog: een bestek set en gebaksvorkjes en 2 dozen koffie gekregen(voor dolce gusto)
Jeetje! Wat erg.. Waren jullie thuis of niet?
unihorses schreef:Eleionomae schreef:van mijn opa en oma heb ik €500 gehad.
De rest komt vanavond, maar ik weet dat ik van mn ouders Pip Studio servies krijg en van mn broer een kookboek (omdat ik het zelf heb uitgezocht haha)
Van mn vriend weet ik het nog niet, dus ik ben heel benieuwd
wooh, voel je je dan niet een beetje beschaamd om dat aan te nemen? ik vind cadeautjes van bijvoorbeeld 25 al te veel of ik probeer suptiel te hinten dat dat wel heel veel is
[/quote]
hinten heeft geen zin, ze hebben geld en geven Het graag uit voor ze dood zijn. Nu zien ze nog dat hun kinderen en klein kinderen er plezier van hebben! Zo zijn ze altijd al geweest