Jtragter schreef:Hm, ik wil hier toch eventjes mijn mening over kwijt.
Ik loop ook elke woensdag een folderwijk, vaak heb ik daar geen mooi weer bij of ben ik druk met school, maar toch liggen ze bij iedereen op tijd in de bus. Ik verdien daar echt niet veel mee maar ik doe het omdat mijn ouders het niet erg breed hebben en de kans bestaat dat ik over een maand mijn rijlessen zelf moet betalen. En voor nu is het gewoon fijn om ook eens een nieuwe rijbroek te kopen. Ik moet ze trouwens ook elke week invouwen.
Ik vind het dan ook erg belachelijk dat mensen dit bedelen vinden. Elke werknemer krijgt rond kerst een kerstpakket of een kerstbonus, waarom zou ik daar het recht niet op hebben? Die mensen betalen trouwens ook niks voor deze krant en folders.
Ik ben nu klaar met mijn wijk met de kaartjes en er worden steeds meer mensen boos als ik aanbel. De een beweert dat ik het eigenlijk bij de krant had moeten geven, terwijl ik het nooit red om voor het donker [anders doen de mensen niet meer open] op woensdag na school of woensdag voor kerstavond rond te gaan. Weer andere mensen doen niet open, of zeggen gewoon dankjewel wat ik dan ook wel het netste vind. Ik heb er dit jaar trouwens 89,65 mee verdiend, terwijl dat trouwens altijd wel meer was.
wij geven altijd 2 euro voor alle mensen die langskomen, tenzij zij die krant te laat bezorgen. Dan krijgen ze netjes dankjewel.
Sorry hoor, iedereen moet toch gewoon zijn kleding en zijn rijlessen betalen (niet iedereen, maar veel mensen wel). Ik heb ook voor alles hard moeten werken, kreeg helemaal niets van mijn ouders. Ik ben er niet slechter van geworden hoor. Alsof ander werk niet hard werken is?