"Jouw vraag aan de waarzegger is: 'Hoeveel is 1 + 1?'
Bedankt voor het stellen van deze vraag!
Mijn antwoord op jouw vraag is:
Minder dan je denkt "
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Dat ding is raaar
"Jouw vraag aan de waarzegger is: 'Hoeveel is 1 + 1?'
Bedankt voor het stellen van deze vraag!
Mijn antwoord op jouw vraag is:
Minder dan je denkt "
Tegen een vriendin kon ik toen aardig het verhaal kwijt, maar heb echt maanden zitten te balen.
chamion schreef:Oke, ik had net de buurman in de woonkamer staan die vroeg of het wel goed ging. Hij hoorde mijn 3 blokken verderop nog hinniken, lachen, gieren en brullen![]()
Nadat ik de tranen uit mijn ogen had geveegd en weer op adem was gekomen probeerde ik het uit te leggen.... Hij is snel weer naar zijn eigen huis gegaan.....
Dit moeten mensen ook echt niet bij mij doen, ik kan mezelf helemaal opvreten. Zoals 2 jaar terug op mijn verjaardag. Ik moest echt even slikken en bijkomen dat het niet werd wat ik dacht. Ik dacht een kitten. Bleken het 4 zomer banden voor mijn auto te wezenTegen een vriendin kon ik toen aardig het verhaal kwijt, maar heb echt maanden zitten te balen.
Ik ga eens instralen op je ouders/vriend/zus. Eens kijken wat mij dat oplevert.
ahummmm, ahummmmmmm, aaaaahummmmmmmm.
U bent verbonden met de geestenwereld waar kan ik u bij helpen?
Ik zou graag willen weten wat voor kado Izmir_Condor krijgt.
Antwoord; Is het een jas, is het een tas of toch iets levend of weer heel wat anders. Geesten verklappen geen geheimen......
Izmir_Condor schreef:Butterfly schreef:
Heb je dit echt speciaal voor mij opgezocht?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:Bedankt voor je vraag! Beslis zelf of het antwoord hieronder van toepassing is op jouw situatie. Zoals eerder gezegd, jij bent verantwoordelijk voor je toekomst, niemand anders.
jouw vraag is: 'Wat krijg ik voor cadeautje'
Het advies van de paragnost is:
Richt je op de oplossing en niet het probleem. Ga over naar actie!
Richt je op wat echt belangrijk is voor je. Deze focus maakt je sterker en mensen zullen je respecteren omdat je voor jezelf kiest.
Focus op discipline. Succes in het leven bestaat uit twee delen. De positieve intentie en de discipline om de positieve intentie te behouden
LOL
branka16 schreef:Ik hoop dat dr vriend nog leeft![]()
T is al zolang stil hier..
Of misschien is hij haar nu aan het pijnigen, met de zelfde tactieken als ze wou gebruiken bij hem