Ja die koekjes gaan wel op. Er zitten ook dingen bij die ik niet lust maar er komen 3 bokkers gourmetten dus van mij mogen die meenemen wat ik niet lust...
Chocola, M&m's, tandpasta, ontbijtkoek, shampoo... ehh.. een paar kortingsbonnen en verder ben ik het even kwijt. haha. Wij hebben hier in totaal 5 kerstpakketten.
Genoeg leuks dus. Hopelijk krijgt degene wie ik hem gun ook.
Chouchou
Geplaatst: 20-12-14 00:42
Wat een super leuk topic dit!! Hele mooie pakketten komen langs
Ik kreeg op mijn vorige werk geen kerstpakket en bij mijn nieuwe werk heb ik me laten vertellen dat we geen kerstpakket krijgen maar met het hele team gaan eten. Een vriend van mij heeft 500 euro gekregen als kerstpakket
Mintgroen
Geplaatst: 20-12-14 01:31
Froukje_J schreef:
Nee shampoo rituals waardebonnen m&m's tandpasta vulpennen dvd tijdschriften en nog veel meer
Leuk!! Mijn lieve collega krijgt hem ook
Pinda_Dipje
Geplaatst: 20-12-14 02:53
Die van mijn man is ook binnen, donkergrijze doos met: Grijs fleece plaid 2 Theemokken Grijs plateau met 4 rvs blikjes vol losse thee (kaneel, bosvrucht, earl grey en groen) Theezeefjes Muffin vormpjes Muffin mix Zakje merenques Zakje caramel fudge Zakje pinda rotsjes Doosje koekjes
Echt super leuk en gezellig en toevallig past het prima bij ons interieur en zijn we enorme theeleuten.
Ik krijg vermoedelijk weer een paar écht goede wijnen en handbeschilderde kerstballen, collectors items.. en dat al 5jr op rij
brennie85
Geplaatst: 20-12-14 11:21
Op mijn werk houden ze altijd een markt. Je krijgt 70 e nep geld om te besteden. Kei leuk altijd. Daar mee heb ik gekocht: een boek, een rituals setje, eenn rituals douche gel, , waxinelicht houdertje in de vorm van een ster, kaas, cranberry port saus en nougat. Verder krijg je daar los van altijd een verse verrassing. Dit keer was dat alle ingrediënten voor met Serrano ham verpakte ossenhaas met groenten, kruiden, het recept en een bakblik Goed verwend dus!
kitty_gomez
Geplaatst: 21-12-14 19:38
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
NorwayFjord
Geplaatst: 21-12-14 19:47
Wij hadden een kerstmarkt en daarbij heb ik Rituals scrub en een reep chocola uitgekozen, en omdat ik alles regel als mijn baas er niet is maar ik niet officieel chef ben, heb ik €100 aan VVV bonnen gekregen, echt superleuk
Ik heb ook van RTL het kerstpakket gekregen. Mijn ouders en mijn schoonouders hadden ons opgegeven. Zo lief!
Ook vanuit de gemeente een kerstpakket gekregen, incl vrijkaartjes voor de ijsbaan. Rituals is trouwens erg vrijgevig dit jaar, in zowel het RTL als in het gemeentepakket zaten producten van Rituals. Helaas heb ik de kerst net niet gehaald bij mijn baas, al zijn de kerstpakket daar nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vriendlief heeft een groot kerstfeest op het werk gehad inclusief eten en drank.
Ik werk als voorwerker op een verpakbedrijf van groenten en fruit. De groenten en fruit bij oa de aldi verpakken wij. wij krijgen zowiezo om de week een kist groente en fruit maar met kerst extra veel.
Ja idd haha, ik heb al 2 jaar geen groente en fruit gekocht. Het is eigenlijk veel te veel voor mij alleen dus moet nog even kijken wat ik er allemaal mee ga doen.