Blond Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:53

Jolien87 schreef:
Ik heb even voor je in hun webshop gezocht op 'oven' en daar kwam het volgende uit:

http://www.blond-amsterdam.nl/nl/zoeken/oven/pagina/1

Al deze producten kunnen dus in de oven, maar dit is lang niet de complete collectie. Ik zou dus even goed kijken of het bord dat je wilt gebruiken er tussen staat.

THANKS! :) Ik kom alleen niet verder dan pagina 6? Jij wel? En dan staat er op 5 geloof ik ook theedoeken spul....

Het gaat om dit diepe bord:

http://www.blond-amsterdam.nl/nl/servie ... oerin.html

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:27

@PS (sorry kort even af) staat het niet op de onderkant van het bord of het in de oven kan of niet? Anders even in een andere schaal verwarmen en over doen in dat bord. :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 00:20

_PassoaJus schreef:
Jolien87 schreef:
Ik heb even voor je in hun webshop gezocht op 'oven' en daar kwam het volgende uit:

http://www.blond-amsterdam.nl/nl/zoeken/oven/pagina/1

Al deze producten kunnen dus in de oven, maar dit is lang niet de complete collectie. Ik zou dus even goed kijken of het bord dat je wilt gebruiken er tussen staat.

THANKS! :) Ik kom alleen niet verder dan pagina 6? Jij wel? En dan staat er op 5 geloof ik ook theedoeken spul....

Het gaat om dit diepe bord:

http://www.blond-amsterdam.nl/nl/servie ... oerin.html

Ik kon de laatste pagina's inderdaad ook niet zien, maar ik vermoed dat daar ook niks zou moeten staan.

Paisano: er zijn 3 nieuwe lijnen welke ook alledrie op de website te bekijken zijn: cookies (in de stijl van 'even bijkletsen'), vrolijk pasen (ook in de stijl van 'even bijkletsen') en vrolijk pasen uni (geel met witte stippen en een strik.) Van deze lijnen zijn de volgende producten gemaakt:

Cookies
-kleine mok
-gewone mok
-XL mok
-petit four schaaltje
-gebaksbordje
-kom

Vrolijk pasen (beide lijnen)
-kleine mok
-gewone mok
-XL mok
-kom
-ontbijtbord
-eierdop

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 00:38

Waar zien jullie de folder van het prijzencorcus? Zie hem op de (mobiele) website nog niet staan?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:51

xFioon schreef:
Waar zien jullie de folder van het prijzencorcus? Zie hem op de (mobiele) website nog niet staan?

Via FB van de v&d en ik kreeg gister een papiertje in mijn handen gedrukt. Maar ik moet zeggen dat het heel erg tegenvalt wat er in de aanbieding is. Ergens ook wel logisch natuurlijk gezien alle rompslomp met de v&d van de afgelopen weken.

xFioon

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:10

Ja idd. Zelfde prijzen voor het cookie servies als dat het nu op de blond website is

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 18:27

xFioon schreef:
Ja idd. Zelfde prijzen voor het cookie servies als dat het nu op de blond website is

Maar het zou dan toch weer 2,- euro gescheeld hebben. ;)

Heb totaal geen ervaring met de webshop van blond + de verzendkosten wel heel erg prijzig zijn, het zal wel moeten ook i.v.m. de breekbaarheid maar toch...

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 10:47

Jammer dat er bij het prijzencircus weer een andere serie is..

Ik heb het even bijkletsen nu op de grote koekjes pot compleet! Wil hem wel maar hij is zo groot!

Heb voor de liefhebber twee ongebruikte delfs blauw vazen.

En het complete eftelingset, doe deze toch weg.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 11:02

Mvdbijl wat wil je voor de eftelingset? Heb je er een foto van?

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 11:17

Waarom doe je die weg?! :oo

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 11:27

Die Eftelingset is zo leuk!
Ik wilde heel graag een ontbijtsetje van de zeven geitjes, maar mijn vriend vond het te duur :P

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 12:08

Paisano schreef:
Waarom doe je die weg?! :oo

Kan niet alles houden, ga dit jaar verhuizen, heb een leuke kast voor blond maar wil dan de even bijkletsen alleen uitstallen hihi. Die heb ik compleet en dat is al een hele grote set.

Heb er jaren over gespaard, nu weet ik ineens niks meer te vragen op een verjaardag of feestdag hihi. Volgende project verzinnen..

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 14:22

De Eftelingset is de enige set die ik niet zo tof vind.

Ik spaar sowieso geen sets wel mokken.

De minimokken heb ik bijna compleet op een kopje na dan (life is a party, dus als iemand toevallig iets weet :o ) en ik moet nog twee grote mokken van een cup of tea, maar ben dan ook wel echt verzadigd.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 15:54

ieder zo zijn smaak, ik vind blond juist leuk om de aparte printen en de leuke accessoires.

De mokken vind ik juist onhandig van model hihi, dus heb ze wel allemaal maar die worden het minst gebruikt.

Hebben meer mensen op bokt de etagère?

Ik had hem in de winkel in Amsterdam gekocht. Helaas was de set waarmee je hem opbouwt helemaal scheef en brak deze zelfs.. Gelukkig een top service en hebben zij een nieuwe toegestuurd!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 15:57

mvdbijl schreef:
Kan niet alles houden, ga dit jaar verhuizen, heb een leuke kast voor blond maar wil dan de even bijkletsen alleen uitstallen hihi. Die heb ik compleet en dat is al een hele grote set.

Heb er jaren over gespaard, nu weet ik ineens niks meer te vragen op een verjaardag of feestdag hihi. Volgende project verzinnen..

Klinkt logisch. Al lijkt het me heel lastig om alles weg te doen als je het zo lang gespaard hebt.

De efteling zet vind ik trouwens wel heel leuk, ik ben wel van de sprookjes :D Maar even bijkletsen is gewoon het meest uitgebreid, dus ik ga me eerst daar maar eens op richten denk ik :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 17:34

mvdbijl schreef:
ieder zo zijn smaak, ik vind blond juist leuk om de aparte printen en de leuke accessoires.

De mokken vind ik juist onhandig van model hihi, dus heb ze wel allemaal maar die worden het minst gebruikt.

Hebben meer mensen op bokt de etagère?

Ik had hem in de winkel in Amsterdam gekocht. Helaas was de set waarmee je hem opbouwt helemaal scheef en brak deze zelfs.. Gelukkig een top service en hebben zij een nieuwe toegestuurd!

Ik heb de etagère. :j
Had inderdaad ook niet verwacht dat de pootjes van plastic waren en dus een beetje wiebelig. Maar tot nu toe niets afgebroken *klopt af*.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 18:08

mvdbijl schreef:

Ik vind ze echt heerlijk drinken, die kop en schotel dan niet die vindt ik ook onhandig en die xl mokken die ze nu hebben zoals in het paasservies zit die lijken mij ook niet handig maar voor de rest.... Na mijn eerste blabla beker was ik verkocht. :D

Maar dat is hetzelfde met bodum glazen ik vindt die ook heerlijk om uit te drinken terwijl ik zat mensen ken die ze verschrikkelijk vinden.

Ach ieder zo zijn ding. :)
Laatst bijgewerkt door ukje op 25-03-15 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 18:11

Ik gebruik haast niets anders dan die XL mokken. Heerlijk, zo'n sloot thee.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:16

Ik ook! De gewone blond mokken zijn al een mooi formaat, maar de xl mokken gebruik ik het meest!
Wil proberen morgen bij de v&d nog wat van de cookies servies te scoren, maar zien of ee nog wat is morgen

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:27

Ik ook, heerlijk die XL mokken voor een grote kop thee ofzo :)
En ik drink altijd te weinig dus zo drink ik tenminste veel als ik een keer wat drink :')

Heb daarnet nog een XL mok van de cookies gekocht dus heb er nu 3 in totaal. €4 vanwege prijzencircus icm airmiles :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 19:47

Blacky94, das nog een mooi prijsje zo heb ik het een keer met twee bordjes van blond gehad, niet gek als je bedenkt wat ze normaal kosten. :)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 21:58

Heb de kop en schotels en vind dat ook heerlijk drinken! Heb geen neiging om de kleine mokken te kopen omdat ik ook van groot hou, dus wil ook graag nog de xl mokken erbij. De middelmaat heb ik al.
Heb trouwens ook nog eent taartplateau en twee kaasplankjes ....was ik vergeten bij mijn lijstje :D

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:23

Zo te horen moet ik eens een XL mok gaan halen :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 22:26

Ja doen!

Zaterdag vriendlief toch nog maar weer eens eventjes gehint bij de Bride & Groom mokken. ~~}>

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 22:30

Werkt het? :D