18+ : Het hoe en wat van slet zijn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:05

Magrathea schreef:
miss_lizje schreef:
Tja, iedereen heeft hier gewoon andere ideeën over en andere "normen en waarden" waar naar zijn of haar mening word gevormd. De 1 vind bepaald gedrag sletterig gedrag, en de ander vindt van niet. Maar dat maakt het nog geen feit.
Let's agree to disagree.

Maar nog, zou ik nooit iemand uitschelden voor slet. Maar kan ik wel denken "phoe, mag het iets minder opzichtig".

Dat is echt prima. Dat denk ik ook als ik achter de bar werk en twee mensen vinden het nodig de hele bar onder te kwijlen... Ja leuk, al die liefde enzo, maar ze staan gigantisch in de weg en die geluiden... Nee :=

Nee, het andere uiterste hou ik ook niet van :'), vriendlief gelukkig ook niet. Die vind dat klef doen alleen thuis op de bank hoort :'). En zeker als je met een groep op stap ben is het helemaal niet leuk als de stelletjes alleen maar aan elkaar geplakt zitten.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:08

iirrssjjee schreef:
Een slot die door vele sleutels geopend kan worden is een baggerslecht slot. Maar een sleutel die vele sloten opent is een magische sleutel!

That's all :+

:') Ehm oke...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:09

kimberly1995 schreef:
Tja. Ik vind het raarder dat er over meisjes wordt gezegd dat ze een slet zijn als ze met een jongen zoenen dan dat ze slet wordt genoemd als ze eigenlijk gewoon friends with benefits is met een jongen..
Ik vind zomaar met iemand naar bed gaan, nou ook niet heel erg normaal, als ik even heel eerlijk mag zijn. Ik zou zo'n persoon ook wel benoemen als 'ik vind dat een slet'. Zulke meisjes hoeven op dat gebied van mij ook geen respect, want die heb ik niet voor dat gedrag. Alleen als ze zich totaal niet sletterig gedragen en dan slet genoemd worden, dat vind ik altijd wel een beetje bizar ja..

Waarom in godsnaam?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:14

Eulogy schreef:
kimberly1995 schreef:
Tja. Ik vind het raarder dat er over meisjes wordt gezegd dat ze een slet zijn als ze met een jongen zoenen dan dat ze slet wordt genoemd als ze eigenlijk gewoon friends with benefits is met een jongen..
Ik vind zomaar met iemand naar bed gaan, nou ook niet heel erg normaal, als ik even heel eerlijk mag zijn. Ik zou zo'n persoon ook wel benoemen als 'ik vind dat een slet'. Zulke meisjes hoeven op dat gebied van mij ook geen respect, want die heb ik niet voor dat gedrag. Alleen als ze zich totaal niet sletterig gedragen en dan slet genoemd worden, dat vind ik altijd wel een beetje bizar ja..

Waarom in godsnaam?

Sex is vies en onfatsoenlijk, dat weet je toch wel :Y)

Pantykous

Re: 18+ : Het hoe en wat van slet zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 17:17

Iedereen moet lekker ballen met wie en hoe vaak ze willen, interesseert me niks. Die dubbele standaard voor mannen en vrouwen is treurig, en wat ik nog triester vind is dat vrouwen die in stand houden.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 18:05

Overigens moet ik nu even denken aan een uitspraak van een vriendin, een tijd terug. "Als je hart heel groot is passen daar gewoon veel jongens in." That's a good thing, right? :D

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:07

Magrathea schreef:
Overigens moet ik nu even denken aan een uitspraak van een vriendin, een tijd terug. "Als je hart heel groot is passen daar gewoon veel jongens in." That's a good thing, right? :D

Vind ik een beetje een gekke uitspraak := Alsof je sex moet hebben met iemand om die in je hart te hebben :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 18:48

Magrathea :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 19:16

Ik vind dat iedereen gewoon lekker moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt en waar de betrokkenen het mee eens zijn natuurlijk.
Zeker die meiden van twintig, geniet van je jeugd en je mooie lichaam. Als je straks getrouwd bent of anderszins permanent gebonden dan heb je het toch maar mee gemaakt en dat brengt rust. De natuurlijke nieuwsgierigheid is bevredigd.
En als je dan 45 en gescheiden bent is het allemaal complex met gebonden mannen en je vetjes en hangers, en als je 75 bent en je vent overleden zit je aan de erectieproblemen, grijs schaamhaar en lege theezakjes.

Dus gewoon genieten zeg ik =:)
Laatst bijgewerkt door Urielle op 03-12-14 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 19:22

Ik ben bijna 20. Maar totaal geen behoefte om met iemand het bed in te duiken. One night stands lijkt mij 10 x niks. Nee ik wacht wel tot ik een leuke jongen tegenkom waar ik een relatie mee kan beginnen. En dan zien we wel verder.

Wat anderen doen, maakt mij niks uit. Maar ben zelf absoluut niet zo'n type persoon.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 19:23

Stille mee lezer.

Urielle I LOVE YOUR POST! _O- _/-\o_

Volgens 'de maatstaven' val ik ook onder de categorie slet.. So what? Ook 3 jaar een relatie gehad, dat bleek niet de ware te zijn. Jammer, maar geniet nou weer volle bak van mijn vrijgezelle leventje en daar komt af en toe een scharreltje of een losse flodder bij kijken ja.. Zeker hier in La douce France kunnen de mannen erg charmant zijn vergeleken bij de horken die ik af en toe in NL tegen kom, dus daar geniet ik dan ook van. Zegt uiteraard niet dat er elke week een ander in mijn bed ligt, ben wel kieskeurig, maar mag graag dansen/flirten en soms ook zoenen etc.
(Ben btw 26...)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 19:27

Ik denk dat het in deze kwestie meer het gevoel is dat je achteraf hebt als individu.
Ik lees overal terug dat mensen het zichzelf gunnen om te genieten van anderen en scharrels en zoenen en dat ze vinden dat zij dat verdienen. En als jij jezelf daar een gunst mee doet moet je daar ook absoluut van genieten denk ik!
Het punt is, IK zou me niet gelukkig voelen na een avontuurtje. IK zou me gebruikt voelen. IK zou me goedkoop voelen. En dat is niks voor MIJ.
Ik denk dat het hier een verschil in gevoel betreft. Als een ander daar zielsgelukkig van wordt, zal ik de laatste zijn die zegt: 'woah, kun je beter niet doen meid..' Dat moet iedereen zelf weten.
en dat mag:)
Maar agree to disagree dan ^^:)...

Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, dus doe vooral wat JOU gelukkig maakt:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 19:37

Maar dat is toch ook prima? Wat mij tegenstaat aan de posts van Kimberley is dat ze anderen beoordeelt op iets waar zij helemaal niks mee te maken heeft. Prima dat het niks voor jou is, maar dat wil niet zeggen dat seks zonder liefde voor iedereen iets 'slechts' of 'fouts' is, daar heb jij helemaal niks mee te maken namelijk. Ik zou iemand ook niet veroordelen omdat diegene het hebben van seks beperkt tot relaties, waarom andersom dan wel?

Ik vind het eigenlijk twee totaal verschillende dingen, toen ik vrijgezel was kon ik prima seks hebben met iemand die ik vrijwel niet kende zolang er maar een bepaalde klik was, maar seks in een relatie is echt iets totaal anders. Vindt het overigens juist een van de belangrijkste dingen in een relatie, als het op dat vlak niet klikt zou het voor mij oprecht heel moeilijk worden.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 21:36

Inderdaad, van mij mogen anderen ook best niet-met-iedereen-willen-slapen. Zelf heb ik ook maar 1x seks met iemand gehad buiten een relatie om, en voor de rest alleen in relaties (en intussen alweer bijna 9 jaar samen met m'n man), dus ik heb ook weinig scharrels gehad. Maar ik vind het alleen maar goed als een ander doet wat hij/zij wil, en als een ander lekker wil scharrelen, doen! :j

Dat anderen daar over oordelen is heel jammer, maarja, mensen oordelen nou eenmaal graag en niet iedereen is in het bezit van empathie... -O-
Laatst bijgewerkt door Mews op 03-12-14 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 21:43

Eulogy schreef:
Maar dat is toch ook prima? Wat mij tegenstaat aan de posts van Kimberley is dat ze anderen beoordeelt op iets waar zij helemaal niks mee te maken heeft. Prima dat het niks voor jou is, maar dat wil niet zeggen dat seks zonder liefde voor iedereen iets 'slechts' of 'fouts' is, daar heb jij helemaal niks mee te maken namelijk. Ik zou iemand ook niet veroordelen omdat diegene het hebben van seks beperkt tot relaties, waarom andersom dan wel?

Ik vind het eigenlijk twee totaal verschillende dingen, toen ik vrijgezel was kon ik prima seks hebben met iemand die ik vrijwel niet kende zolang er maar een bepaalde klik was, maar seks in een relatie is echt iets totaal anders. Vindt het overigens juist een van de belangrijkste dingen in een relatie, als het op dat vlak niet klikt zou het voor mij oprecht heel moeilijk worden.

Really? :') Dat gebeurt constant! Je doet het zelf ook. En wordt gewoon geaccepteerd. Maar als het deze kwestie betreft, is het heel anders. Als jij de slet uit wilt hangen, prima. Als iemand anders daar een mening over heeft, moet je het evengoed accepteren dan dat zij jouw mening over hun (mening) moeten accepteren. Sjongejongen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 21:46

Geryon schreef:
Eulogy schreef:

Really? :') Dat gebeurt constant! Je doet het zelf ook. En wordt gewoon geaccepteerd. Maar als het deze kwestie betreft, is het heel anders. Als jij de slet uit wilt hangen, prima. Als iemand anders daar een mening over heeft, moet je het evengoed accepteren dan dat zij jouw mening over hun (mening) moeten accepteren. Sjongejongen :')

Nee hoor, dat doe ik niet. Er is namelijk een verschil tussen 'ik zou het zelf anders doen/ik ben het daarmee oneens' en jezelf superieur aan iemand vinden/voelen omdat je de dingen anders doet of ziet.

Edit: wat ik dus bedoel is dat ik niet vind dat mensen het recht hebben om zoiets als dit af te keuren als ze er niks mee te maken hebben. Ja, ik heb een mening hierover, maar dat wil niet zeggen dat ik hoe ik hiermee om ga beter acht dan hoe iemand anders ermee om zou gaan. Leven en laten leven.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 21:53

Oh maar jij beoordeelt anderen ook op hun meningen, daar waar jij niks mee te maken hebt. :)

Daarbij, een mening als ik zou het zelf niet doen, wordt op de een of andere manier nooit geaccepteerd omdat anderen niet kunnen hebben dat een ander niet zou doen wat hun doen. De redenen die die ander geeft zijn veroordelend, helemaal niet waar, of mag ze zelfs niet vinden (zoals dat zij zich dan goedkoop zou voelen)! Als je wilt dat anderen accepteren dat jij rond neukt (wat overigens totaal logisch is), accepteer dan ook dat anderen dat niet willen om hun eigen redenen. En dit bedoel ik in het algemeen :)

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 21:58

RoyceMack schreef:
eens met het bovenstaande. Ik vind het ook best wel vaag dat er zo makkelijk gedaan wordt over seks. Zoals ik al eerder quote.. de uitspraak van RUMAG. [ Afbeelding ]

Alles is tegenwoordig zo makkelijk.
Veel meisjes dromen van een lang en gelukkig huwelijk met de man van hun dromen, die zorgt voor hen en hun kinderen. Stabiliteit en onvoorwaardelijke liefde.
Maar door alles wat tegenwoordig oh zo makkelijk is (seks, en dus ook zwanger raken, maar ook het zo makkelijk weer uitmaken met je partner zonder voor iets te vechten of eraan te werken) is dat echt niet meer reeel.

Wij zijn de generatie waar echt enkel een handje vol mensen lang en gelukkig samen zullen zijn. Relaties worden heel makkelijk verbroken, als het niet meer leuk is, dan gaan we toch gewoon uit elkaar. Boeien of we kinderen hebben, dat kan via de rechter.
Ik vind mensen die met random mensen het bed in duiken niet heel verstandig.
Van mij mag het, ik zal niemand tegenhouden, maar ik zou het nooit doen.
Ik vind het belangrijk dat een jongen wel zijn best doet voor mij en ik wil het gevoel niet hebben dat ik makkelijk ben.
Als meisje ben je daar denk ik toch wat kwetsbaarder in dan een jongen (mede door het algehele beeld dat een meid makkelijk is als ze seks heeft met een jongen, en de jongen is de king)..

Je hebt gelijk..

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:00

Ach we leven in een consumptiemaatschappij, elkaar consumeren is wel de ultieme vorm ervan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:01

Niemand in dit topic heeft volgens mij ook maar iets gezegd dat impliceerde dat het hebben van seks beperken tot relaties e.d. inferieur is aan wat zij doen dus snap niet zo goed waar je op doelt. Ik zei in m'n eerste post zelfs expliciet dat alles eigenlijk prima is en dat iedereen het vooral lekker zelf moet weten :+

Ik kan me namelijk ook voorstellen dat je niet met jan en alleman het bed in wil duiken, dat heet empathisch vermogen :Y) Helemaal prima, heb daar absoluut geen waardeoordeel over, al zie ik het zelf niet zo. Dus nee, ik beoordeel anderen niet op hun meningen. Ik ben het niet met ze eens, dat is wat anders.
Volgens mij zeggen we gewoon hetzelfde. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:04

kimberly1995 schreef:
RoyceMack schreef:
eens met het bovenstaande. Ik vind het ook best wel vaag dat er zo makkelijk gedaan wordt over seks. Zoals ik al eerder quote.. de uitspraak van RUMAG. [ Afbeelding ]

Alles is tegenwoordig zo makkelijk.
Veel meisjes dromen van een lang en gelukkig huwelijk met de man van hun dromen, die zorgt voor hen en hun kinderen. Stabiliteit en onvoorwaardelijke liefde.
Maar door alles wat tegenwoordig oh zo makkelijk is (seks, en dus ook zwanger raken, maar ook het zo makkelijk weer uitmaken met je partner zonder voor iets te vechten of eraan te werken) is dat echt niet meer reeel.

Wij zijn de generatie waar echt enkel een handje vol mensen lang en gelukkig samen zullen zijn. Relaties worden heel makkelijk verbroken, als het niet meer leuk is, dan gaan we toch gewoon uit elkaar. Boeien of we kinderen hebben, dat kan via de rechter.
Ik vind mensen die met random mensen het bed in duiken niet heel verstandig.
Van mij mag het, ik zal niemand tegenhouden, maar ik zou het nooit doen.
Ik vind het belangrijk dat een jongen wel zijn best doet voor mij en ik wil het gevoel niet hebben dat ik makkelijk ben.
Als meisje ben je daar denk ik toch wat kwetsbaarder in dan een jongen (mede door het algehele beeld dat een meid makkelijk is als ze seks heeft met een jongen, en de jongen is de king)..

Je hebt gelijk..
Ik zie het als twee verschillende dingen :+ Want wie zegt dat ik zit te wachten op een relatie of op een jongen die moeite voor me doet? Als beide partijen het erover eens zijn dat het iets eenmaligs is dan is dat toch prima?

Ja, als je echt op zoek bent naar een relatie dan is het wat anders en is het misschien niet altijd verstandig om maar gelijk seks te hebben, maar er zijn toch ook genoeg vrouwen die dat niet zijn?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:12

Eulogy schreef:
Niemand in dit topic heeft volgens mij ook maar iets gezegd dat impliceerde dat het hebben van seks beperken tot relaties e.d. inferieur is aan wat zij doen dus snap niet zo goed waar je op doelt. Ik zei in m'n eerste post zelfs expliciet dat alles eigenlijk prima is en dat iedereen het vooral lekker zelf moet weten :+

Ik kan me namelijk ook voorstellen dat je niet met jan en alleman het bed in wil duiken, dat heet empathisch vermogen :Y) Helemaal prima, heb daar absoluut geen waardeoordeel over, al zie ik het zelf niet zo. Dus nee, ik beoordeel anderen niet op hun meningen. Ik ben het niet met ze eens, dat is wat anders.
Volgens mij zeggen we gewoon hetzelfde. :+

Haha we bedoelen inderdaad aardig hetzelfde.

Het is meer dat mensen wel accepteren dat een ander niet zou rondneuken, maar dat ze de redenen van diegene niet kunnen hebben. Ik zou het bijvoorbeeld zonde van mijn lichaam vinden, gewoon vies ook veel verschillende l*llen in me te hebben gehad. Maar als ik dat zeg, dan krijg ik boze reacties, terwijl ik het 100% accepteer dat een ander wel rondneukt en zich er niet vies over voelt (waarom zou je ook?)..

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:23

Het boeit mij niet zoveel wat anderen doen. Laat iedereen gewoon doen waar ze zich goed bij voelt. Of dat nou met de eerste de beste in bed duiken, wachten tot je getrouwd bent of iets ertussenin. Het maakt mij werkelijk niet uit wat anderen doen, zolang ze zich er zelf goed bij voelen en mij niet hun levensstijl op gaan leggen.

Het zou alleen erg prettig zijn als anderen, die een andere mening toegedaan zijn, ook diegenen die een andere levensstijl aanhangen gewoon hun leven laten leiden. Wat heb jij er voor last van dat je buurvrouw elke avond een andere vent in haar bed heeft? Of dat je buurvrouw juist al 40 jaar niet meer naar een andere man gekeken heeft? Ze is geen minder mens omdat ze andere normen en waarden aanhangt dan jij. Ze is hooguit een ander mens.

Bemoeienis kan goed zijn. Het kan ook onnodig kwetsend zijn.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:34

Voor mij moet ieder zelf weten wat ze doen hoor, maar waarom zou ik daar in hemelsnaam geen mening over mogen hebben? Schept voor mijzelf alleen maar meer idee over wat mijn waarden zijn en waar ik me prettig bij voel?

Zoals ik al aan gaf, zou ik nooit iemand uitschelden voor slet. Ik zou hoogstens vragen of degene zich bewust is van het gedrag van hoe dat op mij overkomt en of dat het beeld is dat ze willen schetsen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:37

kimberly1995 schreef:
Voor mij moet ieder zelf weten wat ze doen hoor, maar waarom zou ik daar in hemelsnaam geen mening over mogen hebben? Schept voor mijzelf alleen maar meer idee over wat mijn waarden zijn en waar ik me prettig bij voel?

Zoals ik al aan gaf, zou ik nooit iemand uitschelden voor slet. Ik zou hoogstens vragen of degene zich bewust is van het gedrag van hoe dat op mij overkomt en of dat het beeld is dat ze willen schetsen.

Maar dat laatste is toch al best een beetje gek? Als iemand me dat zou vragen zou ik echt ontzettend pissig worden.