Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 16:24

DnT schreef:
Leuk dat jullie afgesproken hebben, maar hou wel in je achterhoofd dat mannen vaak heel rechtlijnig zijn en dus gewoon zeggen wat ze denken en willen.
Hij heeft al tegen je gezegd dat hij voorlopig geen relatie wil, omdat hij net uit een lange relatie komt, dus als jij dit als een date ziet, wil dat niet zeggen dat hij dat ook zo ziet, ook al flirt hij met je ;)

Waarschijnlijk vind hij het gewoon gezellig en als jij dan open staat voor een beetje gerommel zegt hij misschien geen nee, maar hij heeft aangegeven geen relatie te willen, dus dat is voor hem duidelijk genoeg waarschijnlijk.

Ik bedoel het niet banketstaaf trouwens hoor, maar echt als kleine waarschuwing dat je je niet helemaal door alle spanning en je eigen gevoelens laat meevoeren en daarbij "vergeet" wat hij je verteld heeft.
En natuurlijk kan het altijd dat hij toch meer van je wil, dat zou ideaal zijn natuurlijk!
Blijf gewoon goed en vooral open en eerlijk met hem praten, dan word je minder snel teleur gesteld ;)

Ennuh...
Als je toch foto's aan het pb'en bent...
O:)

Nouja zoals ik ook al eerder heb gezegd geloof ik hem er wel echt in dat hij niet het friends with benefits idee wil, als dat zo was dan had hij naar mijn idee al lang een move gedaan.
Ik ga compleet open ons ritje in op 21 dec en ga er gewoon van uit dat het gewoon een leuke gezellige rit wordt en meer niet.

Foto komt eraan.

Anoniem

Re: Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 16:36

Zo lang je er zelf maar op die manier in gaat is het goed toch?
Heel veel plezier dan :D

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:59

Hehe, ik ben stiekem ook al stille meelezer vanaf het begin, maar de nieuwsgierigheid wint het nu. :D Vind je het erg nog 1 fotootje te pb'en?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 18:04

NoorW schreef:
Hehe, ik ben stiekem ook al stille meelezer vanaf het begin, maar de nieuwsgierigheid wint het nu. :D Vind je het erg nog 1 fotootje te pb'en?

Sure no problem, site met de link staat toch al de hele middag open :P Enkel een kwestie van kopiëren en plakken :P

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:59

Hier ook een stille meelezer :D

Heb ook al vanaf het begin meegelezen, en nieuwschierigheid trekt het nu! Ik ben ook wel benieuwd :D

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:00

haha ohjee waar ben je aan begonnen!

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:04

Hij is inderdaad niet lelijk <<)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 19:22

Saab99 schreef:
Hij is inderdaad niet lelijk <<)

Nee toch... :o

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:58

mag ik dan ook een pb :P
nieuwsgierigheid wint haha

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:02

Stille meelezer vanaf het begin, heb ook net de foto gemist daarstraks :o

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:08

Ik volg ook al sinds het begin. En het is zo leuk om te volgen!
Dacht dat ik de nieuwsgierigheid wel kon bedwingen maar begin nu ook wel benieuwd te worden.
Dus als ik ook een pb krijg zou ik heel leuk vinden. (Als het niet teveel moeite is)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:16

oeh nu word ik toch ook wel heel nieuwsgierig :))
Lees al vanaf t begin mee en zit zelf ook hopelijk een soort van in deze situatie O:) :o

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:20

Hier nog een stille meelezer, maar heb de foto gezien. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat :))

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:40

DnT schreef:
Leuk dat jullie afgesproken hebben, maar hou wel in je achterhoofd dat mannen vaak heel rechtlijnig zijn en dus gewoon zeggen wat ze denken en willen.
Hij heeft al tegen je gezegd dat hij voorlopig geen relatie wil, omdat hij net uit een lange relatie komt, dus als jij dit als een date ziet, wil dat niet zeggen dat hij dat ook zo ziet, ook al flirt hij met je ;)

Waarschijnlijk vind hij het gewoon gezellig en als jij dan open staat voor een beetje gerommel zegt hij misschien geen nee, maar hij heeft aangegeven geen relatie te willen, dus dat is voor hem duidelijk genoeg waarschijnlijk.

Ik bedoel het niet banketstaaf trouwens hoor, maar echt als kleine waarschuwing dat je je niet helemaal door alle spanning en je eigen gevoelens laat meevoeren en daarbij "vergeet" wat hij je verteld heeft.
En natuurlijk kan het altijd dat hij toch meer van je wil, dat zou ideaal zijn natuurlijk!
Blijf gewoon goed en vooral open en eerlijk met hem praten, dan word je minder snel teleur gesteld ;)

Ennuh...
Als je toch foto's aan het pb'en bent...
O:)

Daar heeft 'Dnt' wel gelijk in. Ik heb me ook gebruikt gevoeld en geloof me dat is echt niet leuk. Daarvoor probeer ik mezelf de volgende keer te beschermen want wil dat niet nog eens mee maken.

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:48

Hier nog een stille meelezer, ik ben zo benieuwd hoe dit verhaal gaat lopen en ben uiteraard ook benieuwd naar een foto :j

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 20:54

Foto's zijn weer toegestuurd!

@Bambi1995: ik ken het gevoel ook en als het die kant op gaat dan kap ik er ook mee want dat wil ik niet gewoon weer meemaken.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:58

*kruipt uit meeleeshoek* Mag ik ook een pb? O:)

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:59

Tja, ik ben 9 jaar jonger dan jou maar natuurlijk ben ik ook verliefd haha maar ik ben eigenlijk altijd van ''gewoon later naders weet hij voor altijd dat ik verliefd op hem ben terwijl ik in dezelfde klas zit haha :-p''

Is ook wel leuk hoor haha :-)

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:00

Ik lees al tijdje mee, maar de foto helaas gemist !!
Zou ik hem ook nog via pb mogen zien, ben heeeeul benieuwd??!

SaphiraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:08

Stille meelezer hierzo
Ik ben stiekem ook wel nieuwschierig hahaha

Mijn vriend heeft trouwens destijds ook toen ik hem voor het eerst zag echt gezegd, ik hoef geen relatie voorlopig en ben het gezeur zat. Denk een maandje later iets langer misschien, hadden we iets samen.
Dus het hoeft niet perse dat als ze zo iets zeggen dat het ook meteen zo is.

Wel zou ik me gewoon op het ergste voorbereiden, dan kan alles alleen maar beter zijn toch?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 21:13

Anniek22 schreef:
Tja, ik ben 9 jaar jonger dan jou maar natuurlijk ben ik ook verliefd haha maar ik ben eigenlijk altijd van ''gewoon later naders weet hij voor altijd dat ik verliefd op hem ben terwijl ik in dezelfde klas zit haha :-p''

Is ook wel leuk hoor haha :-)

Sorry ik snap je zin niet helemaal, blond hea... :+

SaphiraR schreef:
Stille meelezer hierzo
Ik ben stiekem ook wel nieuwschierig hahaha

Mijn vriend heeft trouwens destijds ook toen ik hem voor het eerst zag echt gezegd, ik hoef geen relatie voorlopig en ben het gezeur zat. Denk een maandje later iets langer misschien, hadden we iets samen.
Dus het hoeft niet perse dat als ze zo iets zeggen dat het ook meteen zo is.

Wel zou ik me gewoon op het ergste voorbereiden, dan kan alles alleen maar beter zijn toch?

Ah zie, weer een bewijs dat het wel kan! Ik ga inderdaad gewoon van niet echt wat uit en dan valt het inderdaad allemaal mee hoop ik!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:18

Ik wil ook een fotoooooo!!!!! :D :D _O-

App momenteel ook met een jongen. Ik ben gewend dat ze veel interesse tonen als je ze wel zien zitten, maar dat doet hij niet, dus ik dacht ook aan het 'he's just not that into you'. Maar dat is ie gek genoeg juist wel. Soms zijn ze gewoon niet zo duidelijk denk ik :+ Ben dus héél benieuwd! Hij zal vast wel een relatie zien zitten als ie jou echt ziet zitten (en dat kan nog komen), dus gewoon proberen zou ik zeggen :D

Mijn situatie is wel echt erg trouwens. Ik heb een tijd geleden en tijdje met zijn broer lopen flirten, (welke ook de ex is van mijn zus) en met zijn nog oudere broer had ik laatst een match op tinder. Als ik daar ooit slaap, mogen ze alle drie wel in hun onderbroek komen ontbijten _O- _O-

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:19

Wat een leuk topic, heerlijk als mensen verliefd zijn. Die spanning en dat gevoel van vindt hij me leuk dat mis ik wel hoor na 16 jaar verkering. :o

Onze relatie heeft ook een hele lange aanloop tijd gehad van zo'n 4 jaar. .. beide niet willen binden en allebei wat los vast scharrels gehad. Totdat ik afstand hield en de bal bij hem legde :+ dat was ook niet de bedoeling. ...

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:25

Ik lees ook al mee vanaf het begin, reageer niet zo snel maar wat leuk dat jullie hrbben afgesproken :) duurt altijd zolang wachten.. ik moet ook wachten tot 21 dec want dan is mijn verjaardag haha. en mag ik ook een fototje? (:

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 21:34

Geryon schreef:
Ik wil ook een fotoooooo!!!!! :D :D _O-

App momenteel ook met een jongen. Ik ben gewend dat ze veel interesse tonen als je ze wel zien zitten, maar dat doet hij niet, dus ik dacht ook aan het 'he's just not that into you'. Maar dat is ie gek genoeg juist wel. Soms zijn ze gewoon niet zo duidelijk denk ik :+ Ben dus héél benieuwd! Hij zal vast wel een relatie zien zitten als ie jou echt ziet zitten (en dat kan nog komen), dus gewoon proberen zou ik zeggen :D

Mijn situatie is wel echt erg trouwens. Ik heb een tijd geleden en tijdje met zijn broer lopen flirten, (welke ook de ex is van mijn zus) en met zijn nog oudere broer had ik laatst een match op tinder. Als ik daar ooit slaap, mogen ze alle drie wel in hun onderbroek komen ontbijten _O- _O-

Ja hij appt ook niet zo heel veel, heb nu niets meer van hem gehoord na dinsdag maar ik weet dat die wel echt druk is met school en stage dus ach dan mag het. En ja idd, jou situatie is wel ernstig hoor :P

FlappieR schreef:
Wat een leuk topic, heerlijk als mensen verliefd zijn. Die spanning en dat gevoel van vindt hij me leuk dat mis ik wel hoor na 16 jaar verkering. :o

Onze relatie heeft ook een hele lange aanloop tijd gehad van zo'n 4 jaar. .. beide niet willen binden en allebei wat los vast scharrels gehad. Totdat ik afstand hield en de bal bij hem legde :+ dat was ook niet de bedoeling. ...

4 jaar pfoeeee, dat is wel lang inderdaad zeg!! Maar mooi dat jullie nu al 16 jaar gelukkig zijn samen!

AbC456 schreef:
Ik lees ook al mee vanaf het begin, reageer niet zo snel maar wat leuk dat jullie hrbben afgesproken :) duurt altijd zolang wachten.. ik moet ook wachten tot 21 dec want dan is mijn verjaardag haha. en mag ik ook een fototje? (:

Ja wachten duurt laaaaanngg!!! Alvast gefeliciteerd!! Tegen die tijd weet ik namelijk al lang niet meer dat je dan jarig bent dus dan maar nu alvast.

Dit was trouwens de laatste foto van vanavond die ik stuur want ik ga nu weg naar basketbaltraining, so adios!