DnT schreef:Leuk dat jullie afgesproken hebben, maar hou wel in je achterhoofd dat mannen vaak heel rechtlijnig zijn en dus gewoon zeggen wat ze denken en willen.
Hij heeft al tegen je gezegd dat hij voorlopig geen relatie wil, omdat hij net uit een lange relatie komt, dus als jij dit als een date ziet, wil dat niet zeggen dat hij dat ook zo ziet, ook al flirt hij met je
Waarschijnlijk vind hij het gewoon gezellig en als jij dan open staat voor een beetje gerommel zegt hij misschien geen nee, maar hij heeft aangegeven geen relatie te willen, dus dat is voor hem duidelijk genoeg waarschijnlijk.
Ik bedoel het niet banketstaaf trouwens hoor, maar echt als kleine waarschuwing dat je je niet helemaal door alle spanning en je eigen gevoelens laat meevoeren en daarbij "vergeet" wat hij je verteld heeft.
En natuurlijk kan het altijd dat hij toch meer van je wil, dat zou ideaal zijn natuurlijk!
Blijf gewoon goed en vooral open en eerlijk met hem praten, dan word je minder snel teleur gesteld
Ennuh...
Als je toch foto's aan het pb'en bent...
Nouja zoals ik ook al eerder heb gezegd geloof ik hem er wel echt in dat hij niet het friends with benefits idee wil, als dat zo was dan had hij naar mijn idee al lang een move gedaan.
Ik ga compleet open ons ritje in op 21 dec en ga er gewoon van uit dat het gewoon een leuke gezellige rit wordt en meer niet.
Foto komt eraan.

Enkel een kwestie van kopiëren en plakken