Dingen waar jij je aan ergert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:41

Fietsers zonder fietslicht die dan ook nog eens tegenligger zijn. Sorry, maar daar wijk ik niet voor uit en ga ik niet voor aan de kant als we met twee man fietsen. Dan ga maar op je plaat, moet je je maar zichtbaar maken.

Mensen die je op de vingers kijken als je ergens mee bezig bent.
Lange rijen van 6 man of meer met maar 2 kassa's die geopend zijn.
Casieres die kijken alsof ze elk moment kunnen gaan overlijden. Zoek aub een ander baantje.

Treinen die niet op tijd rijden omdat de conducteur zoek was (zelf meegemaakt, zucht)
Verkopers die meteen op je afvliegen om je iets aan te smeren. Ik wil eerst rustig kijken.

Dat soort dingen. En inderdaad de hun kwestie betreft grammatica l.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Dingen waar jij je aan ergert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:44

Limitless, die fietsers en tegemoet komen... Ook al ergernis van mij... Krijg hier als ik naar mijn werk ga (leuk, starten om 15.00 uur) regelmatig hele kuddes scholieren uit tegengestelde richting die rustig met zijn 3-en of 4-en naast elkaar blijven fietsen, ook op mijn helft komen en dan ook nog eens boos kijken als ik gewoon stug blijf doorrijden ipv de berm in te gaan, waardoor zij vol in de remmen moeten... Ergernisfactor = -:(-

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:50

Supervixen schreef:
Mensen die 50 rijden waar je 80 mag _-:(

Dat kan nog net, hoewel ik er niet blij van wordt. Maar ik had pas een 45km wagentje voor me, die hem er zo voor gooide (ik reed 80) vanaf een oprit en blijkbaar geen 45 reed, maar 30. Ze is nog opgetrokken tot 35, maar daar hield het op. Uiterst ergerlijk en levensgevaarlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:21

Nog een;
Ik erger me aan mezelf -O-

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:26

- Auto's die bij een rotonde geen richting aangeven....zoo ergerlijk!

- Mensen die "is" in plaats van "eens" zeggen, of "me" in plaats van "mijn"

- Langzaam lopende mensen.

- Mensen die in de in/uitgang van de winkel gaan staan praten.

- Mensen die overal een weerwoord op hebben of alles beter weten.

- Dat ik ZO vaak dingen kwijt ben.

En ik erger me aan mezelf omdat ik me aan zoveel dingen (mensen :') ) erger :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:30

- Automobilisten die weigeren een tikje naar links te rijden en mij op de sokken rijden
- Muggen
- Mensen die op het verkeerde moment aandacht bij mij gaan zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 05:36

De discussie op de vorige pagina. Apart. :')

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 08:22

Ik erger me aan : wel kind laten logeren maar 6x per dag smsen en appen en bellen hoe het gaat en of hij lief is. En dan op zondag ochtend om 11 voor de deur staan om hem op te halen.
Laat je kind dan niet logeren als je het zelf niet aan kunt.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 09:10

Oh ja wat hier eerder genoemd is. Die reclamestem van het kruidvat!!!

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 09:14

- mensen die op blote voeten lopen, dat plak geluid op de vloer
- smakkende/krakende/knarsende mensen als ze aan het eten zijn
- vreemd ademende mensen
- Het piepende geluid van plakhandjes langs een trapleuning
- Hoge tonen

Niet dat ik die mensen niet mag, maar die geluiden 8)7

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 09:27

Mensen die klagen om niks.
Het leven is mooi en veel te kort om je druk te maken om onzinnige dingen.

Freedom30

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 09:33

Mensen die troep op straat gooien en daarbij bedoel ik ook sigaretten peuken bleh. Er staan regelmatig personeelsleden van winkels op straat te roken en gooien daarna hun peuken op straat. Dat vind ik echt stom.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:58

Dat mijn knipperlicht vanzelf uit springt, zodat andere bestuurders denken dat ik een hufter ben -O-

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:39

xxcleeoo schreef:
marissa161 schreef:
Alle geluiden die een mens kan produceren.(smakken, zwaar ademen, hoesten :o) Blijkt ook een fout in de hersenen te zijn als je je daar aan ergert :+. Ik vind het alleen vervelend bij bepaalde mensen, echt heel raar :P

Dan maar een fout in mijn hersens :o

Haha dat zei mijn ex ook; je hebt een fout in je hersens als je je daar aan ergert.

Nouja sorry hoor maar als ik het de hele dag hoor wordt het toch lastig om me er niet aan te gaan ergeren.
Ken overigens maar weinig mensen die zich niet aan dat soort dingen ergeren (en dan vooral het smakken tijdens het eten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:50

- Ademgeluiden
- Eetgeluiden
- Mensen die SALAMI eten als ze naast je zitten in de trein. Op de vroege ochtend. :r
- Mensen die bij het inademen zo'n piep-geluidje maken
- Het woord zeggen "hun hebben mij thuis gebracht", zij, mensen, zij, niet hun.
- Katten- of hondenharen op je kleding
- Sowieso, vieze sokken doordat je huisdieren hebt
- Het geluid dat mijn hond maakt tijdens het eten
- Mijn kat die nooit op schoot komt zitten, totdat je echt weg moet :')
- Het openbaar vervoer in de winter
- Tandpasta die van je tandenborstel afvalt

Het meeste kan ik echter prima handelen- tenzij het ochtend is. In de ochtend kan ik echt heel boos worden om zulke dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:52

- Kauwgeluiden. Yuuuuugkkk.
- Van die typisch-Nederlands-tatta's be like-uitspraken. (VB: Mensen die naar de menukaart van een sushirestaurant kijken vervolgens de extreem leuke opmerking 'nou volgens mij hebben ze hier niets met vis, Els.' maken. Niet doen.)
- Mensen die deze emoji gebruiken; http://pix.iemoji.com/sbemojix2/0473.png
- Vreemden die het begrip 'Personal space' niet begrijpen
- Boeren, en dan bedoel ik niet het mannetje dat met zijn tractor over het land tuft. :')
- Andere weggebruikers die besluiten om even de lesauto af te snijden met 130km/u. Kudo's.

Disclaimer: Ik erger me eraan, maar het is niet zo dat ik vervolgens de rest van de dag chagrijnig ben als een van de bovenstaande dingen gebeurt. Het is meer een hele diepe zucht, en dan verder met mijn dag. :D

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:55

Judith_ schreef:
Jannickee schreef:
Ik heb echt medelijden met sommige mensen in dit topic, wat een frustrerend leven heb je als je je overal aan ergert :')

Overal? Er worden steeds een paar dingen genoemd, overdrijven is ook een vak. ;)

Ik vind 'hippe' taal vreselijk. Dude, gast, vriend, facepalm en weet ik veel wat ik allemaal mis tegenwoordig. Gewoon Nederlands alsjeblieft, wordt wellicht te oud? :')

Iets wat mij enorm irriteert zijn in de weg lopende mensen. Ik hou van orde en zou het fijn vinden als iedereen gewoon aan de rechterkant loopt en dan graag ook nog uiterst rechts voor de 'langzame' lopers of de wandelaars die graag van het uitzicht/etalages genieten. Zodat diegene met een hoger tempo soepeler door kunnen lopen langs links. En dan graag iedereen op zijn eigen 'weghelft' dan zou ik helemaal gelukkig zijn. :D
Ja een tekortkoming van, dat weet ik.

ik ben 21 en ben het met je eens hoor :')

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:48

CharlotteJay schreef:
Judith_ schreef:

Overal? Er worden steeds een paar dingen genoemd, overdrijven is ook een vak. ;)

Ik vind 'hippe' taal vreselijk. Dude, gast, vriend, facepalm en weet ik veel wat ik allemaal mis tegenwoordig. Gewoon Nederlands alsjeblieft, wordt wellicht te oud? :')

Iets wat mij enorm irriteert zijn in de weg lopende mensen. Ik hou van orde en zou het fijn vinden als iedereen gewoon aan de rechterkant loopt en dan graag ook nog uiterst rechts voor de 'langzame' lopers of de wandelaars die graag van het uitzicht/etalages genieten. Zodat diegene met een hoger tempo soepeler door kunnen lopen langs links. En dan graag iedereen op zijn eigen 'weghelft' dan zou ik helemaal gelukkig zijn. :D
Ja een tekortkoming van, dat weet ik.

ik ben 21 en ben het met je eens hoor :')

ik ben 17, en zelfs ik kan mij hier enorm aan ergeren. :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 13:24

Dat als iemand word aangesproken op typfouten hebben ze ineens allemaal dyslectie of ligt het aan de telefoon..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 14:12

xxcleeoo schreef:
Dat als iemand word aangesproken op typfouten hebben ze ineens allemaal dyslectie of ligt het aan de telefoon..

Wordt* :D :D

Ben je aan het plagen natuurlijk. Snap precies wat je bedoelt; irritaaaant!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 15:55

Doanique schreef:
xxcleeoo schreef:

Wordt* :D :D

Ben je aan het plagen natuurlijk. Snap precies wat je bedoelt; irritaaaant!

Haha

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 16:00

Lesgenoten die ineens stoppen op de hoefslag als iedereen aan het draven is.Of afslaan zonder achterom te kijken.Leuk 2 botsende paarden.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 16:02

Mensen die achter elk bericht 'xxx' of 'xoxo' typen. Om gek van te worden!

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 16:06

Ik vind dit een heel fijn topic om door te lezen; ik voel me nu zo verdraagzaam en tolerant....

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 16:09

Ik erger mij aan mensen in de trein. Je kiest de stiltecoupe uit zodat je kan werken. En vervolgens gaan er mensen (die heel goed hebben gezien dat het een stiltecoupe is want bij binnenkomst hebben ze er nog naar gewezen) heel luid met elkaar ingesprek gaan. Vervolgens zeg ik er iets van en noem ik dat dit een stilte coupe is waar geen enkel geluid gemaakt mag worden. zie stilte. en vervolgens "zachtjes"verder met elkaar in gesprek gaan.

Mensen die hun half jaar oude kind mee nemen naar de toets waar je je tijd echt bij nodig hebt want je haalt het net om deze in 3 uur af te maken. En vervolgens gaat dit kind de hele tijd huilen. Zorg of voor een oppas of zet je kind bij de administratie (als je de situatie uitlegt hebben die daar echt wel begrip voor). het meisje is vervolgens na een uur de toets uitgezet. Maar ik vind dat je dit 1 niet moet doen (dit kan je zelf toch ook wel bedenken) en 2 je dit niet kan maken naar je medestudenten.