Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Supervixen schreef:Mensen die 50 rijden waar je 80 mag
) erger
xxcleeoo schreef:marissa161 schreef:Alle geluiden die een mens kan produceren.(smakken, zwaar ademen, hoesten) Blijkt ook een fout in de hersenen te zijn als je je daar aan ergert
. Ik vind het alleen vervelend bij bepaalde mensen, echt heel raar
Dan maar een fout in mijn hersens

Judith_ schreef:Jannickee schreef:Ik heb echt medelijden met sommige mensen in dit topic, wat een frustrerend leven heb je als je je overal aan ergert
Overal? Er worden steeds een paar dingen genoemd, overdrijven is ook een vak.
Ik vind 'hippe' taal vreselijk. Dude, gast, vriend, facepalm en weet ik veel wat ik allemaal mis tegenwoordig. Gewoon Nederlands alsjeblieft, wordt wellicht te oud?![]()
Iets wat mij enorm irriteert zijn in de weg lopende mensen. Ik hou van orde en zou het fijn vinden als iedereen gewoon aan de rechterkant loopt en dan graag ook nog uiterst rechts voor de 'langzame' lopers of de wandelaars die graag van het uitzicht/etalages genieten. Zodat diegene met een hoger tempo soepeler door kunnen lopen langs links. En dan graag iedereen op zijn eigen 'weghelft' dan zou ik helemaal gelukkig zijn.![]()
Ja een tekortkoming van, dat weet ik.
CharlotteJay schreef:Judith_ schreef:
Overal? Er worden steeds een paar dingen genoemd, overdrijven is ook een vak.
Ik vind 'hippe' taal vreselijk. Dude, gast, vriend, facepalm en weet ik veel wat ik allemaal mis tegenwoordig. Gewoon Nederlands alsjeblieft, wordt wellicht te oud?![]()
Iets wat mij enorm irriteert zijn in de weg lopende mensen. Ik hou van orde en zou het fijn vinden als iedereen gewoon aan de rechterkant loopt en dan graag ook nog uiterst rechts voor de 'langzame' lopers of de wandelaars die graag van het uitzicht/etalages genieten. Zodat diegene met een hoger tempo soepeler door kunnen lopen langs links. En dan graag iedereen op zijn eigen 'weghelft' dan zou ik helemaal gelukkig zijn.![]()
Ja een tekortkoming van, dat weet ik.
ik ben 21 en ben het met je eens hoor