Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Damned schreef:Anoniem schreef:Sommige dingen hier gaan echt veel te ver
Het ergste wat ik doe is wanneer ik de was aan het doen ben, en er bv een sok tussenuit valt, dat ik m oppak met m'n voeten. Niet meer.
Ik zou hem niet eens oppakken
)
(of drinken inschenken/de fles mee nemen)
, Jaja, dus zusje boos maar die moest toch van mams naar boven om mijn oortjes te halen, waarop ze antwoord: Hoezo het zijn toch haar oortjes? 

om vervolgens weer verder te slapen
zeker in deze periode, zit je lekker warm, broek net fijn op gewarmd... Moet je die koude nieuwe aan.
Ayasha schreef:Lianne86 schreef:Ik vind sommige dingen echt schandalig... Kan vast een keer gebeuren, maar ik krijg echt zin om sommige mensen een schop onder hun kont te geven
Vragen om drinken als iemand toch in de keuken/kelder is ok... Maar ik heb geen polio, gewoon handjes en voetjes die het doen
Tsk, je hebt gewoon geen humor.kan je bij mij kopje koffie komen drinken.
Maar ik heb er altijd wel de humor van ingezien, en vind het helemaal niet erg om dan op te staan en iets te doen. Vriendlief zou echt liever zitten verdorsten dan zelf even op te staan om drinken te nemen.
Ayasha schreef:Ik haatte dat ook toen.zeker in deze periode, zit je lekker warm, broek net fijn op gewarmd... Moet je die koude nieuwe aan.