Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:28

Mijn oma had altijd knuppel onder de kussen..kon ze lichtknopje vanuit bed uit doen :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:29

Gianti schreef:
Mijn oma had altijd knuppel onder de kussen..kon ze lichtknopje vanuit bed uit doen :')

Stoere oma! :D

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:29

Gianti schreef:

Tranen van het lachen _/-\o_

Geniaal topic

Brittneyx

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:46

ik was eens bij een vriendin en haar moeder vroeg om het gras te maaien. Heel gezeur over dat ze geen zin had etc. Toen ze toch echt wel het gras moest maaien bleek dat het gewoon op een knopje drukken was en kijken of de robotmaaier nergens vast bleef zitten :')

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 00:49

Damned schreef:
Anoniem schreef:
Sommige dingen hier gaan echt veel te ver :')
Het ergste wat ik doe is wanneer ik de was aan het doen ben, en er bv een sok tussenuit valt, dat ik m oppak met m'n voeten. Niet meer. :P

Ik zou hem niet eens oppakken _O-

Of met je voet t naar de muur schuiven en dan je voet eronder zetten, om t vervolgens met je voet t via de muur omhoog te begeleiden totdat je t kunt pakken
(alsnog moet je soort bukken omdat je naar voren moet strekken wil je t pakken :') )

Maarre als ik dus iemand vraag t licht aan of uit te doen ben ik te lui om te werken :+

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 01:06

Ik heb daar wel een beetje een handje van wat drinken betreft :')
Als mensen toch drinken pakken; Zeg broers kan je voor mij ook even een pakje meenemen? :D (of drinken inschenken/de fles mee nemen)
Hij doet het bijna altijd <3
Als ik bij mijn vader ben en hij heeft de hele dag gewerkt en voor ons gekookt zet ik altijd wel braaf koffie voor hem dus zo lui ben ik ook weer niet

Of zoals van de week, mijn oortjes om muziek mee te luisteren lagen nog boven op mijn kamer en die van mijn zusje (van 8) voor me op de keukentafel, nou had ik die ook gewoon kunnen pakken maar ik heb nog netjes gevraagd of ik ze mocht lenen. Zusje wou ze zelf net gebruiken die wilt ook altijd alles wat ik heb :D, Jaja, dus zusje boos maar die moest toch van mams naar boven om mijn oortjes te halen, waarop ze antwoord: Hoezo het zijn toch haar oortjes? :=
Maar daarna had ik dus wel mijn oortjes :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 02:08

Een pyama zondag samen met de dochters en dan eten op de bank voor de tv.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 03:40

Ik wil gaan slapen maar ik ben te lui om van de bank op te staan en naar bed te waggelen :')

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 09:09

Schiet er weer aantal binnen.

De lader van me vader gebruiken, omdat ik yte lui ben om 2 trappen (zolder) op te lopen om me eigen lader te pakken.
Vader weer boos, omdat ik een eigen lader heb. Laat ook de hele dag me lader in het stopcontact zitten hoef ik 's avonds niet meer erin te doen ( stopcontact is boven me bed)

Ik woon 17 km vam school vriendin fietst dat, ik was te lui omdat ik met het openbaar vervoer ging dat is gratis en minder vermoeiend. Zegt ze dat ze het hele jaar ( 3 jaar) zou fietsen, niet dus tot ze ook een studenten ov kreeg.
En ik was lui, omdat ik uit school niet naar me pony fietsten (deed ik wel als me vriendin waar ik stond nog op school zat) als ze niet op school zat deed ij of me rijkleren al aan ( deed paardenhouderij opleiding) of mee in een tas, de bus stopt dichtbij haar huis en laatste stukje liep ik. Dit was alleen op vrijdag en dinsdag het geval rest van de dagen fiets ik 20 min 5 km. Kreeg steeds meer hekel aan die vriendin ( zijn immers niet meer) ik was altijd lui en zij niet

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:29

Ik heb mijn paard geleerd om los voor de zadelkamer stil te blijven staan. Ik heb daar niks om haar aan vast te knopen en anders moet ik een paar meter met het zadel lopen. Ik rijd altijd met neckrope, paard loopt er net zo goed op als met hoofdstel en het is sneller met opzadelen. Neem ik ook nog mijn parelli halster en carrot stick mee, dan hang ik die om de knop van het zadel. Ga dat echt niet zelf dragen.

Voor de rest vooral tijdsbesparingsacties. Als ik ga hardlopen neem ik de pony mee, twee vliegen in een klap denk ik dan maar. :D

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:31

Ik ga het liefst precies op die tijd naar de paarden om te rijden enzo dat het na het rijden voertijd is, anders moet ik twee keer naar buiten en dat is zo koud :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:32

xValentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:48

Maar ik heb een heel hoog bed, vandaar dat m'n moeder even het licht uit moest doen :')

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:09

Ik krijg net een Appje van mijn moeder uit de kamer hiernaast.
"Papa wil graag koffie en geroosterde boterham van jou. Uit bed en klaarmaken dus."
Nou... Ik lig nog heerlijk te slapen hoor :Z

Edit: aan de andere kant heb ik zelf ook heel erg honger... Dan maak ik t wel. Eerst die voor m'n ma en pa, dan de mijne en dan naar boven. Zijn de mijne nog lekker warm en eet ik t ook in bed op :') om vervolgens weer verder te slapen :Y)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:32

Mag lui moment van dochter van 13 ook.Ik vroeg net of ze een broek wilde passen.Maar dat kon niet omdat ze dan de pyamabroek uit moest doen.Dat is ook wel 3 seconden werk.

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:37

13 jarige meiden houden over het algemeen niet van kleding passen als ze daarvoor hun eigen comfortabele broek uit moeten doen hihi :')

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:40

Negerzoen schreef:
... maar ik ben wel iemand die na het stappen alvast drinken en ontbijt mee naar boven neemt zodat ik de zondag m'n bed niet meer uit hoef :+ ...

:)* wat een géniaal idee!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:41

Britta31 schreef:
Mag lui moment van dochter van 13 ook.Ik vroeg net of ze een broek wilde passen.Maar dat kon niet omdat ze dan de pyamabroek uit moest doen.Dat is ook wel 3 seconden werk.

Ik ben 13 en ik ken dat maar al te goed. Ik haat dat

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 11:45

Ik haatte dat ook toen. _O- zeker in deze periode, zit je lekker warm, broek net fijn op gewarmd... Moet je die koude nieuwe aan. ^)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 12:00

Mijn vader is altijd heel lui als het om zieke kinderen gaat; na een paar keer vragen kwam eindelijk eten naar boven en dan had hij het dienblad zo vol gepropt met eten en drinken dat je tot het avondeten vooruit kon :')

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 12:04

De hond in de achtertuin uitlaten, mams bellen als ik al in m'n bed lig en ga zo maar door :')

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 12:05

Ayasha schreef:
Lianne86 schreef:
Ik vind sommige dingen echt schandalig... Kan vast een keer gebeuren, maar ik krijg echt zin om sommige mensen een schop onder hun kont te geven :')

Vragen om drinken als iemand toch in de keuken/kelder is ok... Maar ik heb geen polio, gewoon handjes en voetjes die het doen :')

Tsk, je hebt gewoon geen humor. :+ kan je bij mij kopje koffie komen drinken. :j

Heeft niets met humor te maken, sommige gaan echt te ver... En als dat 1 x voorkomt, prima... (Ligt vast ook aan mijn ervaring... maar ik kan gewoon niet tegen luiheid...) Ik ben er gewoon een beetje allergisch voor omdat het een gewoonte kan worden...

Tijdbesparen door niet tig x te lopen en dan onhandig doen, prima... Maar sommige dingen... Ik zou het niet pikken :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 13:23

Jeetje wat nemen sommigen zichzelf hier serieus... Alsof echt nog niemand eens een luie dag heeft gehad? Dat is toch maar menselijk :+

Ik ben altijd het slachtoffer van vriendjes en vroeger moeders luiheid :roll: Maar ik heb er altijd wel de humor van ingezien, en vind het helemaal niet erg om dan op te staan en iets te doen. Vriendlief zou echt liever zitten verdorsten dan zelf even op te staan om drinken te nemen.

Als kind at ik altijd het klokhuis van mijn appel op, omdat ik dan niet naar een vuilnisbak hoefde te lopen. Het steeltje stak ik dan wel in mijn jaszak :+

Wat ik nu nog wel eens héél soms durf te doen, is het laatste restje eten in de kookpannen laten zitten, zodat ik niet hoef af te wassen O:)

En de verse was durf ik wel op een grote stapel opengooien als hij nog niet droog is, in plaats van hem dan meteen op te hangen. En hem dan af en toe eens opnieuw opengooien, zodat hij fris blijft ruiken. Als ik was op hang binnen, doe ik het ook nooit met knijpers; ik gooi het gewoon over de wasdraad. Blijft vanzelf ook wel hangen :Y)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:53

Ayasha schreef:
Ik haatte dat ook toen. _O- zeker in deze periode, zit je lekker warm, broek net fijn op gewarmd... Moet je die koude nieuwe aan. ^)

Dat is geen luiigheid maar gewoon geen zin hebben om die koude nieuwe aan te doen. Daarnaast zit een pyamabroek heel veel fijner dan zon strakke spijkerbroek haha. Ik heb er ook een hekel aan
Maar laatst kwam mn moeder met een nieuwe joggingbroek thuis
Gepast en niet meer uitgedaan haha. Ja even toen ik de deur uitmoest maar daarna direct weer die lekkere broek aan xD

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:01

Ik doe mijn jogginsbroek aan zo snel ik kan, als ik thuis kom na school :')
Hoef ik nergens heen, gaat hij helemaal niet meer uit.