eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 12:39

Spianne schreef:
xFioon schreef:
In de bibliotheek is een glazen deur waar alleen aan de buitenkant een sticker op zit van 'trekken', maar die kan je aan de binnenkant dus ook lezen, zij het in spiegelbeeld. Ik sta dus steeds weer heel leuk aan die deur te trekken als ik van binnen naar buiten wil :')

Komt me bekend voor :Y) Bij de Vrijhof op de UT toevallig? ;)

Jep die bedoel ik, ik ben dus niet de enige? :D

Nee :D ondertussen vraag ik me altijd af als ik naar binnen wil lopen 'er was iets met die deur, moet ik nou wel trekken of duwen?'
Haha omdat ik het al zo vaak fout heb gedaan :p

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 19:47

Wat dachten jullie van: het erf oplopen en de voordeur proberen open te klikken met de kliksleutel van de auto. Of als je vanuit huis weg gaat de deur op slot proberen te klikken met je autosleutel {:}
Gebeurd bij mij regelmatig

Of met een vriendin meerijden. En dan de auto open proberen te klikken met je eigen autosleutel. En dan ook nog denken dat de batterij op is :')

filly

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 23:09

Laatst de cola in de asbak schenken in plaats van in mijn glas.
aan deuren staat trekken waar duwen opstaat.
het blok kaas in de magnetron leggen en aanzetten in plaats van in de koelkast doen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 23:11

Nooit gedacht dat dit mij ooit zou overkomen maar ook ik kan toegeven dat ik een keer ijs in de koelkast heb gezet. Tot grote verontwaardiging van mijn zus want het was triple chocolate ijs met nootjes. -O-

En zou deze ook in dit topic passen?
Ik ben voor de verjaardag van mijn vriend online aan het zoeken geweest naar een gourmetstel en alles wat in die categorie valt. Dus nu komen er constant advertenties van grillapparaten, gourmetstellen, etc. voorbij op mijn laptop. Gelukkig heeft mijn vriend zijn eigen laptop, maar ik zit regelmatig naast hem op de bank te 'laptoppen'. Nu dus maar hopen dat hij niets heeft gezien. :=
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 02-11-14 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 23:12

Wilde water uit de kraan pakken maar stond in de koelkast te zoeken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 11:46

Jolien87 schreef:
Nooit gedacht dat dit mij ooit zou overkomen maar ook ik kan toegeven dat ik een keer ijs in de koelkast heb gezet. Tot grote verontwaardiging van mijn zus want het was triple chocolate ijs met nootjes. -O-

En zou deze ook in dit topic passen?
Ik ben voor de verjaardag van mijn vriend online aan het zoeken geweest naar een gourmetstel en alles wat in die categorie valt. Dus nu komen er constant advertenties van grillapparaten, gourmetstellen, etc. voorbij op mijn laptop. Gelukkig heeft mijn vriend zijn eigen laptop, maar ik zit regelmatig naast hem op de bank te 'laptoppen'. Nu dus maar hopen dat hij niets heeft gezien. :=

Add blocker erop en geschiedenis wissen.

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 11:49

Ooh die heb ik heel vaak die momenten haha!

Iemand bellen naar de huistelefoon en vragen of degene thuis is :')
Naar de winkel gaan, vergeten zijn waarvoor
Iets uit de kast willen pakken maar niet meer weten wat
Ijs in de kast zetten en de pak hagelslag in de diepvries :Y)

En zo heb ik er nog veel meer haha

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 11:54

Als ik in de bonen ben loop ik altijd rustig met m'n bordje naar de badkamer of met m'n was naar de keuken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:48

Nu net: Laptop op schoot, stroomdraadje er aan. De losliggende stekker op de grond naast het stopcontact had ik wel gezien, maar geen aandacht aan geschonken. Laptop ineens op zwart (melding lage accu staat uit) en dan denken waaaaaat? Oh ja, misschien dat die stekker wel even in het stopcontact moet.... 8)7

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:51

Bed afgehaald en beddengoed in 1 keer in de wasmachine geduwd. Was handiger geweest als ik eerst even op het bed had gekeken of er nog spullen op lagen.... En natuurlijk kom je er pas achter als de was uit de droger komt :o

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:23

Chips vuurneon, belangrijke dingen?
Ik deed gisteren de was in de machine, komt mijn vriend een half uur later met het wasbolletje de woonkamer in. En ik nog vragen wat er aan de hand is...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:27

Ja, mijn medicijnen die ik dus nu weg kan gooien := waarom ze ik op bed had liggen is mij nog een raadsel :')

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:00

Waaahaha geweldige dingen komen er voorbij

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:08

Ik was gisteren de autosleutel kwijt toen ik in de auto voormhetnstoplicht stond. Totale paniek, en blijven zoeken. Tot ik een kilometer verderop me bedacht dat ik achter het stuur zat en de automniet rijd zonder sleutel :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:35

_xManadisx_ schreef:
Ik was gisteren de autosleutel kwijt toen ik in de auto voormhetnstoplicht stond. Totale paniek, en blijven zoeken. Tot ik een kilometer verderop me bedacht dat ik achter het stuur zat en de automniet rijd zonder sleutel :')

_O- _O-

Dit is echt een heel geruststellend topic, anderen hebben hier dus ook soms last van ! :+

Verkeerd rijden als ik van m'n werk naar huis rij bijvoorbeeld... :roll:
Heel de dag eraan lopen denken dat ik bij Aldi moet langsgaan...om er dan gewoon voorbij te rijden en er na een uur thuis weer aan denk :')

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:36

Mijn telefoon vergrendelen en dan bedenken wat ik ook alweer zou doen..

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:44

zeg maar naar de keuken lopen om drinken in te schenken vervolgens ook wat te eten klaar maken vervolgens naar de kamer gelopen en alles in de keuken laten staan

dat bellen en dan je telefoon kwijt zijn jup komt me zo bekend voor

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:48

Ik had er vandaag nog één, ik had heel leuk een flesje meegenomen naar m'n tentamen maar het is dus wel handig als je daar van tevoren ook even water in doet :+

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:48

Spianne schreef:
Ik had er vandaag nog één, ik had heel leuk een flesje meegenomen naar m'n tentamen maar het is dus wel handig als je daar van tevoren ook even water in doet :+

Haha ja dat is idd wel handig

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 00:49

Zelfde als een (dure) horloge om hebben, maar toch altijd op je telefoon kijken hoelaat het is :')
Maar oh way als je je horloge vergeten bent, dikke stress want ja dan kun je de tijd niet meer zien _O-

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 08:49

Barbabientje schreef:
Zelfde als een (dure) horloge om hebben, maar toch altijd op je telefoon kijken hoelaat het is :')
Maar oh way als je je horloge vergeten bent, dikke stress want ja dan kun je de tijd niet meer zien _O-

Deze is wel heel herkenbaar

En voor de rest denk ik dat de zwangerschapsdementie blijvend is. Na 2 jaar zelfs nog...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 09:07

Nee hoor,ook na 12 jaar nog.

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 09:40

nou vooruit, mijn recentelijk uuuuuh momentje...

Vlak voordat je op je pony stapt om naar buiten te gaan om even heerlijk op de hei uit te waaien vragen aan je stalgenootje.. Ik heb het gevoel dat ik iets mis... Ken je dat?

Waarop zij antwoord: Ja, meestal mis je dan ook iets..

Ik zeg: mn cap, mn paard, de sleutel en mn telefoon.. ik heb het allemaal..

Dus we stappen op.. Eenmaal in t bos aangekomen:

Rijbroek check..
Linkerjophurs: check
Rechterjophur: check
Spoortjes: check
Linkerchap: check..
rechteruuuuhhhhh: okay dan........

En met maar 1 chap aan heb ik al mn mede ruiters begroet...

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 09:52

Retlaw schreef:
En voor de rest denk ik dat de zwangerschapsdementie blijvend is. Na 2 jaar zelfs nog...

Troost je... zelfs na bijna 17 jaar is het nog niet over :').

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:21

Gisteren moest ik tanken. Na het boodschappen doen lag het op de route. Ik heb de hele weg gedacht; nietvergetentetanken, nietvergetentetanken. Vervolgens rij ik langs het tankstation en denk mooi, het is iig lekker rustig. Pas na een km kwam ik erachter dat ik een km terug dus had moeten tanken :roll: