Citaat:Toch wel hoor, zelfs als het gesneeuwd heeft loop ik mijn gras te maaien. Mijn huishoudlijst is heilig en er mag in geen enkel geval van afgeweken worden.
Ik had gehoopt dat jullie de contradictie zelf hadden gevonden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat had ik idd niet gelezen

Citaat:Overigens zie ik hier mensen zeggen dat ze een robotstofzuiger hebben, alles in de droger gooien en een vaatwasser hebben. Nou heb ik ook een vaatwasser, maar zo'n stofzuiger en continu de droger aan... kost dat niet bakken met stroom?
Lestria schreef:Citaat:ach stroom is toch de kosten niet... gas, dat tikt pas echt aan.
Bedenk mij hierdoor dat de bedragen die ik eerder noemde gas en energie samen zijn. Geen idee eigenlijk hoe de verdeling binnen die bedragen is.
_suus19_ schreef:Wow wat een geld Knakker en Amaris! Maar dan wonen jullie waarschijnlijk ook wel in een groot huis of niet?

Amaris schreef:_suus19_ schreef:Wow wat een geld Knakker en Amaris! Maar dan wonen jullie waarschijnlijk ook wel in een groot huis of niet?
Euh..... ik woon in mn eentje in een rijtjeshuis in het midden.
En als je goed kijkt staat als eerste zinnetje dat dit mijn JAARafrekening was van 2013.
Dus dan doe ik het nog niet zo slecht met 76,- stroom dacht ik zo
Het ging me ook niet om de bedragen, want dat is voor ieder huishouden heel verschillend natuurlijk. Zo heb ik wel een droger, maar weer geen afwasmachine.
Maar het gaat vooral om de verdeling stroom/gas.
Veel mensen zijn ozo bezig met stroom besparen, maar als je echt op de kosten wilt letten kun je beter op gas letten want dat is een veel groter deel van de jaarlijkse rekening.