Sixpacks op wedstrijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 12:09

Kiwipitje schreef:
Het blijft doping hè.. geen gecontroleerd medicijn. De gevaarlijke bijwerkingen en eventuele klachten achteraf blijven.

De gebruikte middelen zijn middelen die nog steeds gebruikt worden (Als bijvoorbeeld ' groeiremmers' bij kinderen waarvan ze verwachten dat ze te groot worden), ofwel degene die vroeger gebruikt zijn die soms te heftig bleken. Dus ongetest is niet waar!
Ook worden er middelen gebruikt die bijvoorbeeld bij paarden/koeien ook gebruikt worden. Voorbeeld; Clenbuterol. Google maar :)
In andere landen wordt dit nog steeds voor geschreven

Kiwipitje

Re: Sixpacks op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:11

Ik bedoel niet dat het niet getest is, maar dat het niet wordt voorgeschreven door een arts. Heroïne was vroeger ook een medicijn ;)

Het maakt me verder geen klap uit of iemand iets gebruikt wat verboden is, maar sta alsjeblieft stil bij de gevaren die eraan kleven.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 12:13

Kiwipitje schreef:
Ik bedoel niet dat het niet getest is, maar dat het niet wordt voorgeschreven door een arts. Heroïne was vroeger ook een medicijn ;)

Het maakt me verder geen klap uit of iemand iets gebruikt wat verboden is, maar sta alsjeblieft stil bij de gevaren die eraan kleven.

Dankje dat je me nog een keer waarschuwt, maar daar staat ondertussen het topic van vol ;)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:14

Yes.
En wat denk je van nierproblemen?
Waarom denk je dat de meeste BB'ers elke maand naar het ZKH moeten om te laten testen of alles t nog wel doet?

Ik ken een meisje, gezichtsbeharing, onvruchtbaarheid und so weiter.. en allemaal 'geoorloofde' middelen.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 12:15

Monnie_ schreef:
Yes.
En wat denk je van nierproblemen?
Waarom denk je dat de meeste BB'ers elke maand naar het ZKH moeten om te laten testen of alles t nog wel doet?

Ik ken een meisje, gezichtsbeharing, onvruchtbaarheid und so weiter.. en allemaal 'geoorloofde' middelen.

Wat probeer je nu. Jan er af te krijgen? Mij te bekeren tot god? Dat gaat je toch niet lukken.
Bedankt voor de 100ste keer uitleggen dat anabolen niet goed voor je zijn.

En nou stop ik met dit topic :evaw:

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:18

Nee, maar wanneer jij het onder de categorie normale geneesmiddelen gaat scharen gaat het natuurlijk niet de juiste kant op. Informatie verschaffen is altijd prima maar dan moet het wel juiste informatie zijn. En dit is veel en veelste gekleurd.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 12:19

Monnie_ schreef:
Nee, maar wanneer jij het onder de categorie normale geneesmiddelen gaat scharen gaat het natuurlijk niet de juiste kant op. Informatie verschaffen is altijd prima maar dan moet het wel juiste informatie zijn. En dit is veel en veelste gekleurd.

Monnie_ schreef:
Ik ga rellen #groetjes

;)

ladylay schreef:
Ooh, wauw wat ze loopt te verkondigen daar :oo

Ik kan gewoon lezen hè :wave:

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:27

Jammer dat dit topic zo verloopt, ik lees namelijk nergens dat TS het onder 'normale' geneesmiddelen schaart. Ze heeft alleen aangegeven dat haar vriend geen ongeteste troep neemt wat bij onervaren gebruikers soms wel gebeurt.

Daarnaast is TS al een keer of 10.000 gewaarschuwd in dit topic, op den duur herhaaldelijk door dezelfde personen. TS heeft bedankt voor de waarschuwingen en aangegeven dat zij en haar partner prima zijn met deze situatie.

Het gebeurt onder begeleiding, het gebeurt (redelijk) veilig en TS heeft al aangegeven dat zij en haar vriend oké zijn met de eventuele gevolgen van dit medicijngebruik.

Bovendien hebben de TS en haar partner de afspraak om open en eerlijk te zijn over het gebruik van de 'doping' en ik durf zomaar te wedden dat als de partner van TS op wat voor manier dan ook door zou draaien in zijn way of life en/ of gebruik, de TS echt wel vrouw genoeg is om hem terug te roepen.

Dit is zijn way of life en TS accepteerd dat. Dat is toch mooi? Dat twee mensen in een relatie elkaars way of life accepteren?

Ik vind het jammer dat dit topic op deze manier aan zijn einde moet komen. TS is respectvol gebleven naar alle posters alleen zijn niet alle posters respectvol naar TS gebleven. (dwz: de way of life accepteren. Zij en haar vriend doen dit nu eenmaal zo. Fijn dat je waarschuwd, ze zijn zich hiervan bewust en respecteer hierin dan ook hun keuze. Je mag het er niet mee eens zijn maar dram niet zo ellenlang door...)

Maargoed, wie ben ik. Als ik nog op vragen kom TS zal ik je een pb sturen!

Edit: typo's

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:35

Nou AmyII ze schaart het onder de groeiremmers voor kinderen..

Vind het knap wat haar vriend bereikt heeft en het maakt me niks uit wat hij in z'n lijf pompt, maar het hoeft wat mij betreft echt niet zo gepromoot te worden. Als er hier op bokt twee keer piemel en één keer poedersuiker wordt gezegd krijg je een massa schapen over je heen dat er hier ook kinderen zitten maar uitgebreid gaan zitten praten over anabole steroïden is blijkbaar geen enkel probleem.

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:43

Tja je hebt nou eenmaal in veel disciplines van sport mensen die iets gebruiken om het makkelijker te maken. Of dit goed of slecht is dat moeten die mensen maar zelf uitmaken. Ts staat achter de keuzes van haar vriend so be it. Ik denk dat ze zelf wel weet wat het allemaal inhoud. Al houd ik hier zelf absoluut niet van vind ik het leuk dat je je vriend zo support :j

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:44

Kiwipitje schreef:
Nou AmyII ze schaart het onder de groeiremmers voor kinderen..

Vind het knap wat haar vriend bereikt heeft en het maakt me niks uit wat hij in z'n lijf pompt, maar het hoeft wat mij betreft echt niet zo gepromoot te worden. Als er hier op bokt twee keer piemel en één keer poedersuiker wordt gezegd krijg je een massa schapen over je heen dat er hier ook kinderen zitten maar uitgebreid gaan zitten praten over anabole steroïden is blijkbaar geen enkel probleem.

De groeiremmers voor kinderen die nu niet meer gebruikt worden ja.
Ze wéét dat het zgn doping is. Het word in zijn tak van sport gedoogd
Ze geeft aan zich van de eventuele gevolgen bewust te zijn, wat is dan nog het probleem?
En voor de kindertjes die hebben meegelezen staat inmiddels ook al 10.000 keer beschreven wat de risico's zijn, dus die zijn alvast terug geschrokken.
En als er dan toch kindertjes zijn die zich ondanks alle waarschuwingen over onjuist gebruik (ook van TS uit!) toch vol willen proppen met die oliebol vind ik dat de ouders het vanaf dat punt moeten overnemen. Als kinderen piemel of poedersuiker willen opzoeken op internet weten ze best dat ze dan niet op bokt hoeven zijn, zo slim zijn ze tegenwoordig wel. En dat zal hetzelfde zijn met het opzoeken dopinggebruik.

Maar dat is een hele andere discussie.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:48

Iemand vroeg hoe we dan tegenover dopinggebruik in andere sporten staan.... Ik ben groot wieler fan, armstrong was mijn held.... Need I say more?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:49

Ik snap wel dat mensen erop ingaan, het gebruik van anabolen wordt hier enorm geminimaliseerd.
Terwijl het niet gelijk staat aan een week feesten, of iets anders. Het is niet legaal voor een reden.

En daar struikelen mensen over. Nu moet de vriend van Ts zelf beslissen wat hij doet, ik vind het ook goed dat ze er gewoon voor uitkomen, het is natuurlijk niet morfologisch te ontkennen.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:52

Ik weet dat je kan lezen, dat was mijn eerste reactie op het topc ;)

Desty schreef:
ladylay schreef:
Dat dat die trainer was, was wel duidelijk :j
En dat vind ik juist zo 'beangstigend', ze zenden een verkeerd signaal naar buiten (trainer). Niks ten nadele van je vriend z'n prestaties overigens ;)

Daarom is het ook je eigen keuze of je er gehoor aan geeft. Hij traint ook echt niet zomaar iedereen, en laat voor de rest niemand anabolen gebruiken die hij begeleid. Hij ziet gewoon dat Jan potentie heeft, en er ook de doorzettingsvermogen voor heeft.
Helaas zijn er inderdaad gasten die dit allemaal zelf gaan doen, en experimenteren met die doping, dat vind ik allemaal veel enger dan waar Jan nu in zit :j

Ja, snap ik :j
Over doping en anabolen doelde ik niet eens op. Er zijn veel na-en voordelen, als ze zich goed inlezen kunnen ze veel informatie achterhalen. Ieder zo zijn ding, natuurlijk.

Over geen respect voor anabolen gebruikers, die trainen net zo hard als niet gebruikers. Ze groeien alleen 2/3 keer zo hard :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:05

Ik denk dat de oude boerenwijsheid erbij moet, TE VEEL IS ALTIJD FOUT, en topsport is per definitie altijd te veel. Het hangt van ieders eigen lichaam/begeleiding/ sportsoort af of je er wel of niet ongeschonden uit komt op langere termijn. Mijn broer heeft jarenlang op zeer hoog niveau volleybal gespeeld. Bijna 16 jaar maar vraag hem niet om een keer op te springen of van een muurtje van 50 cm hoogte. Dan kan hij van de pijn twee dagen niet lopen. Vroeger waren de vloeren van sporthallen van beton en zijn slijmbeurzen in de knieen zijn bijna allemaal weg. Hij heeft het er voor over gehad maar het risico op vroegtijdige slijtage/artrose en een paar kunstknieeen op jongere leeftijd dan normaal is aanwezig.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:26

Sommige posters hier vind ik trouwens wel erg onrespectvol. TS geeft erg veel info en verteld daarbij vrij onomwonden wat er dat wereldje gebeurt. Daar kun je moeite mee hebben maar om dat tig keer te herhalen vind ik persoonlijk bepaald niet chic..

Respect voor je geduld TS.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:29

Ik snap ook niet waarom het hier zo negatief en onrespectvol moet.
Ts doet zo haar best.
Dat zij 'positief' is over over de wereld waarin ze veel tijd doorbrengt en waar haar vriend zoveel tijd in steekt, is toch niet meer als normaal.
Ze probeert alles uit te leggen zoals zij alles ziet en wil helemaal niet dat iedereen doping goed vindt.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:37

Negatief en onrespectvol hoeft van mij ook niet. Maar kritisch zijn op de zaken die de TS aangeeft, mag natuurlijk gewoon. De TS geeft veel dingen wel een rooskleurig sausje (zou ik vast ook doen als het mijn vriend was). Een aantal dagen drinken is zo slecht nog niet, hij wordt heel goed beleid door een trainer, dus anabolen zijn eigenlijk ook wel prima, en iedereen in het wereldje is zo positief over haar vriend, dus het is eigenlijk logisch dat hij ook anabolen gaat gebruiken om nog beter te worden.

Dan mag daar best een tegengeluid tegenoverstaan, dat al die dingen echt niet zo gezond zijn. Maar inderdaad, dat kan ook op een respectvolle manier.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:04

Ben ik mee akkoord. Ik snap dat ze anabolen gebruiken, maar als mijn vriend er zou willen aan beginnen, daar zou ik niet mee akkoord zijn.

Maar het doel heiligt de middelen in zulke situaties denk ik dan.

Heb alleen het gevoel dat mensen willen/denken dat TS hier gaat verklaren, dat haar vriend dom is en dat hij er sowieso dood aan gaat etc etc.
Als TS niet akkoord was met het gebruik, was ze er niet mee samen denk ik dan.

Volgens mij heeft de discussie er rond geen nut want gaat er niks veranderen aan haar standpunt en dat is volgens mij ook haar goed recht.

In de wereld van bb wordt gesproken over anabolen als over eiwitshakes.
Maar als je de resultaten ziet van bb die slim (voor zover dat in 1 zin past) omgaan met anabolen, dan begrijp ik volledig dat het een verslaving wordt en is.

En wat ze zeggen over bb is ook waar, the dat you start lifting is the day you became forever small.

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:34

TS: laat eerst en vooral eventjes aan je vriend weten dat ik ongelofelijk veel respect heb voor hem. Met of zonder 'hulpmiddelen' vergt dit heel erg veel doorzettingsvermogen en karakter. God, de meeste mensen kunnen zich er zelfs niet toe aanzetten om 3 keer in de week een half uurtje te sporten...
Goed, ik vind het wel mooier als het echt functioneel gespierd is, eerder dan voor de looks (minder de V, meer geblokt, minder droog. Vb Rich Froning, Dan Bailey)

Mist hij het powerliften niet? Ik ben zelf wel wat bezig met krachtsport, en werk puur op motivatie van meer gewicht te kunnen tillen en sterker te worden. Plaatje is puur bijzaak. Lijkt me heel vreemd om zo volledig van doel te switchen, waarbij het gewicht puur bijzaak wordt, en het plaatje het hoofddoel wordt...

Ivm de doping: het moet inderdaad (voor de politieke correctheid) gezegd worden dat het niet oke is, dan het niet gezond is voor je lichaam. Maar eerlijk. Krachtsport (bodybuilding, powerlifting, olympisch gewichtheffen, crossfit) gaat op de iets hogere niveaus bijna standaard hand in hand met doping. Degene die niet gebruiken zijn vaak eerder uitzondering dan regel. Degene die niet gepakt worden zijn gewoon degene die zo slim zijn om off-season te gebruiken om daar een stuk kracht te ontwikkelen. Als je dat niet ziet of wil zien, ben je gewoon heel erg naief.... Ik vind het op zich heel mooi dat de TS hier tenminste gewoon eerlijk en open over is. De mannen die er op deze manier mee bezig zijn weten ook echt wel wat ze doen en wat de risicos zijn. Het zijn eerder de stoere macho's die voor de vrouwen wat breed willen voorkomen die serieuze risico's lopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:42

Prachtig Ts! (Om maar even volwassen ontopic te gaan)
vind de vrouwen wat minder. Maar wel heel knap. Mijn vriend verdiept zich er ook in, maar dat dieet etc daar moet je echt veel doorzettingsvermogen voor hebben! Respect hoor :j

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:54

Ik hou van gespierde knappe mannen :9 :j ... Maar het kan ook TE zijn en dan vind ik het net niet mooi zoals op deze foto's :o ... Beetje griezelig zelfs... Maar ach ieder z'n smaak :))

De vrouwen vind ik ook nog wel mee vallen, heb gespierdere gevallen gezien. Toch vind ik het weer niet mooi, vind een mooie gevormde licht gespierde vrouw het mooiste...

Maar wat ik al eerder melde ieder zijn smaak :+ ...

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:56

Vind de foto die je er tussen door poste toen die wat meer spekjes had wel mooi :D

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:17

Ik vind de dames prachtig.
De heren is echt niet mijn ding.
Vind het gewoon niet mooi.
Maar ja leven en laten leven.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 09:47