eclair98 schreef:Ik ga denk ik ook meedoen en ook bijhouden wat ik niet heb gekocht. Knutselspullen vind ik eigenlijk wel ''belangrijk'', netzoals dingen die stuk zijn. Ook dingen met vrienden gaan doen, vind ik erg fijn. Maar ik koop een spaarpotje en doe daar het geld ik wat ik bespaar en geld wat ik verdien met werken.
Ik klei veel, dus dat blijf ik ook gewoon kopen. Moet toch iets te doen hebben hè.
Maar ik heb bv een hoop fotolijsten liggen die nog in de verpakking zitten. Dus dat soort dingen ga ik niet meer kopen.
Ik ga als ik er tijd voor heb eens alles opzoeken wat ik nog nooit gebruikt heb om eens een overzichtje te hebben wat allemaal nutteloos is.
.
Bij een broodje buitenhuis denk ik al gauw: maar dat kan ik thuis ook en veel goedkoper! Tenzij uit lunchen, zo lekker kan ik het niet altijd maken.
helpppp
Vaak zit ik m'n hele rugtas vol te proppen, kan eigenlijk net niet, maar lang leve eastpacks dat het net wel kan dan
Nog meer motivatie om daarmee te stoppen.

(en dan 4 dingen voor mijn vriend)
) maar daar vond ik het dit jaar niet en dat spul moet je als auto-knutselaar gewoon op voorraad hebben, toch........ net als duck-tape.

Maar ben nog steeds niet heen gegaan