Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:38

Jolien87 schreef:
Ik had gereageerd: "En wat zegt de geit dan?"

_O-

Dan had ik nog meer berichten teruggekregen... _O-

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:38

lideli schreef:
corientjuhh schreef:
Waar halen jullie toch alle dates vandaan XD
Ik wil ook een date haha of die nou faalt of niet

+1 :D

+2 _/-\o_

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:41

Gaan eten, elk je helft van de rekening betalen (doe ik altijd), hij legt gepast, ik leg wat fooi (en zeg dat er ook bij). Vervolgens komt ober wisselgeld (de fooi dus) brengen, omdat hij niet gehoord had dat het ok was, en neemt de ander mijn geld mee.

Dat doe je toch niet?? :')

Vervolgens zelf de fail begaan van hem nog het voordeel van de twijfel te willen geven, heeft het mij nog eens gelapt :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:44

Stral schreef:
Gaan eten, elk je helft van de rekening betalen (doe ik altijd), hij legt gepast, ik leg wat fooi (en zeg dat er ook bij). Vervolgens komt ober wisselgeld (de fooi dus) brengen, omdat hij niet gehoord had dat het ok was, en neemt de ander mijn geld mee.

Vervolgens zelf de fail begaan van hem nog het voordeel van de twijfel te willen geven, heeft het mij nog eens gelapt :P

Deze vind ik ook heel erg hoor =o

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:47

Stral :wow: Echt heel onbeschoft!! Hoe kom je erbij..

Ik heb geen date fails. Maar heerlijk topic!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 22:48

semi date fail :')

Het was op een datediner (fix je eigen date), dus ik heeeeel random iemand meegevraagd in een niet volledig nuchtere staat, zegt deze lieve jongen natuurlijk ja! Heb ik hem daarna niet meer echt durven aanspreken, maar is hij ondertussen gaan daten met een vriendin van mij, die op haar beurt weer een andere vriend van hem had meegevraagd naar het diner, waarmee ik lang geleden ook heb gedated.. :') Was een rare surprise voor ons 4en toen we aan kwamen bij het restaurant ~~}>

Te volgen? Het was een hele gezellige avond verder, toen iedereen zich over de awkwardness heen had gezet en iedereen had uitgelegd waar we elkaar nou echt van kenden _O-

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 23:14

ik volg :')

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 23:33

Nu ik een verhaal lees over een trein schiet me ook wat te binnen
Afgesproken met een jongen die ik al langer kende, maar hij woonde best ver weg maar was toevallig bij familie in de buurt
Goed ik daar naar toe
Wou hij de stad in.. Ik had van te voren al gezegd dat ik me niet helemaal lekker voelde dus t wel fijn had gevonden als we ook naar huis konden (t was in de winter)
Ik kwam daar en toen kwam t verhaal ja iedereen is weg en ik heb geen sleutel bij en t is nog een kwartier lopen vanaf hier... Ja en bedankt..
Bij de bakkerbart wat eten gehaald en even een rondje gelopen
hij had niet veel interessants te vertellen en gaf me ook niet echt een fijn gevoel ofzo...
Tot mn moeder belde en na t ophangen toen heb ik maar verteld dat het niet zo goed ging met een familielid van me dat ik naar huis moest (zag dat de bus bijna ging)
Dus ik naar de bus en naar huis
Jongen nooit meer gesproken, erg jammer want de keren daarvoor dat ik m zag (was nog een keer met m naar een concert geweest) was die heel anders en veel leuker haha

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:10

hollywood86 schreef:
[ Afbeelding ]

Alsof daten als man wel zo makkelijk is. :D
Voorbeeld; betaal je de rekening van de kroeg, dan ben je niet geëmancipeerd. Betaal je niet, dan ben je geen heer. Schiet mij maar lek :')

Hahah ik geloof best dat het als man ook niet meevalt, ik vind het in ieder geval lief als een man aanbied te betalen. Van die horken die jou laten betalen komen bij mij niet tot een tweede date in ieder geval...

Hier valt het qua blunders wel mee, natuurlijk wel eens gehad dat iemand tegenviel, een date waarbij we na een kwartier al waren uitgepraat en toen nog de hele date hadden, joepie. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:33

xxcleeoo schreef:
Dat moment dat een jongen totaal niet op zijn foto's lijkt....

Ow jah vreselijk! In het echt was hij 15 jaar ouder ofzo -O-
En hij kletste me de oren van de kop, het leek wel een wijf :j
Vreselijke afknapper!

Anoniem

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:43

Hollywood86 het is eigenlijk heel simpel.
Jij betaalt, tenzij zij perse wil betalen.
Als t dan nog niet goed is, ist gewoon een zeikwijf en kan je beter niet verder daten :+

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 07:14

Anoniem schreef:
xxcleeoo schreef:
Dat moment dat een jongen totaal niet op zijn foto's lijkt....

Ow jah vreselijk! In het echt was hij 15 jaar ouder ofzo -O-
En hij kletste me de oren van de kop, het leek wel een wijf :j
Vreselijke afknapper!

Die van mij had een kop vol puisten die op springen stonden en een stem die steeds oversloeg..

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:18

Slina schreef:
Stral schreef:

Deze vind ik ook heel erg hoor =o

O maar dat is ons ook wel vaker met gewone vrienden gebeurt (elke keer dezelfde): ieder legt zijn deel van de rekening neer+wat fooi, hun wachten tot alles er ligt. Kijken wat het totaal moet zijn en leggen het verschil bij, waardoor wij met zijn allen dus in principe met onze fooi al een heel deel van hun maaltijd betaalden. En dus lag er dan al met al helemaal geen fooi meer, wat ik dan ook weer erg banketstaaf vond. Of....iedereen betaald contact en 1 koppel moet pinnen. Die nemen dus al het geld mee en pinnen het verschil bij. Ik zal wel :o? zijn of zo.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:21

Ik zou er dan wat van zeggen, maar dat ben ik :+

Ik heb met mijn ex gehad dat ik daar de eerste date van de trap af donderde bij de bios, vervolgens nemen we afscheid..... Bleek dat hij me wou zoenen maar ik dacht 3 kussen dus ik draaide me wang al naar hem toe :') Ik heb dat nog heel lang moeten aanhoren :Y)

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:55

Isabonny: oooh, daar zou ik wat van zeggen hoor!

Ik vond dat die eerste date ZO vreemd met hem, dat ik dacht dat hij het gewoon deed van de zenuwen ofzo, of er niet bij nadacht. Voordeel van de twijfel gegeven dus. Achteraf gemerkt dat hij gewoon gierig was, als we met vrienden weg gingen ook nooit eens trakteren (maar wel traktaties aannemen van iedereen en van mij), en dat met die fooi hebben we nog eens gehad, en toen ik er wel wat van zei toen was ik 'die die overal commentaar op had' (tegen toen irriteerde ik mij ook wel zo ongeveer aan àlles wat hij deed :P ).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 11:54

Ik doe ook niet aan fooi geven maar als een ander dat wil doen prima. :+ Zo lang die mij maar niet verplicht.

Ik heb met mijn man nog nooit wat mogen betalen. _O- Toen niet en nu nog steeds niet. :') Zo snel ik naar mijn tas greep (grijp) kreeg ik een blik van "als je het maar laat...." :')
Maar van mij hoeft een date niet te betalen hoor. Ieder op zijnen toer is niks te veel zeggen we hier wel eens. :) Of elk 't zijn betalen oid. Ah, ik mis het niet, daten. _O- Echt niet! :') En vrijgezel zijn ook niet want dat bracht me ook altijd in gekke situaties. :') Tellen "ik heb en wil helemaal geen date met jou maar jij spreekt mij aan" dingen ook voor dit topic? _O-

Ben blij dat'k voorzien ben van een geweldige kerel. <3

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 11:55

Neen hoor, ieder beslist of hij fooi geeft of niet, ik doe het soms, te zien waar, te zien hoe goed het is. Maar als ik beslis iemand fooi te geven, moet mijn tafelgezelschap wel niet met mijn geld gaan lopen, dat vind ik nogal fout :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 12:00

Dat is inderdaad nogal fout. :') Dat bedoelde ik ook niet. Ik ben sowieso geneigd om bij samen betalen, het wisselgeld aan de ander te geven gezien mijn tellen zo beroerd is dat ik er niet van uit durf te gaan wie nu precies moet terug krijgen. _O- En van 20 ct ga ik ook niet failliet dus ... _O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 12:02

Geen datefail, maar wel een leuke anekdote. :+ Op je allereerste date word je natuurlijk geacht om meteen even op visite te gaan bij paardlief. Helemaal niets mis mee. :) Alleen maar leuk om haar paardje te zien. Lopen we daar rond op stal komt er opeens een mede-mod het terrein oprijden. Allebei echt WTF. :') Verder werden er totaal geen kamervragen gesteld en is het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat ik ergens op een stal rondloop. _O- Het kwartje viel veeeel later pas dat ik met een stalgenootje van haar aan het daten was. :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 12:08

Bagheera_206 schreef:
Geen datefail, maar wel een leuke anekdote. :+ Op je allereerste date word je natuurlijk geacht om meteen even op visite te gaan bij paardlief. Helemaal niets mis mee. :) Alleen maar leuk om haar paardje te zien. Lopen we daar rond op stal komt er opeens een mede-mod het terrein oprijden. Allebei echt WTF. :') Verder werden er totaal geen kamervragen gesteld en is het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat ik ergens op een stal rondloop. _O- Het kwartje viel veeeel later pas dat ik met een stalgenootje van haar aan het daten was. :)

Is het uiteindelijk nog wat geworden? :D

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 12:34

Wat een heerlijk verhalen! :D
Ik ga bijna nooit op date want ik ben niet alleen een beetje jong maar ook nog een professionele date verpester :')
Mijn aller eerste date was toen ik 8 (?) was. Nodigde hij mij (4 jaar ouder :') ) uit om naar de bioscoop te gaan via een mooie tekening, ik had dat weekend ook een kinderfeestjes dus ik moest even aan de vriendinnen vragen of het de moeite waard was. zij hadden natuurlijk een superieure uitleg, i.p.v. de wolkjes blauw te kleuren en de lucht wit te laten (kostte teveel moeite en stift :') ) had hij de hele lucht mooi blauw gekleurd, inclusief sterretjes een raket en 3D letters dus daar had hij zeker een hele stift aan opgemaakt... De moeite waard dus! (Wat een manier om te bekijken of de date waard was _O- )

Laatst had een hele leuke date met een jongen waarmee ik al een aantal maanden appte, knap, hiel van paarden en heel aardig en intelligent = perfection!
Nou we werden dus door zijn moeder gebracht (naar de bios) maar hij moest eerst nog langs de tandarts voor controle dus zat hij daar in die controle stoel terwijl het kwijl op de grond drupte en ik ruim een uur moest wachten :+
Eindelijk bij de bioscoop aangekomen, (we gingen naar de Maze Runner) bleef hij maar tijdens de film dingen te verklappen en steeds arm om me heen, en maar praten praten praten op het einde wilde hij mij maar al te graag zoenen... No Thanks! :')
Aan het einde van de date heb ik ook nog lekker m'n glas kapot laten vallen...op z'n schoenen... Hele Air Max onder de scherven en ik heb z'n hele voet bebloed achtergelaten... Never again.. O:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 12:34

Haha is dat met je huidige vriendin Bagheera? Volgens mij ben je inmiddels aardig besmet met het Ijslander-virus of niet? ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 12:41

Wat een leuk topic dit! :')

Ik heb ooit eens een aantal dates gehad met 1 jongen.

1e date: er was een karaoke-avond in de kroeg. Een vriendin van mij ging ook, dus vooruit, ik ook.Het was een zeer lange avond want ik ben niet van de karaoke (behalve als ik dronken ben). Die jongen was binnen de kortste keren dronken en viel lallend met zijn zatte kop van de barkruk. Bleef hij ook nog liggen op de grond en zei: "Kijk! Ik ben voor je gevallen!'.

Schijnbaar was hij toch wel interessant genoeg want we gingen nog eens daten.

2e date: Hij had kaarten gewonnen voor de show van Najib Amhali. Ik kende toen die hele man niet maar werd meegesleurd in zijn enthousiaste verhalen. Vanaf de 1e minuut lach hij in een stuip en het was niet normaal lachen, nee zo'n gierende hoge 'HAHA' lach. De mensen keken steeds onze kant op. :')
Na de pauze werd hij stiller en stiller terwijl er best grappige stukjes bij zaten. Toen de show was afgelopen en we naar de uitgang liepen knoopte hij snel zijn jas om zijn middel. Het was midden winter dus ik vond dat zo vreemd. Tot we bij de auto waren en hij zijn jas snel van zijn middel afdeed en in auto wilde leggen.. Hij had een grote natte plek bij zijn kruis.. Bleek dus dat hij van het lachen in zijn broek had geplast.. :(:) :D

Dit was dus ook het einde van het daten met hem..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 12:42

Oh. mijn. god! Arme jongen. :=

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 12:42

Mayflower_ schreef:
Wat een leuk topic dit! :')

Ik heb ooit eens een aantal dates gehad met 1 jongen.

1e date: er was een karaoke-avond in de kroeg. Een vriendin van mij ging ook, dus vooruit, ik ook.Het was een zeer lange avond want ik ben niet van de karaoke (behalve als ik dronken ben). Die jongen was binnen de kortste keren dronken en viel lallend met zijn zatte kop van de barkruk. Bleef hij ook nog liggen op de grond en zei: "Kijk! Ik ben voor je gevallen!'.

Schijnbaar was hij toch wel interessant genoeg want we gingen nog eens daten.

2e date: Hij had kaarten gewonnen voor de show van Najib Amhali. Ik kende toen die hele man niet maar werd meegesleurd in zijn enthousiaste verhalen. Vanaf de 1e minuut lach hij in een stuip en het was niet normaal lachen, nee zo'n gierende hoge 'HAHA' lach. De mensen keken steeds onze kant op. :')
Na de pauze werd hij stiller en stiller terwijl er best grappige stukjes bij zaten. Toen de show was afgelopen en we naar de uitgang liepen knoopte hij snel zijn jas om zijn middel. Het was midden winter dus ik vond dat zo vreemd. Tot we bij de auto waren en hij zijn jas snel van zijn middel afdeed en in auto wilde leggen.. Hij had een grote natte plek bij zijn kruis.. Bleek dus dat hij van het lachen in zijn broek had geplast.. :(:) :D

Dit was dus ook het einde van het daten met hem..

HAHAHA, ik rol bijna van de bank af!