Jolien87 schreef:Ik had gereageerd: "En wat zegt de geit dan?"

Dan had ik nog meer berichten teruggekregen...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Stral schreef:Gaan eten, elk je helft van de rekening betalen (doe ik altijd), hij legt gepast, ik leg wat fooi (en zeg dat er ook bij). Vervolgens komt ober wisselgeld (de fooi dus) brengen, omdat hij niet gehoord had dat het ok was, en neemt de ander mijn geld mee.
Dat doe je toch niet??
Vervolgens zelf de fail begaan van hem nog het voordeel van de twijfel te willen geven, heeft het mij nog eens gelapt

Was een rare surprise voor ons 4en toen we aan kwamen bij het restaurant
hollywood86 schreef:[ Afbeelding ]
Alsof daten als man wel zo makkelijk is.
Voorbeeld; betaal je de rekening van de kroeg, dan ben je niet geëmancipeerd. Betaal je niet, dan ben je geen heer. Schiet mij maar lek
Anoniem schreef:xxcleeoo schreef:Dat moment dat een jongen totaal niet op zijn foto's lijkt....
Ow jah vreselijk! In het echt was hij 15 jaar ouder ofzo![]()
En hij kletste me de oren van de kop, het leek wel een wijf![]()
Vreselijke afknapper!
Slina schreef:Stral schreef:Gaan eten, elk je helft van de rekening betalen (doe ik altijd), hij legt gepast, ik leg wat fooi (en zeg dat er ook bij). Vervolgens komt ober wisselgeld (de fooi dus) brengen, omdat hij niet gehoord had dat het ok was, en neemt de ander mijn geld mee.
Dat doe je toch niet??
Vervolgens zelf de fail begaan van hem nog het voordeel van de twijfel te willen geven, heeft het mij nog eens gelapt
Deze vind ik ook heel erg hoor =o
zijn of zo.
Ik heb dat nog heel lang moeten aanhoren
).
Zo lang die mij maar niet verplicht.
Toen niet en nu nog steeds niet.
Zo snel ik naar mijn tas greep (grijp) kreeg ik een blik van "als je het maar laat...." 
Of elk 't zijn betalen oid. Ah, ik mis het niet, daten.
Echt niet!
En vrijgezel zijn ook niet want dat bracht me ook altijd in gekke situaties.
Tellen "ik heb en wil helemaal geen date met jou maar jij spreekt mij aan" dingen ook voor dit topic? 
Dat bedoelde ik ook niet. Ik ben sowieso geneigd om bij samen betalen, het wisselgeld aan de ander te geven gezien mijn tellen zo beroerd is dat ik er niet van uit durf te gaan wie nu precies moet terug krijgen.
En van 20 ct ga ik ook niet failliet dus ...
Op je allereerste date word je natuurlijk geacht om meteen even op visite te gaan bij paardlief. Helemaal niets mis mee.
Alleen maar leuk om haar paardje te zien. Lopen we daar rond op stal komt er opeens een mede-mod het terrein oprijden. Allebei echt WTF.
Verder werden er totaal geen kamervragen gesteld en is het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat ik ergens op een stal rondloop.
Het kwartje viel veeeel later pas dat ik met een stalgenootje van haar aan het daten was.
Bagheera_206 schreef:Geen datefail, maar wel een leuke anekdote.Op je allereerste date word je natuurlijk geacht om meteen even op visite te gaan bij paardlief. Helemaal niets mis mee.
Alleen maar leuk om haar paardje te zien. Lopen we daar rond op stal komt er opeens een mede-mod het terrein oprijden. Allebei echt WTF.
Verder werden er totaal geen kamervragen gesteld en is het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld dat ik ergens op een stal rondloop.
Het kwartje viel veeeel later pas dat ik met een stalgenootje van haar aan het daten was.

) uit om naar de bioscoop te gaan via een mooie tekening, ik had dat weekend ook een kinderfeestjes dus ik moest even aan de vriendinnen vragen of het de moeite waard was. zij hadden natuurlijk een superieure uitleg, i.p.v. de wolkjes blauw te kleuren en de lucht wit te laten (kostte teveel moeite en stift
) had hij de hele lucht mooi blauw gekleurd, inclusief sterretjes een raket en 3D letters dus daar had hij zeker een hele stift aan opgemaakt... De moeite waard dus! (Wat een manier om te bekijken of de date waard was
)

Mayflower_ schreef:Wat een leuk topic dit!![]()
Ik heb ooit eens een aantal dates gehad met 1 jongen.
1e date: er was een karaoke-avond in de kroeg. Een vriendin van mij ging ook, dus vooruit, ik ook.Het was een zeer lange avond want ik ben niet van de karaoke (behalve als ik dronken ben). Die jongen was binnen de kortste keren dronken en viel lallend met zijn zatte kop van de barkruk. Bleef hij ook nog liggen op de grond en zei: "Kijk! Ik ben voor je gevallen!'.
Schijnbaar was hij toch wel interessant genoeg want we gingen nog eens daten.
2e date: Hij had kaarten gewonnen voor de show van Najib Amhali. Ik kende toen die hele man niet maar werd meegesleurd in zijn enthousiaste verhalen. Vanaf de 1e minuut lach hij in een stuip en het was niet normaal lachen, nee zo'n gierende hoge 'HAHA' lach. De mensen keken steeds onze kant op.
Na de pauze werd hij stiller en stiller terwijl er best grappige stukjes bij zaten. Toen de show was afgelopen en we naar de uitgang liepen knoopte hij snel zijn jas om zijn middel. Het was midden winter dus ik vond dat zo vreemd. Tot we bij de auto waren en hij zijn jas snel van zijn middel afdeed en in auto wilde leggen.. Hij had een grote natte plek bij zijn kruis.. Bleek dus dat hij van het lachen in zijn broek had geplast..![]()
![]()
Dit was dus ook het einde van het daten met hem..