Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hebben jullie echt niet in de gaten hoe sommige van jullie hier aan het ontsporen zijn??Diablo schreef:bliver schreef:Ok stel TS is niet vreemd gegaan, dan nog vraag ik me af of de vriend op de hoogte is van haar FBW verleden en of ze buiten de benefits ook gewoon met die FBW omgaat. Tuurlijk dat gecontroleer is niet normaal maar het komt 99% van de keren uit onzekerheid en dat is wel degelijk de schuld van TS, bewust of onbewust.
Wat een onzin. Waarom moet de vriend op de hoogte zijn van alles in haar verleden? En al zou hij op de hoogte zijn, wat heeft hij daar aan?
Onzekerheid is een probleem van jezelf. En al ben je onzeker, dan nog doe je niet wat deze jongen doet, dat controleren is obsessief gedrag en ik denk dat dit ook niet over gaat.
Nouja ik vind het wel dat haar vriend daar recht op heeft, als is alleen maar voor eventuele soa's.
Maflinger_S schreef:Rennen, en hem vooral niet laten weten waar je bent.
Als je na een half jaar gek van hem wordt in plaats van gek op hem bent is het tijd om het pand te verlaten, alleen.
Suusje92 schreef:anneliesdj schreef:Of je nu vreemd gaat of niet, je vriend voelt gewoon dat er iets gaande is en jij bevestigd dat waarschijnlijk door hem geen antwoorden te geven op zijn berichten en het niet leuk te vinden als hij onaangekondigd langskomt. Wat hem weer de bevestiging geeft dat je iets te verbergen hebt.
Jij bent in elk geval niet eerlijk in je relatie (en dan bedoel ik niet perse dat je vreemdgaat, maar dat je niet eerlijk bent in je eigen gevoelens en over zijn gedrag en wat je van hem wilt) en je houd hem aan het lijntje.
Ik ga dan ook met de rest mee maar richt dat meer op je vriend; weglopen en niet meer omkijken.
Hoe kan ik mijn vriend aan het lijntje houden als ik hem meerdere keren heb aangesproken over wat mij dwars zit en hoe ik mij er bij voel? Leg mij dan maar eens haarfijn uit, waarom ik niet eerlijk ben tegenover mijn vriend en hem aan het lijntje houd? En dat vreemdgaat, waarom.blijven mensen daarover doorgaan. Ik ga niet vreemd, heb ik dan ergens letterlijk gezegd ik ga vreemd? Nee! Zeer zonde dat mensen deze conclusies blijven trekken.
fargo schreef:_San87_ schreef:Dus. OP gelezen. Maar wat controleert hij nu precies?
Of ze wel op haar werk is, of ze niet stiekem toch thuis achter FB zit, of ze wel is waar ze zegt dat ze is en of ze niet ook nog even naar hem kan appen op het moment dat hij dat graag zou willen..
), daarnaast wil hij dus enkel bevestiging dat ze wél weg is, wat door TS makkelijk op te lossen is door gewoon Facebook offline te zetten. VeraPopeye schreef:Nou dan lees je toch niet goed, want dat heb ik nooit gezegd. Beide dingen niet.
PowerReiner schreef:VeraPopeye schreef:Nou dan lees je toch niet goed, want dat heb ik nooit gezegd. Beide dingen niet.
Nouja ik vind het wel dat haar vriend daar recht op heeft, als is alleen maar voor eventuele soa's.
SOA's krijg je alleen door onveilige seks. Dus ja, je hebt zelf bij deze zin aangenomen dat ze het onveilig doet.
Over de onzekerheid kom ik nu achter dat dat iemand anders was, excuus!
. Diablo schreef:bliver schreef:Ok stel TS is niet vreemd gegaan, dan nog vraag ik me af of de vriend op de hoogte is van haar FBW verleden en of ze buiten de benefits ook gewoon met die FBW omgaat. Tuurlijk dat gecontroleer is niet normaal maar het komt 99% van de keren uit onzekerheid en dat is wel degelijk de schuld van TS, bewust of onbewust.
Wat een onzin. Waarom moet de vriend op de hoogte zijn van alles in haar verleden? En al zou hij op de hoogte zijn, wat heeft hij daar aan?
Onzekerheid is een probleem van jezelf. En al ben je onzeker, dan nog doe je niet wat deze jongen doet, dat controleren is obsessief gedrag en ik denk dat dit ook niet over gaat.
ik was zelf zo. Heel wantrouwend en na 5 minuten geen antwoord gelijk geïrriteerd nog een bericht gestuurd. Inmiddels zijn we 5 jaar samen en ik heb hem heeeeeeeeeel voorzichtig los leren laten, leren vertrouwen en respect voor zijn ruimte leren geven. Inmiddels kunnen we hele dagen niet smsen en als ik hem bel voor ik naar bed ga komen we tot de conclusie dat we heel weinig getikt hebben samen.Suusje92 schreef:Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.
_San87_ schreef:fargo">>>>
[quote="_San87_ schreef:Dus. OP gelezen. Maar wat controleert hij nu precies?
Of ze wel op haar werk is, of ze niet stiekem toch thuis achter FB zit, of ze wel is waar ze zegt dat ze is en of ze niet ook nog even naar hem kan appen op het moment dat hij dat graag zou willen..[/quote>>>>
Dus lang niet álles. Daarnaast snap ik wel dat het verwarrend is wanneer iemand steeds op offline/online springt, eigenlijk. Niet dat ik het goed wil praten dat hij steeds blijft vragen of ze wel echt weg is, hoor. Maar ik vind de TT ten eerste erg overdreven (even over de gigantische fout die erin staat heen gelezen), daarnaast wil hij dus enkel bevestiging dat ze wél weg is, wat door TS makkelijk op te lossen is door gewoon Facebook offline te zetten.
Verder lees ik vooral dat TS het heel erg druk heeft met haar eigen leven, wat natuurlijk haar goed recht is. Maar wanneer je een relatie aangaat, kies je ervoor tijd met een ander door te brengen, daar moet je dus als persoon een deel van je tijd voor vrijmaken. Wil je dat niet, dan is het antwoord eigenlijk doodeenvoudig, je bent niet toe aan een relatie (met die specifieke persoon). Ze ergert zich aan haar vriend, blokkeert hem zelfs op Facebook en wil niet aan zijn behoefte aan contact voldoen. Wederom, haar goed recht. Maar dan is bovenstaande weer van toepassing.
Kom ik op één vraag uit; wat is in godsnaam het nut van dit topic? Op de enternainmentwaarde na, dan.
fargo schreef:_San87_ schreef:[quote="fargo">>>>
Of ze wel op haar werk is, of ze niet stiekem toch thuis achter FB zit, of ze wel is waar ze zegt dat ze is en of ze niet ook nog even naar hem kan appen op het moment dat hij dat graag zou willen..[/quote>>>>
Dus lang niet álles. Daarnaast snap ik wel dat het verwarrend is wanneer iemand steeds op offline/online springt, eigenlijk. Niet dat ik het goed wil praten dat hij steeds blijft vragen of ze wel echt weg is, hoor. Maar ik vind de TT ten eerste erg overdreven (even over de gigantische fout die erin staat heen gelezen), daarnaast wil hij dus enkel bevestiging dat ze wél weg is, wat door TS makkelijk op te lossen is door gewoon Facebook offline te zetten.
Verder lees ik vooral dat TS het heel erg druk heeft met haar eigen leven, wat natuurlijk haar goed recht is. Maar wanneer je een relatie aangaat, kies je ervoor tijd met een ander door te brengen, daar moet je dus als persoon een deel van je tijd voor vrijmaken. Wil je dat niet, dan is het antwoord eigenlijk doodeenvoudig, je bent niet toe aan een relatie (met die specifieke persoon). Ze ergert zich aan haar vriend, blokkeert hem zelfs op Facebook en wil niet aan zijn behoefte aan contact voldoen. Wederom, haar goed recht. Maar dan is bovenstaande weer van toepassing.
Kom ik op één vraag uit; wat is in godsnaam het nut van dit topic? Op de enternainmentwaarde na, dan.
Ze is 22 hoor en ze zijn nog niet getrouwd, dus je hoeft niet de hele tijd met elkaar door te brengen.. En constant willen weten waar iemand is, zelfs als je eigenlijk heel goed weet dat ze gewoon op haar werk is, DAT lijkt me toch niet echt een gezond trekje