Nog steeds niets gekregen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:58

Femke(ll) schreef:
Ayasha schreef:
Delen is mooi. Een kerel die verder leuk is 'dumpen' omdat ie niet betaald is imo nogal hypocriet tenzij je al de rest van de 'normen' uit die tijd ook oké vindt.

Ik heb hem zeker niet daarom afgewezen hoor! Er was gewoon totaal geen klik en ik vond hem alles behalve aantrekkelijk zeg maar ;)

Maar jullie vergeten waar het om ging: een cd van Dotan, niemand interesse? Dan gaat ie onder mn bed verstoffen hoor!

Mocht je de cd echt kwijt willen dan hoor ik het wel hahaha :P

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:13

funnyhorses schreef:
Klopt Femke een kadootje hoeft niet materiaal te zijn en wat jullie hebben gedaan is dan ook TOP! +:)+
Dát is nou leuk om te doen maar dat zou men dan gewoon vaker moeten doen en niet alleen omdat iemand jarig is.
Dat bedoel ik daarmee. :)

Maar zoveel mensen,zoveel wensen.Iedereen heeft daar zijn eigen ideeën over.
Hier geen kadootjes maar gezelligheid dat is voor ons het aller belangrijkste.

Toch niemand die zegt dat dat doorheen het jaar niet kan? Maar gewoon speciaal op een verjaardag wel.
Of als je een partner hebt die nooit zo'n dingen doet dan wel op de verjaardag.

Kmbrly

Re: Nog steeds niets gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:30

Ik ken het gevoel :')
Heeft die van mij dit jaar ook geflikt.
Mij watertandig maken met een nieuwe handtas en horloge van michael kors.
En na 2-3 maanden heb ik uit eindelijk toch mijn handtas gekregen.

Nu was hij maandag jarig maar nu moet hij ook wachten :')
Vanwege het feit dat er nu een hele hap geld van mijn rekening is moeten verdwijnen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:35

Ik heb dit jaar ook niks gehad met mijn verjaardag, daar was ik heel erg over teleurgesteld. Het gaat niet om de waarde, ik wist dat mijn vriend toen geen geld had. Maar kom, een lief kaartje oid had er toch wel van af gekund? Voor mij is m'n verjaardag ook belangrijk, en andersom denk ik er ook aan. Ik hing thuis altijd zelf de slingers op etc gewoon omdat ik dat leuk vind. Hij was op verjaardag bij een vriend de avond ervoor, zelfs een berichtje om 12 uur ging niet lukken.

Het jaar ervoor ben ik wel enorm verwend overigens. Nogmaals, het gaat niet om de waarde maar gewoon dat iemand aan je denkt. Dat is toch fijn? Ik heb overigens wel duidelijk gemaakt dat ik het niet zo leuk vond, dus hopelijk dit jaar wel een kaartje oid.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:48

Waarschijnlijk ziet hij het kwaad er niet eens van in, want jij zei in eerste instantie dat je niks wou. Hij vindt het waarschijnlijk niet zo'n "big deal" en dat zal niet eens om jou zijn. Het blijft een man!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:59

Hahahahaa mannen! :') hahaha
Ach denk maar zo....er zijn ergere dingen op de wereld! :(:)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:04

Ik heb ook een botte boer die rustig vergeet een kadootje te kopen of dan iets nuttigs koopt (wat we toch al nodig hebben) en dat als kadootje aanmerkt... Tja, hij houdt niet minder van me, maar ik laat het hem wel voelen }:0

Het gaat helemaal niet om het kadootjes geven, maar het feit dat je aan iemand denkt. Dat je hem/haar met iets leuks wil verblijden. Ik probeer ook elk jaar iets leuks voor hem te verzinnen... Maar hij is echt een lastige :+:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:07

Ayasha schreef:
Konstantine schreef:
Ik wilde net zeggen, op de eerste date moet hij betalen :')
Ik neem mijn portemonnee heus wel mee, maar als ik moet betalen is het de eerste én de laatste date geweest, zelfs al is het verder een toffe gast.

Als ie wel betaald verzoen jij je ook met een leven achter het aanrecht of gaat het vasthouden aan dergelijke ouderwetse normen maar zo ver als wanneer het in jouw voordeel is?

Ik ben echt meer kerel dan vrouw geloof ik. _O-

Precies dit. :=
Ik deel altijd, of ik betaal al hij meer reiskosten heeft. :=

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 12:08

Ik heb mn cadeautje zelf uit moeten zoeken.. Hij wist niks en ik ben nieteens blij met het cadeautje :').
Hij weet nooit wat, dus mag ik zelf shoppen.. :').
Dus nee, je zeurt niet!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:49

Ik zou er niet aan kunnen denken om mijn vriendin niets te geven voor haar verjaardag..

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:54

Ik zeg ook ieder jaar ik hoef niks....
Maar krijg toch elk jaar een cadautje van hem <3
Het is het idee,en idd niet wat je krijgt maar dat hij aan je denkt...
Ik zou ook echt teleur gesteld zijn als hij het zou ''vergeten'' :o

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:55

Als ik tegen m'n vriend zou zeggen 'ik hoef niks' stuurt ie me naar psychiater :')
Het is ook hoe goed je vriend je kent. Maar misschien heb ik wel een lot uit de loterij.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 14:05

Helemaal niks krijgen is echt niet leuk, gaat niet om de waarde, maar om het idee. Als er maar even aandacht voor is. Het klinkt niet alsof jouw vriend nog een plan aan het uitvoeren is helaas..
Ik had vorig jaar voor mijn vriend een cadeau gekocht via vakantie veilingen, rijden in één of andere luxe auto, een aantal dagen voor de dag dat hij het zou gaan doen bleek het bedrijf failliet.. Dus, cadeau weg. Wat voelde ik me schuldig toen ;( Heb uiteindelijk maar overhemden voor hem gekocht. Dit jaar een weekendje weg gegeven.
In januari ben ik zelf jarig en hij zei al dat ie mij nu ook maar lekker ging laten wachten, omdat zijn cadeau van vorig jaar ook mislukt was.. Denk niet dat ie dat echt doet, vindt ie me veel te lief voor :D Overigens doen wij niet aan wensen doorgeven of vragen wat je wilt. We moeten zelf wat leuks voor de ander bedenken. Nu vind ik iets van een sieraad ofzo wel mooi, dus misschien moet ik subtiele hints gaan geven..

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 14:13

Tjee, wat kunnen sommige vrouwen zich toch druk maken of ben ik nou zo makkelijk? Ik krijg van mijn man bijna nooit een cadeautje met mijn verjaardag en andersom ook niet, ik vindt dat zo geforceerd. Ik weet nooit wat ik wil en dan hoeft hij van mij echt niet iets te gaan verzinnen. Ik hecht er ook helemaal geen waarde aan. Een lekker ontbijtje of zelfgemaakt dinee met een romantische avondje kan ik veel meer waarderen. Het is natuurlijk wat anders als je man/vriend je verjaardag totaal vergeet.

Mijn man vangt wel signalen op, want hij koopt zonder "speciale gelegenheid" wel eens iets voor me. Laatst vertelde ik tegen een vriendin (waar mijn man bij was) dat ik een nieuwe tas nodig had en een dag later kwam hij met 8 tassen aan: of er één bijzat die ik leuk vond! En vorige week kwam hij samen met onze zoon aan met een mega bos rozen voor mij omdat ze mij zo lief vinden <3
Dat vindt ik leuk, in plaats het verplichte verjaardagscadeautje.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 14:17

Ik hoef nooit iets voor mijn verjaardag ik ben meer van het geven, als ik toch iets heb gezien doe ik het mezelf altijd cadeau.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 14:18

Akishino, etentje of ontbijtje had Ts denk ik even hard gewaardeerd hoor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:12

Ach, mijn man was de vorige keer mijn verjaardag vergeten. Goed gemaakt met een heel mooi Tiffany & Co sieraad dus klagen kan ik eigenlijk ook niet. :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 20:21

san4nie schreef:
Helemaal niks krijgen is echt niet leuk, gaat niet om de waarde, maar om het idee. Als er maar even aandacht voor is. Het klinkt niet alsof jouw vriend nog een plan aan het uitvoeren is helaas..
Ik had vorig jaar voor mijn vriend een cadeau gekocht via vakantie veilingen, rijden in één of andere luxe auto, een aantal dagen voor de dag dat hij het zou gaan doen bleek het bedrijf failliet.. Dus, cadeau weg. Wat voelde ik me schuldig toen ;( Heb uiteindelijk maar overhemden voor hem gekocht. Dit jaar een weekendje weg gegeven.
In januari ben ik zelf jarig en hij zei al dat ie mij nu ook maar lekker ging laten wachten, omdat zijn cadeau van vorig jaar ook mislukt was.. Denk niet dat ie dat echt doet, vindt ie me veel te lief voor :D Overigens doen wij niet aan wensen doorgeven of vragen wat je wilt. We moeten zelf wat leuks voor de ander bedenken. Nu vind ik iets van een sieraad ofzo wel mooi, dus misschien moet ik subtiele hints gaan geven..

Ohhhh dat probleem had ik ook! Ik had hem voor zijn verjaardag off the road rijden gegeven en idd bedrijf failliet. Heb het geld nooit meer terug gezien!

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:31

Vind jammer dat je zoveel tips en ideeën krijgt TS, maar er niks mee doet of geen actie onderneemt..

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:36

Joey schreef:
Vind jammer dat je zoveel tips en ideeën krijgt TS, maar er niks mee doet of geen actie onderneemt..

Misschien is ze hem wel aan het martelen. ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 08:34

Arm vriendje :').

Tja.. ik heb dit jaar mn 21e verjaardag om moeten gooien omdat hij diplomauitreiking had... gevolg; ik heb n poedersuiker verjaardag gehad... Cadeautje had ie geen tijd voor dus kreeg ik geld in handen gedrukt...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 09:20

Geld hoeft 'ie ook niet te proberen :')
Tenzij het een miljoen is ofzo maar anders vind ik het zo makkelijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:23

Ess_Ramona schreef:

Tja.. ik heb dit jaar mn 21e verjaardag om moeten gooien omdat hij diplomauitreiking had... gevolg; ik heb n poedersuiker verjaardag gehad... Cadeautje had ie geen tijd voor dus kreeg ik geld in handen gedrukt...

Want een eenmalige diploma uitreiking is lang niet zo belangrijk als een verjaardag, heb jij een rotverjaardag en alleen maar geld omdat die **** perse moest slagen. Schandalig is het! :n

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:24

Ik heb precies hetzelfde maar dan met m'n ouders.. Ik werd 4 augustus 18 en tot nu toe nog niks gekregen en het voelt gewoon k*t :=

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:37

Ayasha schreef:
Ess_Ramona schreef:

Want een eenmalige diploma uitreiking is lang niet zo belangrijk als een verjaardag, heb jij een rotverjaardag en alleen maar geld omdat die **** perse moest slagen. Schandalig is het! :n

Dat dacht ik dus ook :=
Als je mijn vriendin was zou ik echt boos op je zijn geworden.