Mensen waarvan je denkt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:17

Air schreef:
Ilse maakt net in the Voice een ongeloofelijke facepalm opmerking: ''Ja ik moet denken aan Nielson''. Bij een meisje wat een liedje van Nielson zingt _O-

Die hoorde ik net ook, geniaal. :') Zou zij toch moeten weten! :P

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:21

Wat een verhalen :')
Ik heb een kialapunt, mensen kunnen pakjes ophalen en retourneren van vrijwel alle grote webshops..
De meeste willen toch altijd wel even delen wat er nou in het pakje zit :')
Ik zou een boek kunnen schrijven van al die verhalen :j

Vrouw van ik schat boven de 70 met een pakketje van de Honkemuller : "Ja, mijn man vond het niet mooi "

Gydja

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:33

Van de week naar school toe fietsen fietsen er 2 meisjes achter me die hadden een heel gesprek over borsten. Ze hadden het over cup maten en somden wel het hele alfabet op. ''ja een vriendin van mijn moeder heeft wel cup maat Z. Het is zo groot. Ze moet wel een borst vergroting hebben gehad anders kom je daar niet aan'' andere meisje ''ja soms zie je mensen met grote borsten en dan denk je echt die moeten wel nep zijn'' het eerste meisje ''ja nou ik weet niet eens of Z wel bestaat maar het is behoorlijk groot'' andere '' volgens mij gaat het zo van a b c d e f g h i j k l m n o p'' mijn gedachten: het is al moeilijk genoeg om een fatsoenlijke bh te vinden als je cup maat F hebt, volgens mij gaat het maar tot K. een van de meisjes: ''G cup is ook heel groot'' andere ''ja maar niet zo groot als Z''

Volgens mij waren het een stel eerste klassers XD Ik kreeg uiteindelijk ook nog te horen welke cupmaat hun hadden omdat ze gingen vergelijken wie van de twee nou grotere borsten had. _O-

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 23:34

MarlindeRooz schreef:
Gewoon in je tas stoppen en weglopen. _O-

Mijn baas maakt ook altijd dezelfde groenteboergrappen.

"Zijn de meloenen zoet?"
"Ja, ik heb ze de hele dag nog niet gehoord"

" Het is zo stil in mei"
" Maar het is al oktober"

"Waarom zijn de aardbeien zo rood?"
"omdat ze zich schamen voor hun pukkeltjes"

PADAM TSJJJJJ

:+

Of elke keer hetzelfde liedje zingen en allerlei variaties erop met namen van collega's.

En dat dan in plat twents. *\o/*

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 23:58

Vorige weeek in mijn lunchpauze even een broodje Subway gehaald.. Zitten er twee vrouwen 45-50 jaar, noem ze even A en B:
A:'ja ik heb haar allang verteld dat ze met die relatie moet stoppen. '
B:' maar hoezo dan? '
A:' ja sorry, maar hij gebruikt haar voor de seks. Ze zei dat ze er zeker 4 keer per week mee het bed in duikt! Ik heb tegen mijn partner destijds ook gezegd dat hij een andere hobby moest zoeken want meneer dacht bijna elke avond dat ik zin zou hebben. Ben toch niet een of andere slettebak die elke avond met de benen wijd gaat voor hem, kom nou zeg, hij mag blij zijn met 1 keer per week. Dus ik heb gezegd dat als dat hem niet bevalt hij daarvoor maar een ander moet zoeken. En daarom heb ik ook gezegd dat *naam* met haar relatie moet stoppen, hij doet het duidelijk om de seks als ze het zo vaak doen in de week.
B:*korte stilte* 'oh, nou zo had ik het niet bekeken nee.. Zullen we gaan? '

Ik wist niet wat ik er van moest denken zelf, was eigenlijk heel blij dat ze hierna weggingen :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 00:04

Cayenne schreef:
Ik heb het al eens op Bokt geplaatst, maar het past goed in dit topic dus kopieer ik het even:

Cayenne schreef:
Een cliente van mijn moeder (zat vroeger bij de thuiszorg).
Mijn moeder moest bij een oude dame het huishouden doen en zag in de slaapkamer een vibrator staan := Mams besloot niets te zeggen en het gewoon langs haar heen te laten gaan, maar een week later stond dat ding nog steeds op het nachtkastje van de oude mevrouw. Haar dochter was er op dat moment ook, dus mams heeft de dochter toen gezegd dat zij er geen probleem mee heeft, maar anderen misschien wel helemaal raar opkijken.
De dochter heeft toen aan haar moeder gevraagd waarom ze dat ding op het nachtkastje had staan. Het antwoord van de mevrouw: 'Ja, in de Wehkamp stond dat het een massagestick is en ik heb zo'n last van m'n nek en deze trilt zo fijn' :+
Mijn moeder en de dochter lagen in een deuk en hebben de vrouw toen uitgelegd waar de 'massagestick' eigenlijk voor bedoeld is, en opeens ging er een lichtje branden bij de oude dame :)* Ze had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom :+

Ik blijf het jammer vinden dat ik de gezichtsuitdrukking van de verkoopster niet heb kunnen zien :')

Verhaal komt mij erg bekend voor. Denk dat er dan meerdere oudere vrouwtjes zijn die zo'n ding als massagestaaf gebruiken. Collega is ook eens met het verhaal aankomen zetten, maar toen stond dat ding (bij oud vrouwtje) op de salontafel in de woonkamer := Ze gebruikte 'm voor d'r nek :=

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 00:07

Gowlan schreef:
Vorige weeek in mijn lunchpauze even een broodje Subway gehaald.. Zitten er twee vrouwen 45-50 jaar, noem ze even A en B:
A:'ja ik heb haar allang verteld dat ze met die relatie moet stoppen. '
B:' maar hoezo dan? '
A:' ja sorry, maar hij gebruikt haar voor de seks. Ze zei dat ze er zeker 4 keer per week mee het bed in duikt! Ik heb tegen mijn partner destijds ook gezegd dat hij een andere hobby moest zoeken want meneer dacht bijna elke avond dat ik zin zou hebben. Ben toch niet een of andere slettebak die elke avond met de benen wijd gaat voor hem, kom nou zeg, hij mag blij zijn met 1 keer per week. Dus ik heb gezegd dat als dat hem niet bevalt hij daarvoor maar een ander moet zoeken. En daarom heb ik ook gezegd dat *naam* met haar relatie moet stoppen, hij doet het duidelijk om de seks als ze het zo vaak doen in de week.
B:*korte stilte* 'oh, nou zo had ik het niet bekeken nee.. Zullen we gaan? '

Ik wist niet wat ik er van moest denken zelf, was eigenlijk heel blij dat ze hierna weggingen :=

ow oke zullen we allemaal naar A luisteren _O- _O- word wel een wereld met zielige depressieve mannen dan :')

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 00:13

Ben aan het leren snowboarden op een kunstbaan.. Kan remmen dus ben niet gevaarlijk.
Komt er een jongen aan die tegen mij eb mijn vriend (heeft wedstrijden gesnowboard en leert mij snowboarden) zegt.. "Je moet niet raar opkijken als je vriendin weg wordt gestuurd want ze kan het niet zo goed."
Serieus.... Iedereen moet het toch leren.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 00:34

de meest achterlijke opmerking die ik heb gehoord was van een moeder die vond dat ik niet op mijn paard moest zitten zonder toestemming van mijn moeder _O-

Schets, ik ben zo'n 1,64 (29 jaar) en paardlief is rond de 1,70 ik reed op mijn dooie gemak onder aan de dijk. Komt een moeder langs fietsen met der kids, roept naar mij : Wat vind je moeder hier van dat je zo alleen rijd met dat grote paard! je kan niet ouder zijn als 14. tsk tsk geluiden maken. Ik stond echt gewoon met mijn mond vol tanden :+. Ik ben inderdaad een guppie op jool maar die opmerking vond ik wel wat te ver gaan.

Collega had een super grappig gesprek met een klant van ons, klant belt op geeft aan ik wil een geboorte melden, gefeliciteerd zegt mijn collega, *info op vragen ondertussen* nou begint met de vraag is het een jongen of een meisje? klant zegt het is een jongen. De geboorte datum gaf ze ook gelijk door. nou das mooi. Naam had ze al uitgekozen het werd v.ictor Van de Z.wanenhoeve *collega had nog niks door* Als laatste vragen wij dan ook of ze al een BSN had, nou zegt de klant moet ik mijn hond dan ook aan melden bij de gemeente? collega was erg verbaast en dacht ze het niet goed begrepen had :') maar de klant wilde toch echt de hond bij ons aanmelden. Toen had collega toch maar aangegeven dat wij dieren niet kunnen accepteren op de polis :')

Edit: ik kan ook een boek schrijven over alle gesprekken die ik heb gevoerd met klanten

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 06:10

Salama schreef:
Ik denk dat ik een heel HK topic vol kan schrijven over mijn zogehete facepalm momentjes :')

Werk in een nachtclub, en kan boeken volschrijven over de levensverhalen, foute openingszinnen en brutaliteiten van dronken mensen _O-

Zal morgen wel wat posten!

Ja leuk ben benieuwd.

Ik onthoud dit allemaal nooit en maak denk ik niet vaak mee.
Leuk topic!!

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 08:32

Geweldig topic.

We gingen op vakantie naar Bali. Daar moesten we ons visum laten keuren. Het was de dag van de wedstrijd Nederland-Argentinië. Die balimedewerker zag natuurlijk op ons paspoort dat we Nederlanders waren. Nou, wij moesten doorlopen maar mijn vader moest nog even blijven... vervolgens begint hij een heel verhaal over voetbal. Degene die in de balie er naast werkte, heeft zijn balie gesloten en is erbij komen staan praten. Voor ons leverde het een mooi verhaal op maar ik kan me voorstelleb dat al die honderden mensen die nog in de rij stonden het niet zo grappig vinden.

Ook waren we daar uit eten en vroegen om de rekening. We hebben er meteen een heel verhaal over de gezondheidsproblemen van de vrouw van onze ober bij gekregen. Blijkbaar is het daar beleefd om vragen te stellen, dus mijn ouders gingen er ook nog op in. Ik geloof dat hij wel tien minuten heeft staan praten...

Laatst was ik in de dierentuin. Ze hadden daar een zeehondenshow. Het was druk en er stond dus ook een best lange rij om het theater in te komen. Vervolgens komt er een oude vrouw die gewoon langs de rij loopt met de woorden 'niemand sluit achter aan' en ze vervolgens op een willekeurige plek in de rij gaan staan. |o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 10:20

Victor van de Zwanenhoeve zou een echte naam kunnen zijn . Alleen de vraag zou dan zijn wrm een andere achternaam.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 10:57

Op dit moment in de bus:
Een moeder met kinderwagen stapt achterin in terwijl een jongetje van 4 bij de buschauffeur om 1 kinderkaartje en een volwassenen kaartje vraagt en dat ook betaald.
Begint zo'n oud vrouwtje tegen hem te schreeuwen dat hij een grote vent is, dat hij een brave jongen is en het zo goed doet...
Het jongetje is huilend naar zijn moeder gerent want ja... die oude vrouw begon tegen hem te schreeuwen en hij snapte niet wat hij fout deed...

En die oude vrouw maar trots om zich heen kijken omdat ze het jongetje beloond heeft terwijl het jongetje overstuur in de armen van zijn moeder lag te huilen...

*facepalm*
Laat zo'n kind gewoon met rust en als je dat al niet kan schreeuw dan niet tegen hem...

Wat is dat toch met ouderen dat ze denk[quote="M_D_H"]Op dit moment in de bus:
Een moeder met kinderwagen stapt achterin in terwijl een jongetje van 4 bij de buschauffeur om 1 kinderkaartje en een volwassenen kaartje vraagt en dat ook betaald.
Begint zo'n oud vrouwtje tegen hem te schreeuwen dat hij een grote vent is, dat hij een brave jongen is en het zo goed doet...
Het jongetje is huilend naar zijn moeder gerent want ja... die oude vrouw begon tegen hem te schreeuwen en hij snapte niet wat hij fout deed...

En die oude vrouw maar trots om zich heen kijken omdat ze het jongetje beloond heeft terwijl het jongetje overstuur in de armen van zijn moeder lag te huilen...

*facepalm*
Laat zo'n kind gewoon met rust en als je dat al niet kan schreeuw dan niet tegen hem...

Wat is dat toch met ouderen dat ze denken alles te mogen zeggen/schreeuwen...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 12:53

Ik zie het probleem niet zo, maar dat heb ik in 't andere topic ook al gezegd. Oud mensje kan wel doof zijn en kind is misschien extreem gevoelig.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 12:58

Ik vind het sympathiek van het oude vrouwtje dat ze het deed; hoe durft ze spontaan complimenten te geven :Y) schandalig! Beste vrouw kan wel slechthorend zijn (wat niet geheel ondenkbaar is als je ouder bent. Mijn vader heeft het zelf ook en helemaal als er meer omgevingsgeluiden zijn en dan praat hij snel harder dan de bedoeling is. Is al vervelend genoeg voor hem...) Ze bedoelde het goed en zei niet raars! Dat het jochie het anders oppakte is jammer, maar kan gebeuren :)
Het is vooral jammer dat er volwassenen zijn die het ook zo slecht oppikken -O- dan denk ik; *facepalm* :D

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:05

minikatje schreef:
Gracezellaa schreef:
bij die scholieren toeter ik 1x, gaan ze niet opzij rijd ik er letterlijk dwars doorheen, misschien leren ze het dan een keer (op de scooter)

Sorry, maar door deze opmerking ben jij zo iemand waarvan je denkt...

Ah. dan ben ik er ook zo een :D

Sorry, maar aan mensen die wegen blokkeren omdat ze niet even opzij kunnen gaan omdat zij het centrum van de wereld zijn heb ik een broertje dood :Y)[/quote]

Dat is minder minikatje :(
Ik toeter eerst gewoon netjes en sommige gaan dan ook gewoon netjes opzij en rijd ik ook gewoon voorzichtig langs, maar als ze na 3x toetwren nog met ze 4en naast elkaar blijven fietsen ben ik er klaar mee en rijd ik gewoon door.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:06

De vrouw heeft m.i. ook niks verkeerd gezegd, maar de moeder had beter kunnen ingrijpen en zeggen dat het een compliment was, dat hij het idd heel goed had gedaan..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:07

Ik vermoed dat moeders dat stuk dan weer niet heeft mee gekregen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:19

Hou ik mij vandaag netjes aan de verkeersregels (doe ik altijd) word er een vrouw helemaal boos op mij, waarom ik stopte -O- This ook nooit goed :D

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:27

Gracezellaa schreef:
Strasshorse schreef:
bij die scholieren toeter ik 1x, gaan ze niet opzij rijd ik er letterlijk dwars doorheen, misschien leren ze het dan een keer (op de scooter)

Sorry, maar door deze opmerking ben jij zo iemand waarvan je denkt...

Gaat sowieso niet bij mij want ik ben zelf op de fiets

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:31

Heb het vooral met mijn opleiding.

We mogen niet in het openbaar in uniform, gaan er toch mensen in uniform in het openbaar die bedreigd worden. (niet bij mij op de opleiding, andere locatie opleiding)
Zucht.... Denk ik dan -.-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:45

Kwam vanmiddag nog iets tegen tegen: het is niet heel mooi weer op t moment, dus nemen mensen een paraplu mee als ze de stad ingaan. En soms zit aan zo'n paraplu een mooie lange punt op t eind. Okee. Maar houd dat ding dan álsjeblieft verticaal, en ga er niet horizontaal mee heen en weer lopen zwaaien zodat de mensen achter je niet zowat een tweede navel erbij krijgen :x

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:03

Mensen die mij geen voorrang verlenen terwijl dat wel zou moeten en dan heel hard toeteren of gaan schelden omdat ze vinden/denken dat IK fout zit...

Heb er sowieso een hekel aan als mensen in t voorbijgaan iets (onaardigs) naar je roepen en dan doorfietsen/rijden zodat je niet de kans krijgt iets terug te zeggen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:37

Sammie schreef:
Ik zie het probleem niet zo, maar dat heb ik in 't andere topic ook al gezegd. Oud mensje kan wel doof zijn en kind is misschien extreem gevoelig.

Probleem is in dit geval dat jullie de situatie ook niet zo kennen als dat ik doe.
Die vrouw heeft niks aan der gehoor, als je gewoon met der spreekt hoort ze je prima. Zij wordt echter graag als oud vrouwtje behandeld zeker vanwege de voordelen die dat heeft. Dus zij gedraagt zich in het openbaar graag... Hoe zeg je dat?? Opdringerig, schreeuwerig, aandachtstrekkend en gewoon raar.

Met dit jongetje heeft ze al vaker zo gedaan en elke keer raakt het jongetje overstuur vanwege haar opdringerige schreeuwerige gedrag.
En elke keer moet die moeder weer ingrijpen. Ze blijft het doen. En tjah dan denk ik... *facepalm* Laat dat kind nou eens een keer met rust...

Overigens had ik dit natuurlijk ter verduidelijking er wel bij moeten zetten, maar ik ging er even aan voorbij dat afgezien van ikzelf niemand de situatie kent :o
Dus ook voor mijzelf heb ik nu zo iets van *facepalm* :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 12:40

*schop*

Mensen uit mijn vriendengroep die eerst meer dan een jaar om elkaar heen draaien, dan ein-de-lijk een relatie krijgen en zich vervolgens al na een paar maanden verloven... Tja.