Air schreef:Ilse maakt net in the Voice een ongeloofelijke facepalm opmerking: ''Ja ik moet denken aan Nielson''. Bij een meisje wat een liedje van Nielson zingt
Die hoorde ik net ook, geniaal.
Zou zij toch moeten weten!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarlindeRooz schreef:Gewoon in je tas stoppen en weglopen.![]()
Mijn baas maakt ook altijd dezelfde groenteboergrappen.
"Zijn de meloenen zoet?"
"Ja, ik heb ze de hele dag nog niet gehoord"
" Het is zo stil in mei"
" Maar het is al oktober"
"Waarom zijn de aardbeien zo rood?"
"omdat ze zich schamen voor hun pukkeltjes"
PADAM TSJJJJJ
Cayenne schreef:Ik heb het al eens op Bokt geplaatst, maar het past goed in dit topic dus kopieer ik het even:Cayenne schreef:Een cliente van mijn moeder (zat vroeger bij de thuiszorg).
Mijn moeder moest bij een oude dame het huishouden doen en zag in de slaapkamer een vibrator staanMams besloot niets te zeggen en het gewoon langs haar heen te laten gaan, maar een week later stond dat ding nog steeds op het nachtkastje van de oude mevrouw. Haar dochter was er op dat moment ook, dus mams heeft de dochter toen gezegd dat zij er geen probleem mee heeft, maar anderen misschien wel helemaal raar opkijken.
De dochter heeft toen aan haar moeder gevraagd waarom ze dat ding op het nachtkastje had staan. Het antwoord van de mevrouw: 'Ja, in de Wehkamp stond dat het een massagestick is en ik heb zo'n last van m'n nek en deze trilt zo fijn'![]()
Mijn moeder en de dochter lagen in een deuk en hebben de vrouw toen uitgelegd waar de 'massagestick' eigenlijk voor bedoeld is, en opeens ging er een lichtje branden bij de oude dameZe had hem namelijk een paar dagen tevoren in haar rollator (open en bloot) meegenomen naar de drogist en hem daar op de toonbank gezet omdat ze nieuwe batterijen nodig had. De verkoopster had haar met stomme verbazing aangekeken en kon met moeite haar lach inhouden. Nu snapte de mevrouw opeens waarom
![]()
Ik blijf het jammer vinden dat ik de gezichtsuitdrukking van de verkoopster niet heb kunnen zien
Ze gebruikte 'm voor d'r nek
Gowlan schreef:Vorige weeek in mijn lunchpauze even een broodje Subway gehaald.. Zitten er twee vrouwen 45-50 jaar, noem ze even A en B:
A:'ja ik heb haar allang verteld dat ze met die relatie moet stoppen. '
B:' maar hoezo dan? '
A:' ja sorry, maar hij gebruikt haar voor de seks. Ze zei dat ze er zeker 4 keer per week mee het bed in duikt! Ik heb tegen mijn partner destijds ook gezegd dat hij een andere hobby moest zoeken want meneer dacht bijna elke avond dat ik zin zou hebben. Ben toch niet een of andere slettebak die elke avond met de benen wijd gaat voor hem, kom nou zeg, hij mag blij zijn met 1 keer per week. Dus ik heb gezegd dat als dat hem niet bevalt hij daarvoor maar een ander moet zoeken. En daarom heb ik ook gezegd dat *naam* met haar relatie moet stoppen, hij doet het duidelijk om de seks als ze het zo vaak doen in de week.
B:*korte stilte* 'oh, nou zo had ik het niet bekeken nee.. Zullen we gaan? '
Ik wist niet wat ik er van moest denken zelf, was eigenlijk heel blij dat ze hierna weggingen
word wel een wereld met zielige depressieve mannen dan
. Ik ben inderdaad een guppie op jool maar die opmerking vond ik wel wat te ver gaan.
maar de klant wilde toch echt de hond bij ons aanmelden. Toen had collega toch maar aangegeven dat wij dieren niet kunnen accepteren op de polis 
Salama schreef:Ik denk dat ik een heel HK topic vol kan schrijven over mijn zogehete facepalm momentjes
Werk in een nachtclub, en kan boeken volschrijven over de levensverhalen, foute openingszinnen en brutaliteiten van dronken mensen
Zal morgen wel wat posten!
schandalig! Beste vrouw kan wel slechthorend zijn (wat niet geheel ondenkbaar is als je ouder bent. Mijn vader heeft het zelf ook en helemaal als er meer omgevingsgeluiden zijn en dan praat hij snel harder dan de bedoeling is. Is al vervelend genoeg voor hem...) Ze bedoelde het goed en zei niet raars! Dat het jochie het anders oppakte is jammer, maar kan gebeuren 
dan denk ik; *facepalm*
minikatje schreef:Gracezellaa schreef:bij die scholieren toeter ik 1x, gaan ze niet opzij rijd ik er letterlijk dwars doorheen, misschien leren ze het dan een keer (op de scooter)
Sorry, maar door deze opmerking ben jij zo iemand waarvan je denkt...

[/quote]
This ook nooit goed
Gracezellaa schreef:Strasshorse schreef:bij die scholieren toeter ik 1x, gaan ze niet opzij rijd ik er letterlijk dwars doorheen, misschien leren ze het dan een keer (op de scooter)
Sorry, maar door deze opmerking ben jij zo iemand waarvan je denkt...
Sammie schreef:Ik zie het probleem niet zo, maar dat heb ik in 't andere topic ook al gezegd. Oud mensje kan wel doof zijn en kind is misschien extreem gevoelig.