Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Orchidee14 schreef:Maar een ip check vind ik gewoon heel erg ver gaan. Dan kun je wel meer mensen op bokt gaan natrekken, er zijn er wel meer bij met te grote fantasie. Zolang ze niemand kwaad hier mee doet gewoon lekker laten gaan, lezen en glimlachen.
Goof schreef:Douraque schreef:Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.
Houd toch op.
Als ik uit Australie terug kom (zelfde richting opvliegen als naar NY dus) slaap ik dit ook makkelijk.
Ik ben kapot na zo'n reis, ik kan prima anderhalve dag, zo niet langer, doorslapen.
N0a schreef:Ik heb wel mijn vraagtekens waar iemand van 23 al dat geld vandaan haalt om tickets te kopen, een paard te hebben, en een audi.. als ik haar vorige berichten moet geloven.
lieveli schreef:Haar zoontje spreekt geen Engels maar als hij met de vader van haar vriend aan de telefoon heeft gezeten dan kan ze zien aan de grijns van haar kind dat hem iets is beloofd.
chevax schreef:Ondanks alle twijfels misschien iets minder speculeren? Dat gaat van kwaad tot erger en is niet toegestaan. Zo ontstaat er juist een klopjacht.
Batlow schreef:Met mijn telefoon kost het wel meer moeite om er op te zetten, via laptop zo gedaan. Ik vind wel dat ze snel mobiel is daar in Amerika, heeft ze zo snel een nieuwe telefoon?