Denk je alles geregeld te hebben, dan dit weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:13

Tja, als het hele verhaal verzonnen is kunnen we alleen maar medelijden met TS hebben als je je gedroomde leven zo verbeeld en misschien is het wel waar en gaat het gewoon ons voorstellingsvermogen net iets te boven, snel gaat het wel iig.

Anoniem

Re: Denk je alles geregeld te hebben, dan dit weer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:17

Maar een ip check vind ik gewoon heel erg ver gaan. Dan kun je wel meer mensen op bokt gaan natrekken, er zijn er wel meer bij met te grote fantasie. Zolang ze niemand kwaad hier mee doet gewoon lekker laten gaan, lezen en glimlachen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:18

Ik wacht op de foto's.
Ben heel benieuwd naar de stalling!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:18

Ik heb wel mijn vraagtekens waar iemand van 23 al dat geld vandaan haalt om tickets te kopen, een paard te hebben, en een audi.. als ik haar vorige berichten moet geloven.

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:19

Nou ja, toen mijn dochter 3 was, begreep ze het heel goed als er iets in het Frans tegen haar gezegd werd. En ze sprak het ook een beetje. Moet er wel meteen bij zeggen dat ze toen op een tweetalige school zat en de helft van de week bij mijn zus verbleef, waar haar nichtjes en neefjes Frans praten. Inmiddels is ze 9 en alles weer vergeten ;)
Maar ik ga mee met Roosch en de anderen die het hele verhaal een beetje "ongeloofwaardig" vinden, er klopt iets niet helemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:21

Orchidee14 schreef:
Maar een ip check vind ik gewoon heel erg ver gaan. Dan kun je wel meer mensen op bokt gaan natrekken, er zijn er wel meer bij met te grote fantasie. Zolang ze niemand kwaad hier mee doet gewoon lekker laten gaan, lezen en glimlachen.

Hoezo? Een IP check is niks groots hoor, net als dat ze bij dubbelaccount even een IP adresje vergelijken. Hoeven wij niet te doen, maar dan kan die "klopjacht" waar veel het over hebben gewoon weer ophouden toch? ;)

Ik ken ook wel een aantal mensen op bokt nog buiten TS om waar ik mijn vraagtekens bij heb hoor, dus het is niets persoonlijks naar TS. Nogmaals, als het wél zo blijkt te zijn dat ze gewoon zo idioot veel mazzel heeft, dan ben ik de eerste die zegt "sorry, ik zat fout". Maar ik heb inmiddels wél geleerd om niet iedereen te geloven op zijn of haar mooie verhalen..

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:24

Ondanks alle twijfels misschien iets minder speculeren? Dat gaat van kwaad tot erger en is niet toegestaan. Zo ontstaat er juist een klopjacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:25

Maar waarom zou je het doen als ze er niemand kwaad mee doet? Als ze nu iemand oplicht of zo is het wat anders. Iedereen mag toch plaatsen wat hij/zij wil? Het is aan ons of we het geloven of niet. In principe kan de beheerder dan iedereen wel na gaan trekken. Als ik hier een foto van mijn paard plaats neem je toch ook gewoon aan dat het inderdaad mijn paard is? Ik denk maar zo: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel. Of te wel, mocht het verhaal verzonnen zijn dan valt ze vanzelf vroeg of laat door de mand. Tot die tijd geef ik haar het voordeel van de twijfel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:26

Een IP check lijkt me niet nodig. Speculeren ook niet, Ts kan er zelf op reageren. Door drama te maken gaat het topic uiteindelijk alleen maar op slot.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:39

Wel jammer dat er zo wantrouwend gedaan word.

Ze heeft gewoon geluk gehad met alles, vind het echt gaaf dat ze dat op zo een jonge leeftijd al kan meemaken

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:10

Ach, het raarste vond ik nog het verhaal van vorige week ofzo, over het zoontje van een paar jaar oud dat zo even op het paard geklommen zou zijn en in galop door de wei ging, toen ben ik wel wat meer met een korrel zout gaan lezen :P

Een aantal dingen in het hele verhaal is ook wel heel snel ineens geregeld, dat geeft wat argwaan.
Veel heen en weer naar USA vliegen en meer kostbare dingen op je 23e, alleenstaand met een kind...tja ook dat is niet heel voor de hand liggend. En zoonlief die met een Amerikaan aan de telefoon blijkbaar goed begrijpt waar het over gaat. Aan de andere kant zijn er genoeg mogelijkheden om op jonge leeftijd genoeg geld te hebben. En zoontje zou al wel vaker in de USA geweest zijn, goed met die mensen op kunnen schieten en zal er dus best wel het 1 en ander van begrijpen...en tegenwoordig kun je ook met de telefoon makkelijk plaatjes laten zien dus tja :)

Op zich is het allemaal echt niet onmogelijk.

Wel veel van dit soort dingen bij elkaar waardoor ik me goed voor kan stellen dat mensen wel twijfels hebben of de geplaatste verhalen (deels) een stukje fantasie zijn.

Maar vooralsnog hoop ik voor TS dat ze idd. gewoon lekker aan een nieuw hoofdstuk begonnen is in de USA want het is wel een leuk verhaal zo en dat gun ik haar zeker :)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:13

Ik ben wel heel erg benieuwd of je vriend deze hele onderneming financiert en tevens ook de stalling van je paard? Aangezien de stal die je noemde stallingsgeld van $1000,- per maand vraagt en een paard overvliegen ook een behoorlijk prijskaartje heeft. Ik neem aan dat je daar zelf nog niet mag werken..

En waar in Manhattan zit je? :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:21

Goof schreef:
Douraque schreef:
Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.

Houd toch op.
Als ik uit Australie terug kom (zelfde richting opvliegen als naar NY dus) slaap ik dit ook makkelijk.
Ik ben kapot na zo'n reis, ik kan prima anderhalve dag, zo niet langer, doorslapen.

Ja ik slaap ook zo een dag voorbij dan als ik van of naar Los Angeles vlieg.
Daarbij kan mijn vriend altijd slapen al is het midden op de dag die is altijd moe maarja dat is de mijne :P

N0a schreef:
Ik heb wel mijn vraagtekens waar iemand van 23 al dat geld vandaan haalt om tickets te kopen, een paard te hebben, en een audi.. als ik haar vorige berichten moet geloven.

Niet alles over 1 kam scheren he, ik heb een paard en een audi dan wel geen kind en ben 21 en nieuwbouwhuis is zojuist aangekocht :D Dat kan ook komen door hard te werken en daar beetje gelijk bij te hebben. alles hoeft niet gelijk heel raar te zijn.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:35

Ik hoop gewoon dat het waar is en TS nu lekker in Amerika zit te genieten :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:38

Ik denk dat we met deze beschuldigen TS misschien wel niet meer terug zien in dit topic.
Ik snap de twijfels.. Maar ik hoop nog steeds dat het waar is, wel een mooi verhaaltje :D

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:52

lieveli schreef:
Haar zoontje spreekt geen Engels maar als hij met de vader van haar vriend aan de telefoon heeft gezeten dan kan ze zien aan de grijns van haar kind dat hem iets is beloofd.

Mijn kind is 3 en spreekt ook geen engels.
Afgelopen zomer 3 weken in engeland vertoefd en onze dochter had er best veel kinderen waar ze mee speelde....allemaal engelsen trouwens.
Ik stond er versteld van hoeveel zij begreep als er iets tegen haar gezegd werd.
Dus vind ik dit niet geheel ongeloofwaardig ;)

Verder lees ik al een tijdje mee,maar sommige dingen roepen idd wat twijfels op.
Zoontje idd wat op paard springt zonder zadel en weg galoppeerd....

maar goed, ze heeft het voordeel van de twijfel....

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 15:56

@nientje, maar die kinderen zien elkaar. Dan kan je nog dingen uitbeelden, wijzen etc, maar aan de telefoon?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:04

Ik heb naar aanleiding van julie twijfels haar berichten ook eens door gespit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen foto's kan plaatsen,maar ben ook al een oudere dame.
maar iemand van 23 die dat niet lukt met haar telefoon?vind ik wel vreemd.
Er zitten nog wel wat rare hiaaten in haar berichten.
Ach langs de andere kant ze vraagt geen geld of niks dus doet er niemand verder kwaad mee.
Waarschijnlijk leeft ze heerlijk in haar zelf gemaakte wereldje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:07

Ik ben 19 en het lukt mij ook niet om foto's te plaatsen met mobiel.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:08

Met mijn telefoon kost het wel meer moeite om er op te zetten, via laptop zo gedaan. Ik vind wel dat ze snel mobiel is daar in Amerika, heeft ze zo snel een nieuwe telefoon?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:10

love_western schreef:
Ik ben 19 en het lukt mij ook niet om foto's te plaatsen met mobiel.

Serieus >;) ?
Tegen mij zeggen ze dat het komt omdat ik te oud voor dat soort dingen bent :D .Stellen julie mij mooi even gerust.

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:13

chevax schreef:
Ondanks alle twijfels misschien iets minder speculeren? Dat gaat van kwaad tot erger en is niet toegestaan. Zo ontstaat er juist een klopjacht.

Ga er zelf verder niks over zeggen
doet er inderdaad niet toe wat iedereen vind of denkt
Dus wellicht even stoppen met de speculaties en het uiten van twijfels tot TS reageert?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:17

Batlow schreef:
Met mijn telefoon kost het wel meer moeite om er op te zetten, via laptop zo gedaan. Ik vind wel dat ze snel mobiel is daar in Amerika, heeft ze zo snel een nieuwe telefoon?

Mobiel van haar vriend misschien geleend?

En fijn dat ik je gerust stel Beatje. Maar komt ook dat het mij weinig interesseert. Heb belangrijkere dingen te doen, dan uitzoeken hoe mijn telefoon werkt.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:23

Ik vind de beschuldigingen wel weer erg ver gaan, en zou het jammer vinden als de ts zich hierdoor niet meer meld.

Soms heb je nou eenmaal mazzel in het leven en komen zulke dingen op je pad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:26

Batlow schreef:

Waarom moet ze een nieuwe telefoon hebben? Is toch juist een kwestie van een andere simkaart?