Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

muntdrop schreef:Ik was benieuwd hoe een ooglaser operatie ging dus had wat filmpjes op youtube opgezocht. Toen had ik opeens "eye evisceration" als aanbevolen video... Dat was wat minder
muntdrop schreef:Ik was benieuwd hoe een ooglaser operatie ging dus had wat filmpjes op youtube opgezocht. Toen had ik opeens "eye evisceration" als aanbevolen video... Dat was wat minder
oranje broek, licht geel overhempt, en blauwe schoenen. En ja heb het hem na gevraagd hij had echt die kleding aan! Voor de rest de ambulance broeder had nogal veel neus haar. Raar dat dat soort details je bij blijft. 
heidy_wilco schreef:Kan er niet iest van "18+" in de titel staan? Dan weten de jonge Bokkertjes gelijk dat het hier niet altijd heel smakelijk is
. Maar goed, de jonge zieltjes moet je beschermen tegen seks. Dat is veel erger dan onthoofde lijken
. _San87_ schreef:heidy_wilco schreef:Kan er niet iest van "18+" in de titel staan? Dan weten de jonge Bokkertjes gelijk dat het hier niet altijd heel smakelijk is
Dat horen de jonge Bokkertjes imo te weten voor ze überhaupt het internet op gaan. Maar goed, de jonge zieltjes moet je beschermen tegen seks. Dat is veel erger dan onthoofde lijken
.
Doanique schreef:Nou zeg, ga je lekker? Er is in het begin van het topic (geen idee of dat door jou was of door iemand anders) zoals door vele in dit topic een ervaring gezet met google. Zoals bij alle andere berichten is Jeffcha die waarschijnlijk gaan googlen omdat er heel luchtig over gedaan werd.
Wie zegt dat die mensen perse op die chips moeten lijken, er wordt gezegd 'geen aanrader om te googlen' dus dan ga ik er vanuit dat er dus dingen op google te vinden zijn. Die zijn er niet dus vraagt ze naar meer informatie.
Sorry hoor maar als je alles in dit topic maar goed vindt en dan dit ineens niet...

Miekjuh schreef:Doanique schreef:Nou zeg, ga je lekker? Er is in het begin van het topic (geen idee of dat door jou was of door iemand anders) zoals door vele in dit topic een ervaring gezet met google. Zoals bij alle andere berichten is Jeffcha die waarschijnlijk gaan googlen omdat er heel luchtig over gedaan werd.
Wie zegt dat die mensen perse op die chips moeten lijken, er wordt gezegd 'geen aanrader om te googlen' dus dan ga ik er vanuit dat er dus dingen op google te vinden zijn. Die zijn er niet dus vraagt ze naar meer informatie.
Sorry hoor maar als je alles in dit topic maar goed vindt en dan dit ineens niet...
Het merendeel wat in het topic genoemd wordt is ronduit ranzig, dat is een klein beetje de insteek van het hele topic volgens mij. Maar het feit dat iemand vol spanning met een smiley op dode mensen zit te wachten vind ik dan wel een beetje ver gaan. Dat die dingen op internet staan is al vreselijk genoeg lijkt me. Ergens intrigeert alle informatie die op internet te vinden is wel, maar ik zal nooit bewust op lijken die door een trein te pakken genomen zijn gaan googelen. Met MH17 was de meest gebruikte zoekterm op twitter 'Graphic content', ik bedoel, waarom zou je dat soort dingen moedwillig opzoeken?
Vroeger keek ik ook wel op rotten.com, nieuwsgierigheid wint het vaak. M'n broer huurde toen ik 12 was ook rustig "Faces of death" voor een vrijdagavond, zat met m'n neus voor de tv te kijken hoe ze een autopsie op een mens uitvoerden. Maar goed, ik sta nu ook nog steeds vooraan als we secties doen op dieren dus, ergens was dat gewoon scholing
Toen ik voor het werk aangifte wilde doen van vernieling zat ik op de site van de politie te zoeken naar een telefoonnummer. Ik zag dat er iemand bij ons uit de buurt vermist werd dus klikte daar even op om te zien hoe en wat. Blijkt dus dat de politie alle dode mensen die niet geïdentificeerd zijn op internet heeft staan....
Cubone schreef:Toch is dit wel iets heel goeds. Je zal maar net die ene persoon herkennen.
Overigens. De browser Tor. Daar vind je daadwerkelijk alles. Van verbannen boeken, recepten met mensenvlees en het online bestellen van harddrugs tot en met het inhuren van een "hitman".
_San87_ schreef:heidy_wilco schreef:Dat horen de jonge Bokkertjes imo te weten voor ze überhaupt het internet op gaan. Maar goed, de jonge zieltjes moet je beschermen tegen seks. Dat is veel erger dan onthoofde lijken
.
En vandaar de reclame: 'praat met je kind over seks voordat zij dat doen'
_San87_ schreef:Cubone schreef:Toch is dit wel iets heel goeds. Je zal maar net die ene persoon herkennen.
Overigens. De browser Tor. Daar vind je daadwerkelijk alles. Van verbannen boeken, recepten met mensenvlees en het online bestellen van harddrugs tot en met het inhuren van een "hitman".
Dat vind je ook wel zonder tor. Tor maakt je alleen slecht traceerbaar. Wat jij bedoelt is het deep web, wat overigens ook lang niet allemaal illegaal is.
Iris82 schreef:Ik denk niet dat het verstandig is om illegale dingen te zoeken op je computer voordat je daar nog mee in de problemen komt.
Suzanne F. schreef:Iris82 schreef:Ik denk niet dat het verstandig is om illegale dingen te zoeken op je computer voordat je daar nog mee in de problemen komt.
Nee inderdaad. Lijkt me niet slim. Ze kunnen zo traceren wat je allemaal hebt opgezocht.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteravond minder smakelijk gegeten heb door de Human Centipede. Ik weet niet meer wie het was die het hier postte maar dit was voor mij toch wel het goorste uit het topic.