Amanda schreef:Ik ben op weg naar een aantal voorjaarsconcerten.
Volgende week zaterdag de eerst. Invalklus op altsax, en het laatste stuk als solist op sopraansax (Let it go van Frozen). 28 maar eerste concert hobo. En 11 april groot concert met mijn eigen vereniging. Thema is keltisch, met artiesten. Super leuk!
Dus ik ben vooral aan het repeteren en thuis studeren momenteel
Wow dit is echt gek! Wij hebben 11 april ook een groot concert met thema keltisch en na de pauze een tribute aan verschillen artiesten....

Maar ik was wel van plan om de komende weken weer lekker te gaan meerepeteren. Voor de concerten voel ik me nog niet goed genoeg: te weinig orkestervaring en nog wat moeite met de grepen als er vijf mollen aan de sleutel staan.
Enorm mooi stuk, maar bij al die lange noten kan ik steeds alleen maar denken; ik stik, ik stik! Vind het gewoon eng om te spelen, en het wordt er dan ook niet mooier op
Ik kan gewoon niet goed werken aan mooi spelen omdat ik steeds bang ben dat ik stik. Ook op 28 mrt, dus ik ga denk ik voorstellen dat iemand op trompet/bugel dat stuk gaat spelen als de dirigent het mooi wil hebben op het concert 
Die ontbreekt bij ons in het orkest. (dat ben ik nl 

wát een korps is dat zeg