Ken alleen Swaegh.
Ik vier het dit jaar in Loon op Zand (geen idee hoe het op z'n carnavals heet). Zou naar Den Helder en Duitsland gaan maar dat gaat beiden niet door. Nou ja, Brabant is ook leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik bedoel in Oss
arankeng schreef:Juud87 schreef:Leutdrecht? Waar is dat?
Ken alleen Swaegh.
Ik vier het dit jaar in Loon op Zand (geen idee hoe het op z'n carnavals heet). Zou naar Den Helder en Duitsland gaan maar dat gaat beiden niet door. Nou ja, Brabant is ook leuk
Dat is Avenhorn, zal misschien ook niet veel bekender zijn
Kom oorspronkelijk uit Hoorn, dus dat ligt er praktisch naast als je richting Heerhugowaard of Alkmaar rijdt (Berkhout slaan we gewoon over
). Nu woon ik aan de andere kant, in Lutjebroek of all places.
Dungen schreef:Geen favorieten. Moet zeggen dat wij ook van kroeg tot kroeg huppelen en kijken waar t leuk is. Het ene jaar is het ergens heel leuk t andere jaar moet je bukken omdat er mensen zijn die het nodig vinden om met glazen te gooien. Zelfde met de 15 jarige in zie poes net niet outfits die zichzelf heel stoer vinden omdat ze een wijntje,sigaret of jongen hebben kunnen scoren
Verder vooral Roels, Reinders, Korte put (moet lief elke dag draaien smiddags) en jij&ik, parade een beetje en euhm verder alles waar het gezellig is! Heb lidmaatschap dus tent probably ook wel! Barbabientje schreef:Dungen schreef:Geen favorieten. Moet zeggen dat wij ook van kroeg tot kroeg huppelen en kijken waar t leuk is. Het ene jaar is het ergens heel leuk t andere jaar moet je bukken omdat er mensen zijn die het nodig vinden om met glazen te gooien. Zelfde met de 15 jarige in zie poes net niet outfits die zichzelf heel stoer vinden omdat ze een wijntje,sigaret of jongen hebben kunnen scoren
Klopt! Vorig jaar voor het eerst in de 2x bellen geweest en echt mijn nieuwe stamkroeg! Vrijdag sws veurproever @pumpke met uur gratis bierVerder vooral Roels, Reinders, Korte put (moet lief elke dag draaien smiddags) en jij&ik, parade een beetje en euhm verder alles waar het gezellig is! Heb lidmaatschap dus tent probably ook wel!
ben benieuwd van t jaar ga wss maar een avond. Dat is dan wel weer jammer
ankep schreef:ik ben eigenlijk heel de carnaval in de zevende hemel (korte put)
al een jaar of 4, echt leuke sfeer en weinig van buitenaf. (komen niet binnen!)
vorig jaar stond zelfs een mari vd ven in een vd kroegen