Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
als ik snelweg moet. 100 soms 120 want van een vw lupo 1,0 kan je niet veel vragen
Pion schreef:Net als in de spits, wanneer iedereen links blijft hangen om de vrachtwagens in te halen.
Gevolg, rechterbaan 90 km/h, linkerbaan 100 km/h en op rechts ruimte zat tussen de vrachtwagens en links een treintje van auto's.
Dan haal ik ook wel eens rechts in, ja asociaal maar kom op; wat heeft het voor zin om links te blijven hangen.
.
Batlow schreef:Alhoewel ik dat aan het eind van invoegstrook niet doe omdat die mensen eerst helemaal tot het einde rijden en dan invoegen. Ronduit asociaal natuurlijk
ikke schreef:Ik rijd 100-110 (echte km/h geen snelheidsmeteraanwijzing), ....
Daarnaast, het heeft volstrekt geen nut. De tijdswinst gaat helemaal nergens over en het beleid wat erop gevoerd wordt slaat ook helemaal nergens op, tenzij die gericht zou zijn op het wekken van verwarring en daarmee meer boete-inkomsten...... Zou goed passen bij de kortzichtige sukkelstjes van de VVD.........
Ik wens iedereen gelukkig die ervan overtuigd is dat het tijdswinst oplevert, de enige die er meer winst van heeft, is de oliemaatschappij
Helaas denken mensen nogal eens met hun ego ipv hun verstand.
.
) nog net boven de 100.
Dus als er niks staat aangegeven (of ik heb het niet gezien
) rijd ik 130.Aleeneh schreef:Thioro schreef:Als ik Picardie door rijd, laat ik de auto altijd versnellen in de afdalingen, anders heb ik serieus moeite om de helling weer op te rijden zonder enorm terug te vallen in snelheid.
Je kunt op zich ook terugschakelen he?
Thioro schreef:Als ik moe ben 'parkeer' ik me ook wel op de rechterrijstrook om rustig te tuffen. Linkerrijstrook is voor wie wil doorrijden.
Maar ik ga niet standaard heel de weg aan 100-120 km karren. Als ik de snelweg neem is dat omdat ik een paar 100km voor de boeg heb. Ga er ook geen daguitstap van maken.
Maar dat is maar een klein stukje daarna ga ik weer braaf 100 rijden. Met mijn ouders in de auto rijd ik gewoon netjes 100. Verantwoordelijkheidsgevoel noem ik het(Als ik zonodig 140 wil rijden en er gebeurd wat, ben ik de enige in mijn auto). Maar waar ik meer bang voor ben is als ik ineens een grote VW zowat in mijn achterkant krijg, omdat meneer perse haast heeft en onnodig weggebruikers mee kan nemen. Is een keer gebeurd, ik reed op de A12 en er kwam een VW met bloedgang zowat in mijn autootje, schoot naar de linkerbaan en crashte zowat tegen een andere auto.. of er gebeurde iets anders. Ik zat echt op het ongeluk te wachten, voelde dat het fout ging maar het ging nog maar net goed.
.