OverijsselLianne, 18, relatie, kapster, woont in Lemele
Marlou, 23, relatie, kantoorbaan in veehouderij, woont in omgeving Almelo
Zoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 3 dagen per week in Steenwijk
Shirley, 30, 5 jaar getrouwd, kantoorbaan bij Achmea, woont in Stegeren
Noord-HollandNathalie, 22 jaar. Relatie van 6,5 jaar. Student. Wonend in Haarlem.
Elize, 28 jaar. Relatie van2 jaar en ondernemer. Woont in Anna Paulowna
Kelly, 20 jaar, geen relatie, studente op de Pabo. Woont in Anna Paulowna
Merel, 25 jaar, relatie van 6 jaar, werkzaam in mediabranche. Woont in Haarlem
Lisanne, 20 jaar (over twee weken 21

), relatie van drie jaar, studeert rechten in amsterdam. Woonplaats in noord holland, geef ik liever niet openbaar op bokt maar via pb kan altijd!
Rianne, 22 jaar, relatie van 1,5 jaar, administratie, woont in Alkmaar
Lisanne, 20 jaar (over twee weken 21

), relatie van drie jaar, studeert rechten in amsterdam. Woonplaats in noord holland, geef ik liever niet openbaar op bokt maar via pb kan altijd!
GelderlandLisa, 21 jaar, relatie, woonbegeleidster, nabij Harderwijk
Jolien, single, beuningen bij Nijmegen, student.
Carolien, bijna 20, relatie van bijna 2 jaar, student dierverzorging, Herwen.
Thamar, 21, relatie van 5 jaar (maar soms denk ik beter af te zijn zonder), student in Utrecht, stage in gorinchem, woon nabij Tiel.
Julia 14 jaar, woonend in Heerde en 3de jaar vmbo Groene Welle
DrentheZoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 2/3 dagen per week in Diever
GroningenMandy, 18 jaar, geen relatie, hbo-v student, woont in Ter Apel
Zoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 1/2 dagen per week in Groningen centrum
Nikki, 13, school, woont in Stadskanaal
Noord BrabantRuby, 18 jaar, geen relatie, student doktersassistente, woont in Sleeuwijk (is eigenlijk bijna Zuid Holland)
Sanne, 26 jaar, 7 jaar relatie, assistentmanager winkel, woont in Riethoven (onder eindhoven)
Sanne, 23 jaar, 6 jaar relatie, amateur schrijfster, woont in omgeving Tilburg.
Ilse, 14 jaar, in de 3e klas van vwo, ik werk bij een handelsstal voor paarden en ga ook mee op wedstrijd met mn werk, omgeving tilburg(biest-houtakker)
LimburgJudith, 24 jaar, geen relatie, student persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg, woont vlakbij Venlo