Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:27

Varekaj schreef:
Jouw kerel vraagt het nog. Mijn ex (die ik alleen tijdens de weekends zag, en dan moest ik nog naar hem toe) deed gewoon zijn broek omlaag en ging met zijn pielemans lopen zwieren.

Libido 50° onder 0 in 1 seconde...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!! _/-\o_ :')

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:28

Mijn vrouw is al van de wereld tegen de tijd dat ik naar bed ga. Daar zit soms 3 of 4 uur tussen.

"Het" plannen lijkt me ook niets, zeker niet als je elkaar gewoon elke dag ziet.
Als je elkaar alleen maar in het weekend ziet kan ik me er iets bij voorstellen maar denk dat het dan toch wel vaste prik is op de eerste dag :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:29

Het hoeft dan ook geen verdere uitleg waarom onze relatie na die actie (en nog meer van dat fraais) niet zo'n lang leven meer gegeven was :')

Mijn huidige vriend is nu vaak weg voor zijn werk, steeds voor 6 weken (soms meer) maar eerlijk, dat zorgt wel voor extra stoom. Zeker wanneer hij bijna weer terug naar huis komt.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:31

Hier op dit moment niet tot nauwelijks. Te minste... de echte daad dan... ik zit wel gemiddeld 2x per week aan hem...

Nu ik zwanger ben vindt ik het onprettig als hij aan me zit en t doet ook allemaal ontzettend zeer down under. Normaal geen last van en hebben we ook meerdere keren per week seks. 4 a 5 x halen we dan prima.

En nu heeft meneer peg xd nog 10 weken geduld..

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:31

Varekaj schreef:
Jouw kerel vraagt het nog. Mijn ex (die ik alleen tijdens de weekends zag, en dan moest ik nog naar hem toe) deed gewoon zijn broek omlaag en ging met zijn pielemans lopen zwieren.

:') :') :') :') :')

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:32

Varekaj schreef:

Whahaha!
Ja dan zou ik ook not amused zijn! Mijn man zou wel vaker willen maar vind de kwaliteit nu wel beter dan voorheen! Misschien vind hij ooit een goede opwarm methode ;-)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:40

_merel_ schreef:
Hier word dat gemiddelde hard naar beneden getrokken!

Ik ben volgens mij gewoon A-sexueel. Dan komt mijn man met n theetje of n colatje en dan zie ik al aan zn hoofd wat z'n plannen zijn. Meestal zeg ik dan maar gelijk dat hij heeeeel lief is maar dat hij niets hoeft te verwachten! Of nog erger vind ik het als hij zegt "zullen we sexen?" dan verdwijnt mijn ietsjepietsje beetje zin als sneeuw voor de zon! Ik vind mijn man onwijs aantrekkelijk maar ik wil eerst douchen dan sex en dan weer douchen. Wat n gedoe! Doe mij maar knuffelen en een gewoon kusje!

Hahahaha, dat vroeg de mijne dit weekend ook voor het eerst. :') Ik kon echt niks uitbrengen.. Waarna hij 6 keer zei 'Ja of nee?' 'Ja of nee?' 'Ja of nee?'
Totale nieuwe aanpak, die ik even moest verwerken. >;)

_merel_

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:41

Poeh! Nou ik heb hem n paar keer uitgelegd dat alle zin die er zat helemaal vervlogen was! Hij heeft ervan geleerd!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:42

Ooit ergens gelezen dat het gemiddelde 23 minuten was..
ik red dat echt nooit :') ben ik dan zo ongeduldig? :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:42

Duhelo schreef:
lig je net fris gedouched met je flanellen pyama lekker in bed, komt vriendlief aanstalten doen. Langs de ene kant ok, tot je begint te denken dat je daarna weer zweterig en plakkerig bent, terug naar het toilet moet, je opnieuw wassen (in de badkamer die ondertussen afgekoeld is) je terug moet aankleden, en je als kers op de taart minstens een uur minder kunt slapen en de dag erop moet je werken ...

erg he eigenlijk -O- :+

Holy crap. . . je zou d'r moe van worden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:43

Die uitspraak ben ik al gewend, zoiets flapt meneer er hier wel eens uit als hij (serieus) dronken is. Vaak met zo'n overdreven romantisch gezicht dat ik -helaas voor hem- eerder de slappe lach krijg dan zin.

Mannen en hun opwarmmethodes, daar kunnen we boeken over schrijven denk ik. Mijn ex was daar zo'n leuke in maar hij zal vast niet de enige zijn.

Kwaliteit wordt wel beter met de jaren, kan ik alleen maar beamen :j Best wel iets om naar uit te kijken. Zou wat zijn, in het begin van je relatie lekker veel seks en dan beseffen "jee, het beste heb ik al gehad".

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:44

Slina schreef:
kellaxy schreef:
Wat ik me dan afvraag, hoe is jullie vriend daaronder als het minder gebeurt dan het gemiddelde?

Die van mij moet sowieso niet zeuren.
Dat hele 'mannen willen altijd' klopt niet.
Altijd als ik wil, heeft hij geen zin/moe/geen tijd :')

Da's waar, mannen willen niet altijd. . . enkel 23.5 uur van de dag :Y)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:46

Ailill schreef:

Wat een pech dat ik dan net zin heb in die 0.5 dat hij niet wilt :(

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:47

kellaxy schreef:
Wat ik me dan afvraag, hoe is jullie vriend daaronder als het minder gebeurt dan het gemiddelde?

Vind die van mij geen enkel probleem.. Gaat 'ie slapen en hij zal er niet wakker om liggen.. Nee, ik ben dan zo'n kip die zich sneller "schuldig" gaat voelen en nog een hele nacht kan piekeren over het feit of hij het toch echt niet erg vond.. :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:48

Slina schreef:
Ailill schreef:

Wat een pech dat ik dan net zin heb in die 0.5 dat hij niet wilt :(

Probeer al een volle minuut een antwoord te bedenken. Let me think ;)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:51

Ailill schreef:

Ah, zie nu pas dat je een man bent :Y)
Succes ermee :P

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:51

Grappig om dit zo te lezen.
Maar denk dat het gemiddelde helemaal niet geld voor mijn :o
Heb nu ander half jaar relatie we wonen nog wel beide thuis maar echt sex nog niet gehad.
Ook niet echt de behoefte er aan al spelen er wel kleine andere dingen een rol er in.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 00:00

Slina schreef:
Ailill schreef:

Ah, zie nu pas dat je een man bent :Y)
Succes ermee :P

;)

Ik stel voor dat jij van die 0.50 0.75 maakt, gelijk begint met je vriend opwinden en dat hij de 23.50 omhoog krikt, lol, naar 23.75; 0.50 uur fun!

Opgelost :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 00:01

Ailill schreef:
Ik stel voor dat jij van die 0.50 0.75 maakt, gelijk begint met je vriend opwinden en dat hij de 23.50 omhoog krikt, lol, naar 23.75; 0.50 uur fun!

Opgelost :D

:P In theorie.
Mijn vriend heeft soms nogal een bord voor z'n kop.
'Oh, ik had niet door dat je seks wilde..'
Nee daarom heb ik mn shirt uitgetrokken en ga ik je zoenen -O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 00:08

23jaar oud, 3,5 jaar een relatie en een baby van 4 maanden en nog steeds bijna dagelijks.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 01:25

Duhelo schreef:
lig je net fris gedouched met je flanellen pyama lekker in bed, komt vriendlief aanstalten doen. Langs de ene kant ok, tot je begint te denken dat je daarna weer zweterig en plakkerig bent, terug naar het toilet moet, je opnieuw wassen (in de badkamer die ondertussen afgekoeld is) je terug moet aankleden, en je als kers op de taart minstens een uur minder kunt slapen en de dag erop moet je werken ...

Doe de zeester en een rubbertje om. Problem solved ! :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 02:17

Ik wou dat ik ook kon meepraten haha. Helaas geen relatie maar gok dat als ik ooit een relatie krijg het een actieve relatie zal zijn haha. Iig meer als 2 x per week... Denk ik... Hoop ik... :'). Komen geniale berichten hier voorbij haha, mis de like knop gewoon xD

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:09

Danique_G schreef:
Duhelo schreef:

Doe de zeester en een rubbertje om. Problem solved ! :D

Nah, rubbertje is een nog grotere moodkiller... En euh zeester? :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:14

Ach in het begin van onze relatie was het ook wel meer dan nu. Maar ik heb niks te klagen hoor en vriendlief volgens mij ook niet.
Soms zijn er ook wel periodes dat het wat minder is. Voordeel is wel dat we die periode van minder zin altijd tegelijk lijken te hebben :+ Is altijd aan weer goed gekomen, dus maak me er nooit zoveel zorgen over. Blijkbaar zijn we dan te druk, te moe of anders.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:21

Slina schreef:
Ooit ergens gelezen dat het gemiddelde 23 minuten was..
ik red dat echt nooit :') ben ik dan zo ongeduldig? :o

23 minuten van begin tot eind of alleen de daad op zich?