Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Crypto schreef:@PenP2014
volgens mij woont kiwiko in mijn regio (of ze moet verhuisd zijn) Ijk had deze tip gister al gegeven echter in het andere topic, excuses maar ik schreef dus bij stichting perspectief biedt men wel echt snel/adequaat hulp sneller dan m&w, leger des heils ggz enz enz ja tuurlijk is er eerst een intake kan soms zelfs dezelfde dag al
Dus mocht het nodig zijn raadpleeg die eens , OOk denken zij mee met andere regeldingen bieden daaar hulp mij maken n hulpplan/traject
vanaf daar kan je ook contact maken met stichting uit de brand....
ik wens alle betrokkenen succes
_MelloW_ schreef:Mocht ze nog iets nodig hebben, (spullen o.i.d.) stuur me een pb, misschien heb ik dan nog wat liggen.
PenP2014 schreef:Ik heb dit bericht al in een ander topic geplaatst.... Ik plaats het hier ook even en dit is ook het laatste wat ik erover kwijt wil..
Als aller eerst, lees ik mensen zeggen '';het kon wel een oud ventje zijn''. Ja dat kan idd. Ik heb TS dan ook een pb gestuurd met de vraag of ik haar nummer mocht. Ik heb haar gebeld en persoonlijk aan de telefoon gehad, om zo haar stem, toon van stem en haar verhaal aan te horen. IK heb toen de beslissing gemaakt haar te willen helpen.
Ten 2e zie ik mensen zeggen'' koop een tentje, ga naar de daklozen opvang, ga naar het leger des heils, bel je vrienden''.
Laat me even iets vertellen. Ik heb zelf in exact dezelfde situatie gezeten. Mijn moeder had me op straat geknald en ik kwam er niet meer in. De angst die je op dat moment voelt is niet te beschrijven. Je kunt jedat vanuit je huisje veilig achter je pctje NIET voorstellen wat je op dat moment voelt.
Vrienden bellen? TS had geen beltegoed. IK heb ook vrienden gebeld. En het kwam ze eeeeeeven niet goed uit op dat moment. En ja, je sociale cirkel kan dan ineens heel klein zijn.
Ten 3e, ''je gaat niet op bokt op dat moment, zo een eerste bericht plaatsen. Kevertje40 las al heel lang mee op bokt. Ze wist mij topics van jaren geleden te noemen waar we nog smakelijk om hebben gelachen. Ze kende bokt dus, en wist dat als ze daar iets plaatste er reacties zouden komen.
Daarbij was het geen bij wie mag ik slapen oproep. Het was puur een wanhoopskreet. En je weet niet wat je op dat moment doet. Je weet niet of je - als je NIEMAND- meer over hebt een topic opent omdat je al een nacht wakker bent en niet meer weet of je van voor of achter leeft.
Ten 4e. Komen er hier modjes vertellen dat TS niet meer heeft gereageerd.
TS heeft een pb gehad dat haar topic op slot zat en de reden daarbij, en vriendelijke groet erachter. er stond niks maar dan ook NIKS in of ze de dialoog kon aangaan, dus ga niet doen alsof ze niks wil AUB. Hoe moet ze ruiken dat ze de dialoog aan kan gaan. Ze werd op de hoogte gesteld dat ze 25 nuttige berichten moest plaatsen en DAN de permissies kreeg, doe niet zo schijnheilig.
Dan nog even terug naar instanties. Wat denk je dat er met je gebeurt op een slaapzaaltje vol junks. Denk je dat je rustig slaapt? Denk je dat je je lekker veilig voelt? Nee. Met als gevolg dat je binnen de kortste keren je baan kwijt bent. Denkje dat je stinkend en half hallicunerend door de slaapgebrek nog lekker kan functioneren op je werk?? Denk je dat je dan ook maar kan bedenken hoe je verder moet?
Laat me je nog wat leuks vertellen over het gemeentehuis. En over maatschappelijk werk.
Weet je wat ze in het gemeente huis tegen je zeggen als je daar staat met je tassie? ''ja mevrouw, maar u bent volwassen, u kunt voor zichzelf zorgen. Daaag!''.
Weet je wat ze zeggen als je het MW opbelt? ''over 3 weken is er een plekje, kom dan maar langs!!''
Weet je wat ze bij het UWV tegen je zeggen als je daar huilend in je spreek uurtje zit???
''Wat erg he? Wat erg dat dit in Nederland kan he? Dit moet niet mogen he? Maar nee, wij kunnen ook niks doen!!''
Zaak 1. Is dat je een dak boven je hoofd heb. Dat er IEMAND. een poot naar je uitsteekt zodat je je ergens veilig kan voelen. En die heb ik haar geboden. Dat is MIJN keus.
En al deze argumenten............................ MAN jullie lijken het UWV wel met zn wegstuurbeleid. Dit is dus het excuus om maar niemand meer te hoeven helpen. Om elkaar maar in de stront te laten zakken. Man wat ben ik blij dat ik zo niet in elkaar steek.
''TS had zelf dingen moeten regelen. Moeten sparen..''
Waar ga je van sparen dan als je geen inkomen heb? TS was werkeloos. Succes met sparen!!
TS weet heus wel dat ze zich moet inschrijven om een GBA te hebben. Ja dat weet ze wel idd. En waar ga je je inschrijven dan als je moeder daardoor haar uitkering kwijt is??
Tot slot wil ik nog 1 ding kwijt.
Ik hoop niet, echt met heel mn hart niet. Dat jullie ooit in zo'n situatie komen te staan. En zo wel, stuur me maar een PB, ik ben er voor je
Rex_Rolfo schreef:_MelloW_ schreef:Mocht ze nog iets nodig hebben, (spullen o.i.d.) stuur me een pb, misschien heb ik dan nog wat liggen.
Lila galajurken zeker, dat wordt dan een top uitstraling op het call centrum waar Kevertje werkt![]()
Kon het even niet laten
PenP2014 schreef:----
Ik ga even een nachtje slapen over 2 optiesOf het topic ontstippen en me beperken tot HK's, of een permanente ban aanvragen. En ik denk het laatste. Geloof niet dat dit een forum is waar ik me ook nog maar mee wil in laten
PenP2014 schreef:Nou bokkers en beheer, jullie kunnen je mooi kapot gaan schamen! Denk dat ik het hier ook snel ga verlaten want dit is dus de reden dat ik vrijwel enkel meelees. Zelfs het beheer van bokt? Dit is toch te achterlijk voor woorden?!Lieve mensen, hartverwarmende bokkers, ik ga jullie verlaten
Na finaal de grond in te zijn getrapt door zowel bokkers als beheer van bokt.nl ga ik een permanente ban aanvragenBokt.nl is geen forum waar ik me mee wil inlaten ofwel geassocieerd mee wil worden.
Blijkbaar ben je heeeeeeeeeel fout bezig als je iemand probeert te helpen, als je het hier moest geloven.. In en in triest.
Lieve mensen ik wil jullie hier, keihard bedanken voor alles. Alle moeite. En uiteraard ben ik alsnog heel erg blij met alle aanbiedingen. Ik heb mijn email adres in mijn profiel gezet. Zo kunnen de mensen die nog iets hebben, of weten verder contact op nemen via de mail.
Dikke knuffel voor jullie allemaal.