Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Mag jij kinderachtig vinden. Ik vind dat een vorm van respect hebben voor de privacy van iemand. Zie ik iemand waarvan ik denk dat die ergens mee zit, maar komt die persoon niet praten of geeft die persoon geen hint dat ie er over wil praten, dan vraag ik er ook niet naar. Ik vraag hoe het is, zegt ie "goed" dan ga ik er van uit dat die persoon er niet over wil praten en ga ik ook niet drammen. Als ik ergens mee zit en ik antwoord "goed" en je gaat dan doorvragen dan kan je een snauw krijgen.Als ik zeg "goed" is een teken dat ik het er niet over wil hebben. Klaar. Respecteer dat. Iemand die mij apart zou nemen en zegt "denk je dat ik achterlijk ben" zou de reactie krijgen; "blijkbaar wel als je na mijn vorige antwoord niet door hebt dat ik het er niet over wil hebben."
Ayasha schreef:Ik denk dat mijn vriendinnen en ik een andere manier van communiceren hebben. Soort zoekt soort. dat is niet zomaar zo. Als ik bij mijn vriendin ga "drammen" (want ja, zo voelt dat voor mij) kan ik ook zo'n antwoord krijgen. En nee, dat zouik haar niet kwalijk nemen, zij mij ook niet andersom.![]()
En dat verschil is precies de reden waarom je niet met iedereen vriendjes kan zijn en dat feitelijk ook niet moet willen.Sommige types passen gewoon niet samen..
Dat maakt jou niet slechter dan mij maar mij ook niet slechter dan jou.Gewoon anders.
Nutter schreef:Het woord "vrouwenlogica" zou betekenen dat mannenlogica de standaard is.
Bedankt voor de leuke plaatjes, geweldig!
Ayasha schreef:Mijn man kloeg net tegen de vriend die hij bij had dat zijn vrouw (ik dus) niet genoeg zeurde.
het is voor mannen ook nooit goed hoor...