Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kentaro schreef:Dan naai je juist wel..............
Axel_Valerie schreef:Je kunt ook gewoon tegen hem zeggen dat je het weet. Niks tegen zijn vriendin zeggen en dan aan hem uitleggen dat je dacht dat jullie "friends" waren. En vrienden naai je er niet bij. Ook niet als jullie vrienden met voordelen zijn.
Sammie schreef:En in dit geval er nog bij ook
Kentaro schreef:Sammie schreef:En in dit geval er nog bij ook
Sorry, maar ik word er nu melig van.... Zie al helemaal beelden voor me...
Als ze samen in bed liggen, met een waaiertje bij z'n 'gereedschap' wapperen. Als hij dan vraagt wat ben je nu aan het doen?!?
zij zeggen 'hij zal wel warm geworden zijn van al dat werken!'................
Kentaro schreef:Sammie schreef:En in dit geval er nog bij ook
Sorry, maar ik word er nu melig van.... Zie al helemaal beelden voor me...
Als ze samen in bed liggen, met een waaiertje bij z'n 'gereedschap' wapperen. Als hij dan vraagt wat ben je nu aan het doen?!?
Kentaro schreef:Sorry, maar ik word er nu melig van.... Zie al helemaal beelden voor me...
meggiemeg schreef:Dan heb je gewoon "last" van binnenpretjes Kentaro!
quartel schreef:Je kan er ook een raadsel van maken.....print de foto uit en vraag....wie weet wat dit is???
Diegene die het raad heeft dan gelijk wat uit te leggen
Kentaro schreef:Een leugen waar ik dan geen moeite mee zou hebben is schat wat zie je er toch mooi uit...![]()
Maar inderdaad, ik heb ook zo'n hekel aan mensen die je glashard voorliegen!!!
Kwam hem natuurlijk wel heel erg goed uit dat TS voorgesteld had geen vrienden ergens op social media te worden. Dan had zijn leugen hoogstwaarschijnlijk wel eerder uit gekomen?!