Bij deze wil ik jullie ook verzoeken het wel netjes 'alle leeftijden' te houden
MWS -> LZP
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hanmar schreef:Dit topic staat verkeerd, dus ik ga het even verplaatsen.
Bij deze wil ik jullie ook verzoeken het wel netjes 'alle leeftijden' te houden![]()
MWS -> LZP

antje_vip schreef:Je was toch niet preuts Britta?
Britta31 schreef:Nou,dit komt toch niet voor in de huis,tuin en keuken slaapkamer.En wij zijn best creatief in de slaapkamer hoor.En het was man en vrouw op elkaar met de neus in elkaars voorkant.Sorry bokt.
dat vind ik echt een geniale manier om het te omschrijven. In één keer duidelijk! hahaha!
Britta31 schreef:Nou,dit komt toch niet voor in de huis,tuin en keuken slaapkamer.En wij zijn best creatief in de slaapkamer hoor.En het was man en vrouw op elkaar met de neus in elkaars voorkant.Sorry bokt.
heerlijk topic dit 
). Ik vind het zelf een beetje tsja... ordinair overkomen als je zo'n shirt aan hebt. Tenzij je zelf de betekenis er van niet wist, dan wordt je hooguit een paar keer raar aangekeken. Maarja, als mensen gelukkig van worden om zo'n shirt te dragen... Ga je gang
. Maureen95 schreef:Ik vindt 13 persoonlijk nog wel wat jong om met een 69 shirt rond te lopen
Het lokt bij sommige jongens wel bepaalde reacties uit en je dochter moet daar wel tegen kunnen en zich niet erdoor laten leiden verkeerde dingen te gaan doen