Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of een zak potgrond/mest. Je kan altijd wel een excuus bedenken!
. joyce2 schreef:Als je haar wel durft aan te spreken en recht voor d'r raap durft mee te vragen terwijl ze aan het werk is, waarom zou je haar dan niet durven toevoegen op FB? Zou het gewoon doen, heb je gelijk weer een aanknopingspunt als je straks een praatje met haar gaat maken op haar werk.
Als je op een kalm moment gaat kan je proberen een gesprekje aan te knopen, dan heb je wel een excuus om haar toe te voegen op facebook. Haar irl uit vragen is natuurlijk nog beter, maar je kan facebook als back-up zien.
Niet mee inzitten om hem toch eens te vragen denk ik.

kan natuurlijk geen 2 weken wachten zeker omdat ik het al in september nodig heb
Maartje1990 schreef:joyce2 schreef:Als je haar wel durft aan te spreken en recht voor d'r raap durft mee te vragen terwijl ze aan het werk is, waarom zou je haar dan niet durven toevoegen op FB? Zou het gewoon doen, heb je gelijk weer een aanknopingspunt als je straks een praatje met haar gaat maken op haar werk.
Het is niet dat ik niet durf, maar doe het liever persoonlijk. Dan ziet ze ook wie ik ben en dan ben ik niet zon weirdo via facebook![]()
Ik denk dat ik gewoon 2 weken wacht en mocht ik haar eerder tegenkomen vraag ik het dan. Mocht het zo zijn dat ze dr over 2 weken niet is kan ik altijd fb nog doen
Anders durf je daar straks al niet eens meer te komen, omdat ze jou zou kunnen herkennen als haar Facebook Stalker en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling
en als je dan enkele keren gechat hebt naar de winkel stappen! Is maar een idee...