geen jongenstopic, maar een vrouwentopic :+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 14:55

Nu bedoel je? Nou ik heb dus die plantjes besteld die ik nog moest hebben (ja echt niet per ongeluk) die komen over 2 weken binnen. Dus wat nu? Tot dan wachten? Of toch fb?

Balou_k

Re: geen jongenstopic, maar een vrouwentopic :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 14:56

Facebook!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:00

Gewoon alvast een leuke pot ervoor kopen :j Of een zak potgrond/mest. Je kan altijd wel een excuus bedenken!
Facebook zou ik persoonlijk niet doen, aangezien ze zich jou waarschijnlijk niet (echt) herinnert. (Ze ziet immers 100en klanten op een dag.) Vind in real life aanspreken veel leuker, en daar zou ik zelf ook eerder op ingaan :)

lovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:02

Facebooook :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 15:03

Facebook.... Zodat jullie niet langer in spanning zitten zeker? :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:06

Je kan je ook altijd nog opgeven voor flirt je stijf ;)

Maar even zonder gekheid, een vriendin van jou heeft haar toch op facebook? Kan je die niet eens pijlen? Of iemand anders die haar kent? Dan maakt het de stap voor jou minder groot en de kans op een blauwtje lopen ook :D

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:06

Maartje1990 schreef:
Facebook.... Zodat jullie niet langer in spanning zitten zeker? :')

Juist :D

lovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:17

Heb je toch meteen duidelijkheid :P

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:25

Stille meelezer meld zich!

Ik zeg facebook, ben zo benieuwd hoe dit af gaat lopen :D.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:29

Ik zeg waar jij je het beste mee voelt. Anders ga je binnen twee dagen nog eens terug. Want je kan altijd iets vergeten zijn.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:29

Ik zou doen wat je gevoel je ingeeft

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:33

Succes, ik hoop dat je haar snel aan durft te spreken :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:11

Als je haar wel durft aan te spreken en recht voor d'r raap durft mee te vragen terwijl ze aan het werk is, waarom zou je haar dan niet durven toevoegen op FB? Zou het gewoon doen, heb je gelijk weer een aanknopingspunt als je straks een praatje met haar gaat maken op haar werk.

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:14

Ik zou dr een berichte op fb sturen, van goh ik zag dat jij bij de bloemenwinkel werkt! Nou heb ik er bloemen besteld, maar weet niet zo goed wat voor potgrond ik moet gebruiken en nog andere producten nodigbheb? Wil jij mij wat meer er over leren?
:)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:33

*komt even tegenstrijdig doen* Ik zou haar niet eerst via FB aanspreken, ga gewoon nog eens naar de bloemenwinkel en koop iets, ookal heb je niks nodig, koop dan iets van 1 euro en dan kan je nog eens langs de kassa passeren.xD

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:48

Geen facebook joh! Vind dat wel zo'n slappe en kinderachtige weg. Vind het zelf nooit tof om via facebook benaderd te worden door iemand die ik nauwelijks ken. Gewoon in het echie doen!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 16:49

joyce2 schreef:
Als je haar wel durft aan te spreken en recht voor d'r raap durft mee te vragen terwijl ze aan het werk is, waarom zou je haar dan niet durven toevoegen op FB? Zou het gewoon doen, heb je gelijk weer een aanknopingspunt als je straks een praatje met haar gaat maken op haar werk.

Het is niet dat ik niet durf, maar doe het liever persoonlijk. Dan ziet ze ook wie ik ben en dan ben ik niet zon weirdo via facebook :Y)

Ik denk dat ik gewoon 2 weken wacht en mocht ik haar eerder tegenkomen vraag ik het dan. Mocht het zo zijn dat ze dr over 2 weken niet is kan ik altijd fb nog doen

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:57

een bloemetje kopen en na het afrekenen zeg je, o heb je er nog een leuk vaasje bij?
zegt ze vast....ja hoor dat heb ik wel, loopt ze mee voor advies en zo begin je een gesprekje.

Vraag je: heb jij geen leuk vaasje thuis? Als ze ja zegt, dan zeg je kom ik ze vanavond bij je brengen!
Of je vraagt: wat voor vaasjes gebruik jij thuis? Zeg je; weet je wat........dan mag jij ze hebben, zal ik ze vanavond komen brengen?

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:58

Oh leuk topic!
Heb niet alle reacties gelezen, alleen van de TS.

Ik zou haar in het echt aanspreken en niet via facebook. Via fb is zo ehh "ik durf niet in het echt iets te vragen".

SUCCES TS! :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:04

Ik denk dat je zeker vooraf een pot moet gaan kiezen voor de plantjes die je besteld hebt ;) Als je op een kalm moment gaat kan je proberen een gesprekje aan te knopen, dan heb je wel een excuus om haar toe te voegen op facebook. Haar irl uit vragen is natuurlijk nog beter, maar je kan facebook als back-up zien.

Je weet haar naam via facebook, maar dat weet zij toch niet :P Niet mee inzitten om hem toch eens te vragen denk ik.

Ik had een paar maand geleden hetzelfde probleem, en toen heb ik gewoon haar naam gevraagd. Bleek dat ze al een vriendin had, maar het was het proberen waard. Ik vroeg haar of het kon zijn dat ik haar wel eens gezien had in het plaatselijke café (wat niet zo was, maar een mens moet creatief zijn^^) en toen zei ze helaas dat ze daar wel eens met haar vriendin kwam.
Kan je niet vragen of je haar toevallig eens op een voetbaltraining/toernooi/... gezien hebt? Kan je vertellen dat je zelf ook voetbalt, dan hebben jullie ineens iets gemeenschappelijk ;)

MarrieLeenJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:23

Allereerst: geniale reacties hier in dit topic, ik mis echt de vind-ik-leuk knop. _O-

Maar ik zou inderdaad niet via Facebook contact opnemen, dan heeft ze vast zoiets van: Uh, wie is dat?!
Dan maar nog een keer voor iets kleins of eenvoudigs naar het tuincentrum gaan in de hoop dat ze er is. :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 17:36

De aluin is wel bijna op bedenk ik me net :') kan natuurlijk geen 2 weken wachten zeker omdat ik het al in september nodig heb :+

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:09

2weken kun je ons ook niet aan doen O:)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:21

Maartje1990 schreef:
joyce2 schreef:

Het is niet dat ik niet durf, maar doe het liever persoonlijk. Dan ziet ze ook wie ik ben en dan ben ik niet zon weirdo via facebook :Y)

Ik denk dat ik gewoon 2 weken wacht en mocht ik haar eerder tegenkomen vraag ik het dan. Mocht het zo zijn dat ze dr over 2 weken niet is kan ik altijd fb nog doen

Haha, dan gewoon FB laten zitten en af en toe even stiekem op haar profiel spieken ;) Anders durf je daar straks al niet eens meer te komen, omdat ze jou zou kunnen herkennen als haar Facebook Stalker en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling :=

HighVoltage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:29

Heerlijk topic! Ik volg!

Hoe goed ken je haar? Herkent ze jou? Als ze je herkent slaat ze een vriendschapsverzoek op FB toch niet over? Of ze heeft je niet graag maar dan zou ze niet zo vriendelijk doen. Misschien niet uitvragen via FB maar gewoon een leuk berichtje sturen, eventueel over bloemen en planten al moedig ik dat niet echt aan :+ en als je dan enkele keren gechat hebt naar de winkel stappen! Is maar een idee...schiet me niet af