Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Koper schreef:ZeSteigert schreef:Een goeie, die ga ik ook vragen vanaf nu!
Scheelt toch weer wat en jij betaalt helemaal niet voor je OV.
Dus nee aso vind ik t niet nee.
Eerder aso om nee te zeggen, wat kost 't jou nou precies?
Integriteit. Waarom verwacht jij van anderen dat ze je helpen om de boel te belazeren?
ZeSteigert schreef:Een goeie, die ga ik ook vragen vanaf nu!

Kinke schreef:dan is het simpel toch? Dan moet de NS gewoon niet zulke kortingsacties uitschrijven.

Fjorj schreef:Magrathea schreef:Dat soort verhoudingen ben ik wel geïnteresseerd in, eigenlijk. Hoeveel treinen op tijd in verhouding tot niet op tijd. Volgens mij rijdt in NL 95% van de treinen op tijd (ja, sorry, een vertraging van 5 minuten of minder valt echt niet onder vertraging hoor)
Vergeet niet dat NS zich rijk rekent. Wanneer trein 10 min vertraging heeft, dan heeft die volgens NS maar 5min vertraging en op die manier komen ze wel aan zulke mooie cijfers.
Fjorj schreef:Magrathea schreef:Dat soort verhoudingen ben ik wel geïnteresseerd in, eigenlijk. Hoeveel treinen op tijd in verhouding tot niet op tijd. Volgens mij rijdt in NL 95% van de treinen op tijd (ja, sorry, een vertraging van 5 minuten of minder valt echt niet onder vertraging hoor)
Vergeet niet dat NS zich rijk rekent. Wanneer trein 10 min vertraging heeft, dan heeft die volgens NS maar 5min vertraging en op die manier komen ze wel aan zulke mooie cijfers.
_suus19_ schreef:5 minuten vertraging kan toch echt heel vervelend zijn als je daardoor precies een overstap mist.. Meestal geeft een paar minuten vertraging toch al een extra reistijd van een half uur.
Ik heb persoonlijk een hekel aan het ov, en pak eigenlijk altijd de auto. Tenzij ik ver moet, dan vindt ik het zonde om niet met mijn studenten ov te reizen aangezien dat wel gratis is. Maar ik zou willen dat de keuze er nog was om extra stufi te krijgen en de ov kaart in te leveren.
xSogno schreef:Heel sociaal om zo het tarief nog meer op te drijven voor eerlijke mensen!![]()
vuurneon schreef:xSogno schreef:Heel sociaal om zo het tarief nog meer op te drijven voor eerlijke mensen!![]()
Hoeveel mensen maken daadwerkelijk gebruik van zo'n idee? Ik denk echt bijzonder weinig en altijd dezelfde. Dus drijft het echt de kosten op denk je?
Ook zonder die kaartjes werd het OV ook steeds duurder
vuurneon schreef:xSogno schreef:Heel sociaal om zo het tarief nog meer op te drijven voor eerlijke mensen!![]()
Hoeveel mensen maken daadwerkelijk gebruik van zo'n idee? Ik denk echt bijzonder weinig en altijd dezelfde. Dus drijft het echt de kosten op denk je?
Ook zonder die kaartjes werd het OV ook steeds duurder
vuurneon schreef:Maar open een topic over een bepaalde ziekte; dan lijkt of meer het hebben dan de statistieken omdat mensen nu eenmaal reageren op dat waar ze ervaring mee hebben. Dus in hoeverre is het representatief?
Als ik een topic open met de vraag: 'wie heeft er ervaring met asociale mederuiters', dan is de kans groot dat er vooral mensen op reageren met die ervaring en de mensen zonder ervaring laten het topic links liggen.
ZeSteigert schreef:Een goeie, die ga ik ook vragen vanaf nu!