Spontane lieve acties van andere mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Spontane lieve acties van andere mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:14

Ja Alwiene, ben nog erg blij met die voerbak die ik van jou gekregen heb! :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:17

Alwiene schreef:
Hey wat ontzettend leuk dat mijn topic omhoog geschopt is!
Kan me erg genoeg op dit moment alleen maar aardige acties van mezelf herinneren, en daar is dit topic niet voor. Maar zal er weer eens op gaan letten :D

Ik wou net een uitgebreide post plaatsen over jouw superlieve actie met de kerst, totdat ik deze reactie las. :)) <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 00:35

Hey maar Roosch, jij mag daar wel over vertellen hoor, want voor jou is het een lieve actie van iemand anders LOL :P ;) :+

@MarlindeRooz, fijn dat je blij bent met de voerbak, je hebt er lang genoeg op moeten wachten :')

Oke, stiekem toch even eentje van mezelf dan, misschien inspireert het nog mensen ;)
We hebben met kerst allemaal boodschappen gekocht (voor 90 euro) en die gebracht naar iemand die zorgt dat deze pakketten terecht komen bij mensen die het financieel heel erg zwaar hebben en vaak (nog) geen recht hebben op voedselbank. Uiteraard spreek ik deze mensen zelf niet, maar toen ik aan mijn overvloed bij het kerstdiner zat vond ik het een fijne idee dat dankzij deze actie zo'n 5 gezinnen ook een wat fijnere kerst konden hebben. Uiteraard zijn zulke gezinnen er niet alleen met kerst maar het hele jaar door. Dus heb nu alweer een klein pakketje voor ze klaar liggen. Een paar dingetjes gekocht en de rest gratis verzameld door gebruik te maken van de versgarantie van Jumbo. Moet het nog wegbrengen, maar de vrouw die alles regelt heeft alweer laten weten er erg blij mee te zijn :j

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:05

Mijn zoon van 10 was met vriendjes aan het fietsen door de wijk en reed iets te hard door de bocht en viel op het grint.. Een stel in een auto die daar net op de rotonde reed zag hem crashen en heeft hem en zijn vriendjes opgevangen want ze waren erg geschrokken en ze hebben hem thuisgebracht! Zijn broek en shirt waren gescheurd, zijn bril verbogen en zijn handen waren opengeschaafd. De andere jongens liepen met de fiets erachteraan, de vrouw had mijn zoons fiets vast! Ik schrok me wild toen ik ze voor de deur zag staan uiteraard heb ik ze hartelijk bedankt!!