Mannen & typische vrouwen eisen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: Mannen & typische vrouwen eisen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:47

Haha, ja dat kun je ook treffen, uiteindelijk kom je gewoon degene tegen die je op dat moment nodig hebt. En als ie echt leuk is dan vervalt je lijstje vanzelf :j.
Hoewel een kleinere man zou ik toch echt niet blij van worden hoor :n.

nate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:48

Eisen van mij :D harde werker (zelf ook), flinke portie humor, geen bankzitter en vol van leven genieten. En inderdaad is lekker fris ook een must. (alhoewel het oog ook wel wat wil :o )

Ik heb wel eens een date gehad, en deze had een instelling van: Als ik thuis zit uitkering te trekken, verdien ik meer dan dat ik weer aan het werk ga....

Ja daar hield het voor mij op

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:52

Ik ben zelf de zogenaamde uitkeringstrekker, idem voor mijn ex-verloofde.
Reden?
Afgekeurd op psychische gronden.
Kwestie van niet kunnen ipv niet willen. ;)
Al kan ik me idd ook kapot ergeren aan mensen die wel kunnen maar niet willen omdat het zo wel makkelijk is (en ondertussen flink zwart bijwerken). >;)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 16:54

hyppolyte schreef:
Haha, ja dat kun je ook treffen, uiteindelijk kom je gewoon degene tegen die je op dat moment nodig hebt. En als ie echt leuk is dan vervalt je lijstje vanzelf :j.
Hoewel een kleinere man zou ik toch echt niet blij van worden hoor :n.

Veel kleiner is hij niet, ikzelf ben 1.79, ik denk dat mijn vriend een kleine 4 a 5cm kleiner is.
Hoor het wel vaker 'is het niet lastig als hij kleiner is?' maar ach, nee, eigenlijk niet!
We lopen er nergens mee tegen aan gelukkig :)
Pest hem er vaak genoeg mee 'zal ik het maar opruimen, jij kan er zeker niet bij' :+
vind hij zelf wel erg handig, vooral met opruimen _O-

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:02

lor1_1984 schreef:
Ik ben zelf de zogenaamde uitkeringstrekker, idem voor mijn ex-verloofde.
Reden?
Afgekeurd op psychische gronden.
Kwestie van niet kunnen ipv niet willen. ;)
Al kan ik me idd ook kapot ergeren aan mensen die wel kunnen maar niet willen omdat het zo wel makkelijk is (en ondertussen flink zwart bijwerken). >;)

vind ik wel heel wat anders dan iemand die niet wilt werken maar het wel kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:29

hyppolyte schreef:
Wat mij betreft is afwijzen vanwege een auto niet alleen maar een materialistische gedachte, voor mij staat het hebben van een auto voor onafhankelijkheid en het hebben van vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Als iemand dus geen auto (of zelfs geen rijbewijs) heeft zou het absoluut een afknapper zijn, omdat ik er helemaal niet van houd om afhankelijk te zijn van een ander en ik wil dat ook niet in een man. Het type auto zegt vaak ook veel over het type man wat erin rijdt, dus zo gek vind ik dat idee nog niet eens.

Mwah, ik kom overal met elektrische fiets, het OV en als het echt niet anders kan een deelauto :)
Tuurlijk is een auto hebben soms makkelijker, maar het is niet zo dat je zonder auto helemaal nergens komt of afhankelijk bent van een ander.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:47

Knoffer schreef:
Maar Janine1990 en Ketaki, de ervaringen die jullie hebben, zeggen toch meer over dat ene individu dan iets over alle voetballers. Ik vind dat net kortzichtig als, zoals Queelens ook al opmerkte, geen 'paardenmeisje' willen, omdat je een relatie met eentje hebt gehad die alleen maar met haar paard bezig was en weinig andere gespreksstof had. En die zijn er echt wel, ook boven de 14. Als je geen gemeenschappelijke interesses hebt, is er gewoon geen klik, dat heeft toch weinig met de sport an sich te maken. Mss wel met hoe fanatiek iemand bezig is met zijn passie, maar ook dat kan gelden voor elke passie.

Ik deel jullie ervaringen totaal niet namelijk. Natuurlijk heb je vaak een bepaald type mens in een bepaalde sport, maar die types zijn toch vrij breed te omschrijven en er zijn zoveel uitzonderingen op de regel.

Ik zou overigens nooit iets met een profvoetballer willen, maar dat heeft meer met praktische redenen te maken, namelijk dat ik nooit mijn leven zou indelen op mogelijke transfers van hem naar het buitenland.

Mwah, als je meerdere keren die waarschuwing krijgt. Familie hebt die vrouw en kinderen achterstelt voor het voetbal... Nah, nee, sorry...
Dan gaat mijn voorkeur er niet bepaald naar uit nee...

En geen gemeenschappelijke interesses is één ding... Maar niet kunnen praten over wat er buiten de voetbalwereld gaande is, is in mijn ogen nog veel belangrijker!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:22

Dat wat buiten de voetbalwereld valt, valt net zo goed onder interesse. En ik denk dat je er beter achter komt of iemand meer dan één interesse heeft door ermee te praten, dan te vragen welke sport hij beoefent.

Ik vertrouw trouwens liever op mijn eigen intuïtie dan die van mijn familie of vrienden die met waarschuwingen denken te moeten komen. Ik acht mijzelf prima instaat iemand te leren kennen en doorgronden, zonder vooroordelen te horen over 'zijn soort' naar aanleiding van de sport die hij beoefent. Als je het nou over criminelen hebt oid, vind ik het nog iets anders, maar we hebben het hier over een spelletje.

Ik ken overigens allemaal hele leuke koppels met jongens als voetballer.
Ook gasten die minder zijn gaan voetballen in belang van het gezin.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:25

Maar wat is er erg aan dat iemand geen voetballer wil? Ik hoef ook geen boer. Er is niets mis met boeren natuurlijk, maar niets voor mij.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:34

Ik snap het gewoon echt niet. Waarom zou je iemand uitsluiten op basis van de sport die hij beoefent? Die vooroordelen zeggen zo weinig.
Een boer vind ik nog iets anders, want daar kun je een praktisch bezwaar tegen hebben. Die is namelijk gebonden aan een bedrijf op een bepaalde locatie.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:36

Waarom niet? Ik val ook niet op spierbundels die de hele dag in de sportschool zitten te trainen. Mag toch? Ik moet er mee leven :')
En ach vooroordelen... Iedereen heeft ze.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:58

Wat vuurneon zegt...
Je moet het niet als een aanval op jezelf zien Knoffer. Ik vind het prima als iemand anders een voetballer kiest. En als een vriendin van mij daarvoor kiest (nouja, in hoeverre je liefde ook kan kiezen uiteraard) dan hoop ik vooral van harte dat het een van de goede soort is (in mijn ogen uiteraard) en dat ik er niet op de lange termijn een half gezin bij krijg.

En ik noem maar een vermissing van een Kris en Lisanne, dat is geen interesse. Dat is een gespreksonderwerp en dat doet je wat. Als het je niets doet, ben je een vreselijk botte hork. Ik werk in een mannenwereld, met jonge jongens (nouja, iets jonger dan ik), misschien wel van het type 'boer' waar vuurneon niet op valt :P . Maar ook met zulke jongens kan je een goed gesprek aan gaan, en een fijne discussie houden. Dat kon ik niet zeggen van die voetballer die zichzelf verheven leek te voelen boven zulke jongens.

En om eerlijk te zijn ben ik eigenlijk nooit omgegaan met voetballers. Niet in een vriendengroep. En dat die niet in bepaalde vriendingroepen zitten heeft ook te maken met hun interesses ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:19

freespirit schreef:
M_D_H schreef:
Ik heb er zo een :)
En geloof me... Hij heeft het echt extreem met mij te stellen hoor...
Als er weer eens iets niet gaat zoals het hoort en ik hem weer trip...
Dan laat hij mij gaan, hoe onredelijk ik ook tegen hem ben... tot ik weer tot rust ben gekomen... zijn conclusie, jij kan er niks aan doen dat je zo doet :n
En toch blijft hij onvoorwaardelijk van mij houden...
terwijl hij het met een ander zoveel makkelijker kan hebben...

Wat mag jij je gelukkig prijzen :wow:

Dat mag ik zeker! <3
Het enige waar ik nog bang voor ben is dat hij uiteindelijk toch beseft dat hij het met een ander makkelijker heeft :o...
Maar ik mag mij absoluut gelukkig prijzen...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:23

Ik begin erg te twijfelen.
Ik vergelijk teveel, en dat moet ik niet doen!

Ik zie namelijk alleen maar super romantische stelletjes, waarbij de jongens meiden verassen, maar zo is Richard niet.
Ik moet niet vergelijken, maar makkelijker gezegd dan gedaan :+.

Tussen haakjes, dit zijn wij :+.
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-TJBF3NYY.jpg

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:19

Janine1990 schreef:
Wat vuurneon zegt...
Je moet het niet als een aanval op jezelf zien Knoffer. Ik vind het prima als iemand anders een voetballer kiest. En als een vriendin van mij daarvoor kiest (nouja, in hoeverre je liefde ook kan kiezen uiteraard) dan hoop ik vooral van harte dat het een van de goede soort is (in mijn ogen uiteraard) en dat ik er niet op de lange termijn een half gezin bij krijg.

En ik noem maar een vermissing van een Kris en Lisanne, dat is geen interesse. Dat is een gespreksonderwerp en dat doet je wat. Als het je niets doet, ben je een vreselijk botte hork. Ik werk in een mannenwereld, met jonge jongens (nouja, iets jonger dan ik), misschien wel van het type 'boer' waar vuurneon niet op valt :P . Maar ook met zulke jongens kan je een goed gesprek aan gaan, en een fijne discussie houden. Dat kon ik niet zeggen van die voetballer die zichzelf verheven leek te voelen boven zulke jongens.

En om eerlijk te zijn ben ik eigenlijk nooit omgegaan met voetballers. Niet in een vriendengroep. En dat die niet in bepaalde vriendingroepen zitten heeft ook te maken met hun interesses ;)

Ik zie het echt totaal niet als aanval op mijzelf, maar ik snap de gedachtegang gewoon niet. Ook als je had gezegd dat je basketballers niets vindt, of ruiters, marketeers, wijnkenners, putjesscheppers, pianisten of weet ik veel. Het is nu net toevallig dat ik ervaring heb met een voetballer, waarom ik dat eruit pikte, maar er zijn in dit topic meer reacties waar ik eenzelfde soort reactie op had kunnen geven. Natuurlijk heeft iedereen vooroordelen en ik ben ook niet per se tegen hokjes denken, maar op deze wijze zie ik de functie er niet van in. Waarom zou je die vooroordelen bewust meenemen in je 'eisenpakket' voor een potentiële partner die je nog niet eens kent!? Ik vind het veel functioneler om af te gaan op de indruk die je van iemand krijgt en wat je intuïtie je daarbij ingeeft, om vervolgens iemand te leren kennen (of niet), zodat je wéét waar zijn interesses liggen, ipv dat je uitgaat van je vooroordelen.

@vuurneon, ik zie mezelf ook niet snel op zo'n spierbundel vallen (vind dat er echt heel erg onaantrekkelijk uit zien :+), maar het is dat jij nu dat voorbeeld geeft, maar ik was er uit mezelf niet opgekomen dat ik geen jongens zou willen die veel aan krachttraining doen. Ik zou eerder zeggen dat ik niet op macho's val, maar ook dat is een kwestie van chemie en niet van eisen over de hoeveelheid spieren die hij mag hebben oid. Of er een klik is, de dynamiek goed is en ik iemand aantrekkelijk vind, wordt door veel meer factoren bepaald dan uiterlijkheden of een passie die hij heeft. Dat soort dingen zijn voor mij dus nooit eisen, want een combinatie van karaktereigenschappen - met ieder ook zo zijn tegenstrijdigheden - maken iemand zoals hij is in totaal en dat is waar ik naar kijk. En dan ga ik kijken naar praktische zaken; of hij in dezelfde levensfase zit of dat hij ideeën heeft over de toekomst die aansluiten bij mijn ideeën.

Als ik analyseer welke karaktereigenschappen en interesses ik allemaal leuk vind in een partner, zal ik ongetwijfeld een aantal groepen (sporters, beroepsgroepen of welke groepen je allemaal wel niet kunt bedenken) kunnen wegstrepen op basis van de vooroordelen van het type dat zich meestal in een dergelijke groep begeeft, maar waarom zou ik dat doen? Wat ik veel functioneler vind, is om te weten wat je in een relatie zoekt en wat juist niet. Daar kan je dan gesprekken met iemand over voeren, zodat je weet waar iemand staat, voordat je in een relatie stapt.

Zo'n vermissing vind ik zelf dan ook weer niet een heel interessant gespreksonderwerp, al vind ik het uiteraard vreselijk om zoiets te horen, maar ik vind het bijv. wel belangrijk dat iemand interesse heeft in de wereld om hem heen. Mijn vriendengroep bestaat uit een gemêleerd gezelschap en daar zitten voetballers tussen, maar ook mensen die überhaupt helemaal niet van sport houden en toch zijn er voldoende gemeenschappelijke interesses ;)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:28

Mijn vent moest zijn (willekeurige volgorde):

- Langer dan ik (is ook niet moeilijk als je maar 1.63m ben)
- Donker haar
- Lichte ogen
- Breed gebouwd
- +/- 3 jaar ouder
- Een kinderwens hebben
- Niet roken
- Goed gevoel voor humor hebben

En raad eens? Die heb ik nog gevonden ook! Haha!

Hij maakt me onwijs gelukkig.
Maar als dezelfde kerel, licht haar, bruine ogen, 3 jaar jonger en mager was gewwst, was het waarschijnlijk ook mijn droom man geweest!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 23:30

Enerzijds zijn het vooroordelen, ik kon deze vooroordelen nog niet. Maar ik ben er voor gewaarschuwd door verschillende mensen. En die vooroordelen pasten perfect in mijn beeld van die gozer. Dus in hoeverre het nu echt vooroordelen waren die nergens op gebaseerd waren, valt over te twisten.

Ik sta iig niet echt open voor voetballers nee. Maar whats meant to be will always find its way.

Overigens begreep ik dat je mij er niet zo zeer vanwege het voetballervooroordeel uit pikte hoor. Ik begreep dat als het om een golfer ging je er ook op had gereageerd :P

Maar mijn gedachte dat 'zijn' auto niet mag onderdoen voor de mijne is volgens mij niet veel anders dan mijn aversie van voetballers... Genoeg vooroordelen over auto's. Stom genoeg klopt het best vaak.

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 00:05

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:58

Kijk, dat komt nou weer mooi uit dat jullie niet op van die spierbundels vallen, dan neem ik die wel :)) :')! Trouwens niet voor de intensieve relaties hoor, dat is meer oppervlakkig :')...

Toch snap ik het ook wel hoor, als je al een paar slechte ervaringen hebt, dan kijk je een volgende keer wel uit, dan is het geen vooroordeel, maar een oordeel o.b.v. eigen ervaringen, een wezenlijk verschil. Die boeren zijn ook een mooi voorbeeld, het is namelijk niet alleen het gebonden zijn aan een locatie, maar veruit de meeste boeren houden er nogal ouderwetse opvattingen op na. Het vooroordeel dat ze tot hun 40e bij moeders blijven, is helemaal niet zo'n vooroordeel, dat komt namelijk behoorlijk vaak voor wanneer ze geen vrouw tegenkomen (en ook als ze er wel een tegenkomen :+)

Het idee dat je altijd kijkt naar het karakter en wat je in een relatie zoekt is heel nobel, maar de werkelijkheid ligt toch meestal anders. Uiteindelijk komt het wel degelijk aan op (voor)oordelen, uiterlijk, uitstraling en de welbekende 'klik'. Je kunt er nooit geheel openminded instaan.

Citaat:
Mwah, ik kom overal met elektrische fiets, het OV en als het echt niet anders kan een deelauto :)
Tuurlijk is een auto hebben soms makkelijker, maar het is niet zo dat je zonder auto helemaal nergens komt of afhankelijk bent van een ander

Ja uiteindelijk kom je er altijd wel ja, het duurt alleen iets langer. Even voorbeeldje, als ik van mijn huis met het OV naar de paarden wil, ben ik zo ongeveer 1,5 uur bezig om er te komen. Ik zit zelf wel vlakbij de bushalte, maar voordat ik dan bij het landje ben duurt het dus even. Met de auto is dat 10 minuten rijden. Ik zeg ook nergens dat je totaal afhankelijk bent zonder auto, maar bent wel degelijk minder onafhankelijk.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:52

Ik vind daar niets nobels aan hoor, voor mij is dat gewoon heel logisch. Ik hoef daar ook geen moeite voor te doen, het zou mij juist meer moeite kosten om allemaal over groepen te gaan lopen nadenken. En wat je zegt, het komt uiteindelijk aan op de klik en dat heeft zoals ik al zei imo met meerdere factoren te maken en kan je imo niet vatten in 'voetballer', 'spierbundel' of wat dan ook. (Ik snap ook dat voor het gemak zulke groepen worden aangehaald om het type mens mee aan te duiden, maar bij bijv. voetballers, heb ik dus geen idee wat voor een type mens dat zou zijn, omdat ik daar dus juist hele andere ervaringen mee heb. Ik zou bij sporten sws geen idee hebben, alleen hockeyballen zijn volgens mij universeel :P)

Die vooroordelen heb je voordat je iemand kent, maar of iemand potentie heeft, dat weet je toch pas als je met iemand kennis hebt gemaakt :+ Dus dan zijn je vooroordelen inmiddels of al bevestigd of juist weggenomen en zijn het geen vooroordelen meer. Dat als je oordelen hebt op basis van ervaring, betekent nog niet dat je een hele groep kan wegzetten op basis van je ervaringen. Ik heb nog nooit besloten iemand niet te willen leren kennen op basis van dat hij bij een bepaalde groep hoort, dan wel op voorhand 'afgekeurd'. Ik ga af op de indruk die ik krijg van iemand.

En dan heb je idd nog een verschil tussen sekspotentie of relatiepotentie. Soms heb je een enorme klik met iemand, maar weet je ook dat je nooit een relatie met zo'n persoon zou aangaan.

Zelf heb ik helemaal geen slechte ervaringen met relaties of jongens in het algemeen, mss dat dat ook maakt dat ik er iets anders tegenaan kijk. Ik heb ook geen boodschap aan mensen die mij gaan waarschuwen, ik weet zelf uitstekend wat goed voor mij is :Y)

@Janine1990, hahaha, ik snap het hele auto gedoe sws niet zo :P maar ik woon in de stad en vind het ook helemaal niet erg om chauffeur te spelen.

Zouden jullie instappen?

:+

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-14 13:18

Haha leuk filmpje! Past goed bij het topic :)

Ik woon inderdaad nogal afgelegen en dus ja het hebben van een auto zorgt voor zelfstandigheid. Ik zoek ook een man die mij leidt, als ik hem dan telkens moet gaan halen.. Nee, ik vind dat niet aantrekkelijk.
Waarom heb ik de 'eisen' van groter/auto? Omdat ik iemand zoek die mij het gevoel geeft me te beschermen en voor me kan zorgen.

Maaar, ja ik geef toe. Ik heb onlangs iemand leren kennen die geen rijbewijs/auto heeft, nog student en ook even groot is. Ahah I know.. Maar het klikt (momenteel) wel. Ik vraag me dan ook af of ik echt wel iemand zoek die stoer/leider is. Want zo zelfzeker ben ik ook niet altijd hoor hihi. Mijn ex was zo iemand, maar ben er niet gelukkig van geworden, hij heeft me gebroken. Ergens voelt zo iemand vertrouwd aan maar wil ik wel weer zo iemand? Waarschijnlijk ben ik veel gelukkiger met iemand waar ik een me als een princess voel hihi. Iemand die mij zelfzeker maakt ipv afbreekt :) Maar ja, misschien bestaat er wel iemand die groot is en auto/werk heeft en ook past qua karakter? :p haha

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 14:54

Uiteindelijk heb je toch geen invloed op wie je valt, maar het kan geen kwaad om een beetje selectief te zijn zodat je de ergste hufters kunt ontlopen.

Ik wil in ieder geval geen project meer, een heleboel van mijn vriendinnen zijn projecten en mijn ex was dat ook. Houdt in dat je kunt komen opdraven als het nodig is en ze ook graag gebruik maken van je hulp en loyaliteit, maar het wordt erg vanzelfsprekend gevonden en als ze je niet meer nodig hebben om het ego op te krikken of omdat de boel nu dankzij jou weer op de rit is, dan is het bye bye :wave: ....
Mijn ex was er ook zo een, voordat ik hem leerde kennen een onzeker ventje, heb hem zelfvertrouwen gegeven, een doel in het leven en hem gestimuleerd in zijn werk en toen ie eenmaal succesvol begon te worden trapte hij bij elke kans die hij kreeg mij de grond in en heeft me uiteindelijk nog even gruwelijk onderuit gemaaid en een trap na gegeven.
Ik wil dit keer een vent die op gelijke voet staat en me inderdaad behandelt zoals het hoort. Een man met ballen en een hart, eentje die wel voor me opkomt en net zo goed voor mij is als ik voor hem. Maar daar zie je er maar weinig van.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:04

Tja, wat is dat toch, dat sommige vrouwen gewoon op 'foute mannen' vallen?

@crazygirl1, maar iemand die geen rijbewijs en auto heeft, of een kleine auto, en nog studeert, kan ook een uitstekende leider zijn. Al snap ik dat het voor jou uit praktisch oogpunt onhandig is als hij niet makkelijk jou kan bereiken. For sure dat er iemand bestaat met een grote auto en werk die bij je past ;) Wij vissen iig niet in dezelfde vijver, haha. (En vis ik helaas al jaren niet meer :P)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 16:58

Hohoho, ik val juist niet op foute mannen, daarom heb je dat eisenlijstje dus ook, zodat die schmucks gewoon rechtstreeks door kunnen blijven wandelen. Dat mijn ex achteraf een klootzak bleek te zijn houdt niet in dat het ook een foute man was. Ondertussen is ie waarschijnlijk getrouwd, hij heeft in ieder geval al een kind. Ik heb 'm gewoon geprept voor een relatie met een ander geloof ik :')

Ben ik het niet helemaal mee eens, zeker wat mannen betreft zijn de leiders toch niet de mannen die in een dinky toy aan komen rijden. Ze hoeven ook weer niet te pochen met hun auto, dus het is ook niet hoe dikker de bak, hoe beter de leider.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:22

Woow, die meid in dat filmpje met rode jurk, wat een ... _O-

Wat erg, ritje in een dure auto voor vriendinnen, érg.

Ik wil zelf een jongen die niet boven en niet onder mij staat als het ware, heb niks met onzekere jongens. Die wil ik best zekerder maken, maar als 'een vriend', niet 'mijn vriend'. Vind dat echt ja, projecten, even grof gezegd. Wil niet iemand moeten 'vormen' tot wie hij is. Al heb ik nu een vriend die zwijgt als het wat is, maar gewoon omdat hij niet snel mensen vertrouwd (al helemaal niet met dingen waar die het zwaar mee heeft) en bang is dat iemand hem pijn doet, terwijl het écht geen onzekere jongen is verder. Zodra ik hem over die drempel krijg dat die praat over wat dwars zit gaat het ook gelijk goed.

Maar, hij heeft wel een scooter, auto, diploma, realistische en haalbare toekomstplannen, is mooi. Van dat roken krijg ik hem wel nog af.

Denk dat als die niet echt zelfstandig zou kunnen zijn, ik niet eens met hem zou zijn gaan praten, in ieder geval niet in de zin van beter leren kennen, ik weet het niet, kan er niks aan doen maar ik hoef echt gewoon niemand die meer met zijn uiterlijk bezig als ik of waar ik 2 uur per dag moet reizen (bus, trein waar ik overigens geen geld voor heb, of lopen, nee serieus gewoon nee...) om daar te komen.

Als je een auto, leuk uiterlijk, goed karakter etc. allemaal kan eisen, wat is het probleem dan? Ik zie niet in waarom ik iedereen maar een kans zou moeten geven 'want die zonder rijbewijs kunnen ook leuk zijn' ja daag, ik zoek me wel de leukste uit tussen de 'handigste'. Als ik kan gaan voor 'alles' ga ik niet met minder zitten, en als ik die jongens zonder rijbewijs/diploma/met 25 op een kippenhok niet beter ga leren kennen weet ik ook niet of ze de 'ware' zijn, dus dat scheelt.

Formaat van een auto, ergens snap ik het best, andere kant zie ik niet wat mis is met een kleine auto. Ligt ook een beetje aan de leeftijd denk ik, die van mij is 21 en rijd in een sjink, maar als een 30 jarige man daar in zou rijden... :') :') )