. Hoewel een kleinere man zou ik toch echt niet blij van worden hoor
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
harde werker (zelf ook), flinke portie humor, geen bankzitter en vol van leven genieten. En inderdaad is lekker fris ook een must. (alhoewel het oog ook wel wat wil
)hyppolyte schreef:Haha, ja dat kun je ook treffen, uiteindelijk kom je gewoon degene tegen die je op dat moment nodig hebt. En als ie echt leuk is dan vervalt je lijstje vanzelf.
Hoewel een kleinere man zou ik toch echt niet blij van worden hoor.
lor1_1984 schreef:Ik ben zelf de zogenaamde uitkeringstrekker, idem voor mijn ex-verloofde.
Reden?
Afgekeurd op psychische gronden.
Kwestie van niet kunnen ipv niet willen.
Al kan ik me idd ook kapot ergeren aan mensen die wel kunnen maar niet willen omdat het zo wel makkelijk is (en ondertussen flink zwart bijwerken).
hyppolyte schreef:Wat mij betreft is afwijzen vanwege een auto niet alleen maar een materialistische gedachte, voor mij staat het hebben van een auto voor onafhankelijkheid en het hebben van vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Als iemand dus geen auto (of zelfs geen rijbewijs) heeft zou het absoluut een afknapper zijn, omdat ik er helemaal niet van houd om afhankelijk te zijn van een ander en ik wil dat ook niet in een man. Het type auto zegt vaak ook veel over het type man wat erin rijdt, dus zo gek vind ik dat idee nog niet eens.
Knoffer schreef:Maar Janine1990 en Ketaki, de ervaringen die jullie hebben, zeggen toch meer over dat ene individu dan iets over alle voetballers. Ik vind dat net kortzichtig als, zoals Queelens ook al opmerkte, geen 'paardenmeisje' willen, omdat je een relatie met eentje hebt gehad die alleen maar met haar paard bezig was en weinig andere gespreksstof had. En die zijn er echt wel, ook boven de 14. Als je geen gemeenschappelijke interesses hebt, is er gewoon geen klik, dat heeft toch weinig met de sport an sich te maken. Mss wel met hoe fanatiek iemand bezig is met zijn passie, maar ook dat kan gelden voor elke passie.
Ik deel jullie ervaringen totaal niet namelijk. Natuurlijk heb je vaak een bepaald type mens in een bepaalde sport, maar die types zijn toch vrij breed te omschrijven en er zijn zoveel uitzonderingen op de regel.
Ik zou overigens nooit iets met een profvoetballer willen, maar dat heeft meer met praktische redenen te maken, namelijk dat ik nooit mijn leven zou indelen op mogelijke transfers van hem naar het buitenland.
. Maar ook met zulke jongens kan je een goed gesprek aan gaan, en een fijne discussie houden. Dat kon ik niet zeggen van die voetballer die zichzelf verheven leek te voelen boven zulke jongens.
freespirit schreef:M_D_H schreef:Ik heb er zo een
En geloof me... Hij heeft het echt extreem met mij te stellen hoor...
Als er weer eens iets niet gaat zoals het hoort en ik hem weer trip...
Dan laat hij mij gaan, hoe onredelijk ik ook tegen hem ben... tot ik weer tot rust ben gekomen... zijn conclusie, jij kan er niks aan doen dat je zo doet
En toch blijft hij onvoorwaardelijk van mij houden...
terwijl hij het met een ander zoveel makkelijker kan hebben...
Wat mag jij je gelukkig prijzen

...
.
.Janine1990 schreef:Wat vuurneon zegt...
Je moet het niet als een aanval op jezelf zien Knoffer. Ik vind het prima als iemand anders een voetballer kiest. En als een vriendin van mij daarvoor kiest (nouja, in hoeverre je liefde ook kan kiezen uiteraard) dan hoop ik vooral van harte dat het een van de goede soort is (in mijn ogen uiteraard) en dat ik er niet op de lange termijn een half gezin bij krijg.
En ik noem maar een vermissing van een Kris en Lisanne, dat is geen interesse. Dat is een gespreksonderwerp en dat doet je wat. Als het je niets doet, ben je een vreselijk botte hork. Ik werk in een mannenwereld, met jonge jongens (nouja, iets jonger dan ik), misschien wel van het type 'boer' waar vuurneon niet op valt. Maar ook met zulke jongens kan je een goed gesprek aan gaan, en een fijne discussie houden. Dat kon ik niet zeggen van die voetballer die zichzelf verheven leek te voelen boven zulke jongens.
En om eerlijk te zijn ben ik eigenlijk nooit omgegaan met voetballers. Niet in een vriendengroep. En dat die niet in bepaalde vriendingroepen zitten heeft ook te maken met hun interesses
), maar het is dat jij nu dat voorbeeld geeft, maar ik was er uit mezelf niet opgekomen dat ik geen jongens zou willen die veel aan krachttraining doen. Ik zou eerder zeggen dat ik niet op macho's val, maar ook dat is een kwestie van chemie en niet van eisen over de hoeveelheid spieren die hij mag hebben oid. Of er een klik is, de dynamiek goed is en ik iemand aantrekkelijk vind, wordt door veel meer factoren bepaald dan uiterlijkheden of een passie die hij heeft. Dat soort dingen zijn voor mij dus nooit eisen, want een combinatie van karaktereigenschappen - met ieder ook zo zijn tegenstrijdigheden - maken iemand zoals hij is in totaal en dat is waar ik naar kijk. En dan ga ik kijken naar praktische zaken; of hij in dezelfde levensfase zit of dat hij ideeën heeft over de toekomst die aansluiten bij mijn ideeën.
! Trouwens niet voor de intensieve relaties hoor, dat is meer oppervlakkig
...
) Citaat:Mwah, ik kom overal met elektrische fiets, het OV en als het echt niet anders kan een deelauto
Tuurlijk is een auto hebben soms makkelijker, maar het is niet zo dat je zonder auto helemaal nergens komt of afhankelijk bent van een ander
)
Dus dan zijn je vooroordelen inmiddels of al bevestigd of juist weggenomen en zijn het geen vooroordelen meer. Dat als je oordelen hebt op basis van ervaring, betekent nog niet dat je een hele groep kan wegzetten op basis van je ervaringen. Ik heb nog nooit besloten iemand niet te willen leren kennen op basis van dat hij bij een bepaalde groep hoort, dan wel op voorhand 'afgekeurd'. Ik ga af op de indruk die ik krijg van iemand.
maar ik woon in de stad en vind het ook helemaal niet erg om chauffeur te spelen.
Maar ja, misschien bestaat er wel iemand die groot is en auto/werk heeft en ook past qua karakter? :p haha
....
Wij vissen iig niet in dezelfde vijver, haha. (En vis ik helaas al jaren niet meer
) 
)