Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
petraaken schreef:Gewonnen. Zag trouwens net de Willem-Alexander en Maxima er waren. Belgisch koningspaar blijft thuis voor zover ik weet.
Furrow schreef:Volgens mij is het ook door een gebrek (al dan niet terecht) aan een band tussen het koningshuis en de bevolking. Volgens mij vond elke Nederlander het leuk dat het koningshuis erbij was.
Voor een Belgische persoon werkt het meestal maar aversie op.
Ik zeg ook nog steeds 'koning Albert' in plaats van Filip, ze lijken ook zo op elkaar. Voor mij is het gewoon een stel mensen die te veel belastingsgeld opslorpen maar verder geen rol spelen voor de staat.
WE ARE BELGIUM!

Furrow schreef:Volgens mij niet hoor, want het is op zijn Belgisch een grote rel rond geweest.
Er was nog maar één legervliegtuig beschikbaar en die stond geboekt om soldaten die op missie waren in (Afghanistan??) op te halen.
En doordat de koning zeer graag live voetbal wilt zien, heeft hij dat vliegtuig opgeëist.
Maar geen idee voor welke wedstrijd het dan juist is.
Ayasha schreef:Furrow schreef:Volgens mij niet hoor, want het is op zijn Belgisch een grote rel rond geweest.
Er was nog maar één legervliegtuig beschikbaar en die stond geboekt om soldaten die op missie waren in (Afghanistan??) op te halen.
En doordat de koning zeer graag live voetbal wilt zien, heeft hij dat vliegtuig opgeëist.
Maar geen idee voor welke wedstrijd het dan juist is.
Dat meen je niet?!!!
Citaat:De militairen die in Libanon mijnen opruimen, kunnen niet zoals voorzien terugkeren naar België door koning Filip. Die heeft hun airbus opgeëist voor zijn Braziliëtrip.
Zoals geweten wil de vorst op 22 juni de Rode Duivels gaan aanmoedigen voor hun wedstrijd tegen Rusland. Een tweede luchtmachttoestel, een Falcon 900, dat voor de soldaten zou worden ingezet, moet ook mee naar Brazilië. Als reservetoestel mocht de airbus in panne vallen.
Bron: HLN
er werden lawinepijlen in de buurt afgestoken!!