Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Veulen84 schreef:paardenmiep schreef:[
Haha ja om 3 uur 's nachts is een stuk beter inderdaadAch, bij Normandië kunnen we vast ook wel doorvieren tot minstens 3 uur, en dan dronken over straat zwalken en luidruchtig vals zingen, zoals ook het geval is bij de voetbal
Maken we d'r een groot straatfeest van met tv-schermen aangesloten op internet... Want natuurlijk zenden ze dat op tv weer niet uit.
En je arme chippies!
Veulen84 schreef:Maken jullie nou echt huiswerk op vrijdagavond? De jeugd van tegenwoordig is ook best braaf. Ik wachten daar op z'n minst mee tot zondagavond (of nog beter maandagochtend).
Chippies zijn niet meer te eten, meeste liggen op de grond met hondenharen. Meeste kan ik ook niet meer bij, dus die moeten ze morgen maar stofzuigen.
maar wel feest!) en zondag ochtend tm avond
Veulen84 schreef:Maken jullie nou echt huiswerk op vrijdagavond? De jeugd van tegenwoordig is ook best braaf. Ik wachten daar op z'n minst mee tot zondagavond (of nog beter maandagochtend).
Chippies zijn niet meer te eten, meeste liggen op de grond met hondenharen. Meeste kan ik ook niet meer bij, dus die moeten ze morgen maar stofzuigen.
Ik had de leraren een 10 beloofd