Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?
. Douce schreef:Ik sta echt oprecht te kijken van die Belgen. Had ze hoog in het vaandel staan, dacht dat ze goed waren in Nederlands en wat minder 'gierig', meer 'down to earth' wat dat betreft.
Mijn beeld is echt veranderd haha. Wilde reageren op de Facebook van bol.com maar ben bang dat ik dan doodgespamd ga worden.
Letitia1991 schreef:Douce schreef:Ik sta echt oprecht te kijken van die Belgen. Had ze hoog in het vaandel staan, dacht dat ze goed waren in Nederlands en wat minder 'gierig', meer 'down to earth' wat dat betreft.
Mijn beeld is echt veranderd haha. Wilde reageren op de Facebook van bol.com maar ben bang dat ik dan doodgespamd ga worden.
We zijn niet allemaal zo![]()
Die FB pagina heeft alle marginale Belgen aangetrokken als vliegen op een pot stroop
M_D_H schreef:_San87_ schreef:Teleurstelling is a part of life. Ze leren er maar mee omgaan.
Nee... die kinderen moeten beschermd worden tegen teleurstellingen. Ze horen verwend te worden en omdat de ouders dat zelf niet kunnen moet bol.com dat maar doen![]()
.
Douce schreef:Letitia1991 schreef:
We zijn niet allemaal zo![]()
Die FB pagina heeft alle marginale Belgen aangetrokken als vliegen op een pot stroop
Haha sorry, even vergeten er bij te zeggen dat ik dat gelukkig nog begreep. Ik had alleen überhaupt nog nooit marginale belgen gezien, alleen marginale nederlanders.