Mensen met baby's en jonge kinderen!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 23:06

Volgens mij heeft Blue_Eyes het eerder over het feit dat 'slimme' lichtelijk overdreven is hier. Ze onderschatten zichzelf in ieder geval niet :')

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 23:12

Dat snap ik ook VG, ik woon niet ver van de Belgische grens :D Ik vind haar alleen niet zo slim :))

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 00:20

Volgens mij snappen gulle gewoon niet hoe heftig het is om ulle kinders zo erg te moeten teleurstellen. :n

(Did I do it right?!)

Urbanus

Re: Mensen met baby's en jonge kinderen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 07:51

Heb je bijles Nederlands nodig :) ?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 08:39

Teleurstelling is a part of life. Ze leren er maar mee omgaan :').

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 09:01

_San87_ schreef:

Nee... die kinderen moeten beschermd worden tegen teleurstellingen. Ze horen verwend te worden en omdat de ouders dat zelf niet kunnen moet bol.com dat maar doen :)) :')

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 09:18

Ik sta echt oprecht te kijken van die Belgen. Had ze hoog in het vaandel staan, dacht dat ze goed waren in Nederlands en wat minder 'gierig', meer 'down to earth' wat dat betreft.
Mijn beeld is echt veranderd haha. Wilde reageren op de Facebook van bol.com maar ben bang dat ik dan doodgespamd ga worden.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 09:21

nooit je kinderen al iets beloven als het te mooi is om waar te zijn, is dan bij deze een wijze les voor de ouders. Als ik een speelhuisje bestel van 300 euro afgeprijsd of niet krijgen ze dat als cadeau en weten ze dat niet op voorhand. Koop ik het gewoon voor in de tuin door het jaar heen omdat het nu eenmaal zo goedkoop is, dan is een verassing nog altijd leuker dan alvast vertellen toch? En dan nog serieus beledigd zijn als het niet doorgaat.

Noek_Bronco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:22

Ik schaam mij dood in mijn medelandbewoners.. Gelukkig zijn niet alle belgen zo!

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:17

Douce schreef:
Ik sta echt oprecht te kijken van die Belgen. Had ze hoog in het vaandel staan, dacht dat ze goed waren in Nederlands en wat minder 'gierig', meer 'down to earth' wat dat betreft.
Mijn beeld is echt veranderd haha. Wilde reageren op de Facebook van bol.com maar ben bang dat ik dan doodgespamd ga worden.

We zijn niet allemaal zo -O-

Die FB pagina heeft alle marginale Belgen aangetrokken als vliegen op een pot stroop :+

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:51

Letitia1991 schreef:
Douce schreef:

Die FB pagina heeft alle marginale Belgen aangetrokken als vliegen op een pot stroop :+

Haha sorry, even vergeten er bij te zeggen dat ik dat gelukkig nog begreep. Ik had alleen überhaupt nog nooit marginale belgen gezien, alleen marginale nederlanders.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:57

M_D_H schreef:
_San87_ schreef:

Nee... die kinderen moeten beschermd worden tegen teleurstellingen. Ze horen verwend te worden en omdat de ouders dat zelf niet kunnen moet bol.com dat maar doen :)) :')

Ach het zijn kinderen, van hooguit vijf jaar. Als ze al oud genoeg zijn om dit echt te begrijpen, kan je altijd nog zeggen "sorry, het speelhuisje gaat er toch niet komen maar hé kijk, een reep chocola" :P .

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:14

Die kinderen snappen nog eerder wat prutsmuts etc betekend dan dat ze begrijpen dat het speelhuisje niet komt :+

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 01:36

Douce schreef:
Letitia1991 schreef:

Haha sorry, even vergeten er bij te zeggen dat ik dat gelukkig nog begreep. Ik had alleen überhaupt nog nooit marginale belgen gezien, alleen marginale nederlanders.

Dan is het goed :Y)