anneliesdj schreef:Nu heb je me echt met de bek vol tanden staan.
Laat me raden, jij hebt geen kinderen en bent ook niet (in de nabije toekomst) van plan ze te krijgen?
Die vraag wil ik best beantwoorden en daar zal ik ook helemaal eerlijk over zijn. Maar dan wil ik eerst wel graag van jou weten of het antwoord je werkelijk interesseert of dat je de vraag eigenlijk om een andere reden stelt?
anneliesdj schreef:Als het je niet intresseert wat iemand te melden heeft, moet je je afvragen of je je wel in de juiste vriendenkring bevind.
Hihi, ik bevind me al ruim 20 jaar in een bijzonder open-minded vriendenkring. Mij wordt daarin trouw naar het wel en wee van (onder andere) mijn paarden gevraagd, niet omdat mijn vrienden zelf nou zo vreselijk geïnteresseerd zijn in paarden (ik denk dat ze in een kudde de mijne niet eens zouden herkennen) maar omdat ze veel van mij houden. Dáárom willen ze weten hoe het met die van mij gaat. Andersom vraag ik trouw naar het wel en wee van de kinderen van mijn vrienden.
Trouwens niet om het één of ander hoor, maar als ik maar half zo overdreven zou reageren als veel mensen doen wanneer het om zwangerschap of kinderen gaat, zou ik jouw opmerking met betrekking tot mij en mijn vriendenkring behoorlijk onbeschoft vinden
.
vind het niet zo raar om te vragen, je zou wel kunnen letten op hóe je de vraag stelt
). Heb dus ook weleens die vraag gehad, maar bekenden wisten dat wij al voor een kindje gingen.