Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique_G schreef:En omg... Omg .. Nee ik moet gewoon lachen om het bericjt dat ik net binnen krijg. Hij zegt na een tijdje na het bericht van 8 aug dat hij geen longkanker heeft, maar dat het zh een fout heeft gemaakt en dat ze het niet weten. Ik vind dit... Interessant..
Danique_G schreef:Vond het ook niet erg celine_famke!
Weer een beetje nieuwe ontwikkelingen. Op fb stond dat hij en nog wat studenten van zijn (oude) opleiding een dodentoch gingen doen van 100 km binnen 24 uur. Vriendin had het ook al gezien en die was best een beetje... Geïrriteerd daardoor. Ze wilde hem het liefst meteen confronteren, mij leek het nog niet zo slim om hem zovoor het blok te zetten omdat hij dan teveel weerstand gaat bieden. Heb hem dus gevraagd hoe het kan met zijn longkanker. Hij zelf zegt dat het pas 8 augustus is en dat hij dan genezen is...
En omg... Omg .. Nee ik moet gewoon lachen om het bericjt dat ik net binnen krijg. Hij zegt na een tijdje na het bericht van 8 aug dat hij geen longkanker heeft, maar dat het zh een fout heeft gemaakt en dat ze het niet weten. Ik vind dit... Interessant..
Danique_G schreef:De longkanker zou in eerste instantie zijn vastgesteld op basis van 1 röntgenfoto. Ik heb gezegd dat ik het zeer frappant vind dat een longkanker wordt vastgesteld op basis van 1 foto. E toen zei hij niets meer. Ik ben zo boos, dat hij denkt dat wij zo achterlijk zijn kekenelijk en ook nog eens met een ziekte gaat spotten. Een moeder van een hele goede vriendin binnen de groep heeft kanker en dat geven ze nog een half jaar als de chemo's nu weer niet aanslaan. En dat weet hij. En nu krijg ik weer het bericht dat er ook nog bloedonderzoeken zijn geweest. Ik ben zo pissig en verdrietig op dit moment. Die vriendin met moeder met kanker verdiend mijn steun nu veel meer.. Ik word hier echt verdrietig van..